Paris SG-ultimatum: Enten Vinícius eller ingen handel

6 år 11 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge spanske AS...

Ifølge spanske AS har Paris SG givet Real Madrid et ultimatum i forhold til Neymar-handlen: Enten bliver Vinícius Junior en del af den eller også bliver der slet ingen handel.

Det er klubbens nye sportsdirektør, Leonardo, som er voldsomt imponeret af sin landsmand, men Real Madrid skal angiveligt have afvist hele tre gange at lade Vinícius indgå i nogen form for handler og derfor er en handel besværliggjort yderligere med en uge tilbage af transfervinduet.

Der har været spekuleret i, at Paris SG kunne leje Vinícius, men det vil den franske storklub ikke gå med til. De ønsker det unge stortalent på en permanent kontrakt og det er ikke første gang, at man viser interesse for ham i Paris.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2 af Mølbat
Hvis det er tilfældet, så er mit svar 'ingen handel'. Vinicius er fremtiden på holdet, og ham skal man for alt i verden beholde.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Matamoro

6 år 11 måneder siden #3 af Monour

Mølbat skrev: Hvis det er tilfældet, så er mit svar 'ingen handel'. Vinicius er fremtiden på holdet, og ham skal man for alt i verden beholde.

Seriøst!!! Du vil satse på et talent fremfor en etableret superstar? Hvad er vi? Ajax?
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

6 år 11 måneder siden #4 af Sahinovic
Jeg ved ikke hvad forventningerne er til Vinicius, men for mig er der er intet der indikere, at han har det der skal til for at blive blandt de aller bedste, eller noget der minder om topklasse. I sidste ende har man har vel købt ham til det formål, at han på et tidspunkt bliver fast starter?

Han kommer med noget energi, og det er vel nærmest det eneste han bidrager med, hvilket ikke ligefrem er det sværeste taget holdets nuværende forfatning i betragtning. Når man ser ham spille så er det en selvfølge at han træffer dårlige beslutninger, og jeg bliver altid overrasket når han så endeligt træffer en rigtig beslutning. Samtidigt mindes jeg aldrig at have vidne til en spiller der bliver betragtet som et stortalent, men samtidigt er dårlig foran målet.

Hvis man kan købe Neymar for noget i omegnen af €150 milloner + Vinicius, så er det et klar ja herfra.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Sahinovic.

6 år 11 måneder siden #5 af Matamoro
Det underlige er, at Vinicius når som helst kan finde en anden topklub der vil give ham chancen, men Zidane kan ikke engang finde ud at bruge ham når Hazard er skadet. Zidane er en joke som træner.

Real Madrid eneste aktiv i denne sæson er de hurtige og gennembrudsstærke kanter. Vinicius, Bale, Hazard og Rodrygo. Det kun på kanterne at Madrid kan true de bedre hold. Alligevel insisterer vores træner på Isco og James som skal brodere sig gennem forsvaret. Det skal nok lykkes indimellem mod et par bundhold i La Liga, men det kan aldrig blive en vinderstrategi der giver pokaler.

Hvor svært kan det være at finde en opstilling hvor flest mulige af vores hurtige kantspillere kan spille sammen. Vinicius til venstre. Hazard i midten. Bale til højre. Benzema på toppen. Det kræver nok en anden midtbanespiller i maskinrummet ved siden Casemiro. Hverken Kroos eller Modric har nok power til at styre midtbanen mod de store hold.
Følgende bruger(e) sagde tak: Monour

6 år 11 måneder siden #6 af Matamoro

Sahinovic skrev: Jeg ved ikke hvad forventningerne er til Vinicius, men for mig er der er intet der indikere, at han har det der skal til for at blive blandt de aller bedste, eller noget der minder om topklasse. I sidste ende har man har vel købt ham til det formål, at han på et tidspunkt bliver fast starter?

Han kommer med noget energi, og det er vel nærmest det eneste han bidrager med, hvilket ikke ligefrem er det sværeste taget holdets nuværende forfatning i betragtning. Når man ser ham spille så er det en selvfølge at han træffer dårlige beslutninger, og jeg bliver altid overrasket når han så endeligt træffer en rigtig beslutning. Samtidigt mindes jeg aldrig at have vidne til en spiller der bliver betragtet som et stortalent, men samtidigt er dårlig foran målet.

Hvis man kan købe Neymar for noget i omegnen af €150 milloner + Vinicius, så er det et klar ja herfra.

Hvor er det dog langt ude. "Vinicius bringer kun energi på banen". Er der nogen som kan nævne hvilke andre 18 årige spillere i har set, som i sin debutsæson river Barca og Atleticos forsvar fra hinanden med sine driblinger?
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

6 år 11 måneder siden #7 af Ramos4

Matamoro skrev:

Sahinovic skrev: Jeg ved ikke hvad forventningerne er til Vinicius, men for mig er der er intet der indikere, at han har det der skal til for at blive blandt de aller bedste, eller noget der minder om topklasse. I sidste ende har man har vel købt ham til det formål, at han på et tidspunkt bliver fast starter?

Hvor er det dog langt ude. "Vinicius bringer kun energi på banen". Er der nogen som kan nævne hvilke andre 18 årige spillere i har set, som i sin debutsæson river Barca og Atleticos forsvar fra hinanden med sine driblinger?

Robinho.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Petroleum, Fondo_Sur

6 år 11 måneder siden #8 af Matamoro
Robinho kom til Madrid som 21 årig. Han spillede iøvrigt aldrig en god kamp mod de store hold

6 år 11 måneder siden #9 af Mølbat

Monour skrev:

Mølbat skrev: Hvis det er tilfældet, så er mit svar 'ingen handel'. Vinicius er fremtiden på holdet, og ham skal man for alt i verden beholde.

Seriøst!!! Du vil satse på et talent fremfor en etableret superstar? Hvad er vi? Ajax?

Hey, hvis vi kan spille som Ajax gjorde i sidste sæson, er jeg sgu meget tilfreds.
Spøg til side så vil jeg selvfølgelig gerne have Neymar til klubben, idet han er en super dygtig fodboldspiller, men hvis det bliver på bekostning af Vinicius, som blot mangler noget slutprodukt fra allerede som teenager at være en verdensklassespiller, siger jeg nej tak til en handel. Neymar har hvad... 2 år tilbage som verdensklassespiller, før han bliver den næste Ronaldinho og fester resten af karrierens varighed væk. Desuden fungerer han ikke på højresiden, hvilket Vinicius i øvrigt heller ikke gør, og da vi allerede har Hazard på venstrekanten, er det jo på højrekanten, at vi skal lede efter forstærkninger.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

6 år 11 måneder siden #10 af Sahinovic

Matamoro skrev:

Nu er det jo ikke alle spillere der får muligheden for at møde FC Barcelona eller Atlético Madrid som 18-årige. Hazard, Neymar, Cristiano, Agüero, Messi, Zlatan, Ronaldinho, Sancho, Kubo mfl., er spillere der som 18-årige var langt mere driblestærke end Vinicius, hvilket vel er mere relevant end at måle dem på specifikke kampe.

Florentino Pérez

6 år 11 måneder siden #11 af Matamoro
Zlatan spillede i Sverige som 18 årig. Kom først til Ajax som 20 årig. Havde svært ved at komme på holdet i starten. Ronaldinho kom først til PSG som 21 årig. han blev kritiseret for ikke at have et slutprodukt. Scorede heller ikke det store antal mål for dem. Aguero spillede i Argentina som 18 årig. Neymar kom til Barcelona som 21 årig. Sancho var 18 år i sidste sæson og har mødt en del store hold i Champions League hvor han slet ikke kunne præstere på samme niveau som i Bundesligaen. Ronaldo har aldrig haft nogle ikoniske dribleture mod Barcelona i alle de Clasicos han har spillet.
Men du har ret i at Messi var bedre som 18 årig. Vi har en potentiel verdenklassespiller i Vinicius. Der findes ikke en klub i verden der ikke ville signe han på stedet. Selvfølgelig skal han da spilletid på bekostning af Isco, James, Asensio, Brahim, Vazquez. Der er ingen af dem som bliver verdensklasse. Så har vi en afdanket verdensklassespiller i Bale som stadig kan afgøre kampe hist og her. Ham er der bare ingen fremtid i. Og så har vi Hazard. Opgaven burde være ret overkommelig for vores stædige træner. Han skal finde plads til Vinicius og Hazard
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Matamoro.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, andreashn

6 år 11 måneder siden #12 af Fondo_Sur
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Fondo_Sur.

Leveret af Kunena Forum