MARCA: Real Madrid kan have det sidste ord i Neymar-sagen

6 år 11 måneder siden #13 af Dios

Ramos4 skrev: Du synes ikke det ser skidt ud hvis Casemiro bliver skadet? Jeg har (indtil andet bevist) ikke megen tiltro til Valverde. Jeg ved godt at mange af de spillere vi bliver linket til, ikke kan spille Casemiros plads. Det er virkeligheden lidt skræmmende.

Men jeg kan godt se argumentet i, at vi mere har brug for Neymar end en boldfast midtbanemand/8'er mere.

Jo, men det gør jo ikke midtbanen stærkere med de alternativer i nævner? Det siger du jo også selv. Det er jo ikke på den defensive midtbane folk råber efter nye spillere, men jeg synes Valverde er yderst spændende, og har det egentlig fint med, at han skulle tage over.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #14 af Dios

Sahinovic skrev:

Dios skrev: Får vi Neymar har vi egentlig så brug for den type midtbanespiller som bryder kæderne når Neymar og Hazard er så gode til det?

Men hvor nemt bliver det ikke, at stoppe Hazard og Neymar med en så stationær midtbane i form af Casemiro, Modrić og Kroos? Hvor mange gange ser man ovenstående eksempelvis tage et løb ind i feltet, så de kan frigøre pladsen for andre spillere, det er ihvertfald ikke ret så ofte. De er generelt heller ikke særligt farlige udenfor boksen (hvis man ser bort fra Kroos' mål i forrige weekend), så alt hænger nærmest på to spillere(+Benzema), hvilket IMO er alt for nemt at læse, selvom der er tale om to så gode spillere.

Jeg ville også til enhver tid foretrække Neymar (hvis han ikke er kronisk skadet, som der for nyligt går rygter om), men jeg tror bare ikke at han kommer til at have den ønskede effekt med en så manglende dynamik på midtbanen, hvilket en boks-til-boks spiller ville kunne tilføje.

Velkommen tilbage. Dejligt at hører fra dig igen :)

Jeg tror overhovedet ikke det bliver nemt for nogen modstandere, at skulle dække op for vores trio oppe foran. Fair, så kan modstanderne stå utrolig dybt og have dobbelt eller 3 mand på dem. Så har vi bare Isco og James siddende derude, som kan komme ind, hvis der skal trues omkring feltet fra den centrale midtbane.
Jeg så også meget gerne, at vi fik Van Beek og Neymar, men nu var det sat op som et enten eller, og her er Neymar jo langt mere vigtig på den korte bane.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic, Evden

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum