Paris SG-ultimatum: Enten Vinícius eller ingen handel

6 år 11 måneder siden #13 af Fondo_Sur
Man skal være varsom med sit sprog for ellers kommer alverdens brugere efter en. Jeg forstår hvad du mener og er enig. Vinicius er dog netop driblestærk og (fandens hurtig), men det er hans generelle teknik, inklusiv evner foran målet, der i høj grad er tvivlsom. Han virker meget uskolet sammenlignet med Rodrygo. Kan Vinicius stadigt blive en succes? Måske, men det er stadigt et stort sats at holde på ham mens man kan få en garanteret verdensklasse spiller ind.
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Monour

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #14 af madrid2000

Fondo_Sur skrev: Man skal være varsom med sit sprog for ellers kommer alverdens brugere efter en. Jeg forstår hvad du mener og er enig. Vinicius er dog netop driblestærk og (fandens hurtig), men det er hans generelle teknik, inklusiv evner foran målet, der i høj grad er tvivlsom. Han virker meget uskolet sammenlignet med Rodrygo. Kan Vinicius stadigt blive en succes? Måske, men det er stadigt et stort sats at holde på ham mens man kan få en garanteret verdensklasse spiller ind.

Hvis rygtet taler sandt, så vil PSG ikke have Dembele, Coutinho, Bale, James, Isco eller en anden i bytte, men kun Vinicious. Det kan man så tænke over.

6 år 11 måneder siden #15 af Thomaskjensen
Hallo drenge (og piger), bare det at vi sammenligner Vin med Neymar er jo helt vildt, og der er næsten 10 år mellem dem, ja og så lige 150 millioner EURO som kan bruges på en spiller som Progbar.

Hvem med alle heste hjemme vil bytte Progbar og den eneste spiller der desuden er 18 år gammel som gav RM lidt energi i sidste seassong mod en PT konstant skadet 27 åroig spillerr som har ENORME stjernenykker... Ja jag tænker Bale, for har Neymar virkelig leveret i Barca, er han som Messi eller er der en grund til at møgungen er at finde i PSG, er Neymar større end klubben som han var i Barca, er i PSG, kommer at blive i RM?????

Seriøst?

Jeg håber Barca køber ham, ja for fandet bliver et skræmmende angreb over et par år, men derefter? Lad os for fanden ikke bruge milliarder på halv skadet spillere der har stjerne eller golf ambitioner. Vi VIL ha folk der elsker klubben og fodbold, vi VIL ha en forandring på sigt, ikke bare panikhandler som Erikssen eller Neymar.

Vi har faktisk James der måske ikke er Erikssen, eller Bale der ikke rigtig er Naymar, men at satse klubbens økonomi på flere overbetalte idioter som netop Bale er i min bod bare idioti :)

Nu ikke jord mig for meget, forsøger bare at provokere lidt, men jeg er sikker på i inderst inde forstår, for prisen er helt idiotisk som dele af mit indlæg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Matamoro

6 år 11 måneder siden #16 af Sahinovic

Matamoro skrev: Zlatan spillede i Sverige som 18 årig. Kom først til Ajax som 20 årig. Havde svært ved at komme på holdet i starten. Ronaldinho kom først til PSG som 21 årig. han blev kritiseret for ikke at have et slutprodukt. Scorede heller ikke det store antal mål for dem. Aguero spillede i Argentina som 18 årig. Neymar kom til Barcelona som 21 årig. Sancho var 18 år i sidste sæson og har mødt en del store hold i Champions League hvor han slet ikke kunne præstere på samme niveau som i Bundesligaen. Ronaldo har aldrig haft nogle ikoniske dribleture mod Barcelona i alle de Clasicos han har spillet.
Men du har ret i at Messi var bedre som 18 årig.

Ja, Agüero spillede stadig i Argentina som 18 årig, men hvad har det at gøre med om han er driblestærk eller ej? Af de klip jeg har set med Vinicius da han spillede i den Brasilianske liga forekommer han mig heller ikke som mere driblestærk end de ovenstående jeg nævnte, og det gør han stadig ikke. Neymar spillede også i den selvsamme liga, men han forekom mig allerede dengang som (enormt) driblestærk, og der var på daværende tidspunkt heller ingen tvivl om at det stadig ville gøre sig gældende den dag han kom til Europa.

Selvfølgelig havde de spillere jeg nævnte enkelte mangler, men man kunne stadig se at der var tale om noget helt specielt, det kan jeg overhovedet ikke med Vinicius.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Sahinovic.

6 år 11 måneder siden #17 af Monour

Matamoro skrev: Ronaldo har aldrig haft nogle ikoniske dribleture mod Barcelona i alle de Clasicos han har spillet.

Wow,,,,, wow vinicius må være en legend i dine øjne nu

6 år 11 måneder siden #18 af Dios
Synes den er svær. Jeg kan godt se Vinicius blive en stjerne, men jeg ser det ikke indenfor overskuelig fremtid. Her er han simpelthen for dårlig foran mål og i hans overblik.

Havde Vinicius vist præcis samme takter som i starten af året, så havde Zidane måske også brugt ham noget mere, men indtil videre har han skuffet gevaldigt siden Zidane tog over. Det er uagtet hvilken position han spiller.
Han kommer også ind i kampen imod Valladolid og gør absolut ingenting.

Vores problem er her og nu, og her kan jeg bare ikke se andre end Benzema og Hazard have kvaliteten. Og med de 2, så kommer der bare ingen titler, og der er heller ikke skide meget fremtid i begge, så spørgsmålet er hvad man vil. Jeg kan ikke i min vildeste fantasi se os vinde titler med Vinicius og Bale på kanterne. Her vil Neymar jo ikke bare pynte, men virkelig ændre billedet markant.

Personligt håber jeg på vi køber Eriksen og stiller op i juletræet, men det hjælper bare heller ikke på Vinicius udvikling.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

6 år 11 måneder siden #19 af nono
Køb Pogba. Det er jo helt grotesk at PSG pludselig sidder i en gunstig forhandlingsposition med en forkrøblet voldtægtsforbryder der ovenikøbet har fornærmet klubben og ønsker at komme væk. Læg dertil hans psykopatiske agent-far.

Simpelthen for dumt, at Real Madrid (eller Barcelona for den sags skyld) hopper med på den galej.

Det er en taber-situation hvor PSG stiller det ene ublu krav efter det andet.

En ting er sikkert; der skal nok dukke andre interessante spillere op at spendere 200mio euro på. Lad dog Neymar og PSG få hinanden.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, andreashn, JK

6 år 11 måneder siden #20 af JK
Hazard og Jovic er købt. Fokus bør være på midtbanen, som ikke har fået nyt blod i fem sæsoner.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Matamoro

6 år 11 måneder siden #21 af Matamoro
Det lader til at være umuligt at købe Pogba. Jeg ærgrer mig stadig over at vi ikke hentede Ndombele. Vi mangler en rutineret jernmand som Javi Martinez og en energisk og løbevillig spiller med et godt langskud som Fabian Ruiz. Jeg kan godt lide at de også er spaniere. Der må gerne være nogle spanierne på holdet. Især fordi vi bør skille os af med Lucas Vazquez og Isco. Vi bør også skille os af med James og Mariano.
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Matamoro.
Følgende bruger(e) sagde tak: JK

Leveret af Kunena Forum