Zidane står stejlt: Pogba eller ingen
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Om en uge er transfervinduet smækket i og i kulisserne arbejdes der fortsat på at hente en eller flere spillere til klubben.
Der synes dog at være lidt uoverensstemmelse mellem Florentino Pérez og Zinedine Zidane, for mens præsidenten menes at arbejde på at hente Neymar i Paris SG, så står den franske træner fuldkommen fast på, at det er Paul Pogba, som han ønsker at få til klubben.
Det bliver naturligvis en overordentlig vanskelig opgave at hente Pogba i Manchester United, som under hele forløbet har været uvillige til at sætte sig til forhandlingsbordet og som nu slet ikke ville kunne hente en erstatning for midtbanespilleren, idet det engelske transfervindue er lukket.
Og Zidane er angiveligt ikke særligt interesseret i at få Neymar til klubben, ligesom han også har været modvillig i forhold til tanken om at hente spillere som Donny van de Beek, Christian Eriksen og Bruno Fernandes, som alle har været meldt på vej.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er enig i, at vi ikke har brug for Neymar. En spiller med glasben som 100% kommer til at være ude i en stor del af sæsonen.. Bale 2.0. nej tak..
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Hvis der kommer ingen nye spillere - så bliver sæsonen en lang kedelig ørkenvandring med holdets old guard...
Bruno Fernandes...
Donny Van Der Beek...
Paul Pogba...
Vi skal give flere minutter til Jovic oppe på toppen.
Det er jo heller ikke fordi vi har et stadion projekt, der bør tages hensyn til (ift. at købe uduelige spillere i RMs strategi.) hvor hver en krone nok bliver vendt og drejet ift. til PLs håbløst latterlige TV aftaler, hvor 20% af klubbernes indkomst skal gå til lokal talentudvikling, men nærmere bliver brugt til at diverse PL klubejere kan stikke den dybt i hinandens røvhul imens en elefant og en giraf hepper med fyrværkeri og bordbomber..
Men hvad er din plan? Umiddelbart læser jeg dit indlæg som om at du har det helt store overblik imens en af verdens største sports brands, og deres ansatte, som uden tvivl er langt mere intelligente end størstedelen af alle deres fans, åbenbart er fuldstændig på bar bund og ikke aner hvordan de skal gøre deres arbejde?
Jeg ser frem til dit intelligente indlæg.
Så du mener simpelthen, at man ikke kan kritisere klubbens/Zidane's ageren i transfermarkedet, medmindre man har en fuldt finansieret 5-års plan klar for klubbens videre udvikling?
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Fint at spørge efter andet end negativitet, men ikke være nedladende, og Bismo, det hjælper jo ikke at kalde nogen dum?
OT, Hverken Perez eller ZZ top kan styre marknedet, og kigger vi rent sportsligt på Bale til at starte med, ja så minder han jo en del om Robbon, som man lod gå til Mynchen for en slik (som jeg husker det), der havde han en hel del gode perioder.
Giv Bale lidt ro, bid i det sure æble og slut med at forvente at han skal afgøre alle kampe, han er og bliver aldrig nogen Messi eller Ronaldo.
Bale skal/kan ikke spille hver kamp på toppen, han skal hviles mere end andre, og så må man glemme hvad han får i løn og prisen for en periode. Rent økonomisk forstår jeg godt at vi vil have betalt for Bale.
Jeg skulder skylden mere på ZZ-*top end Perez i denne og James sagaen, for om ZZ-top havde forsøgt at intigrere dem i truppen, så kunne Perez nok lettere få dem solgt til en accaptabel pris, og det er gratis altså bare ikke.
Nu går ZZ-top igen ud og siger at det er Pogba eller ingen, totalt idioti om man nogen gange har været med i en forhandling, man holder dørrene åbne til det sidste.
Der kommer helt enkelt ikke flere handler i år, med mindre at ZZ-top skal sluge en kamel igen... Men det er han efterhånden ret god til, det er da ikke første gang at han mener at hans dårlige Spanske er misforstået denne sommer.
Jeg mener at der er meget der er gået helt forkert denne sommer, det virker som om at ZZ ikke snakker med Perez, og at den sportslige ledelse mangler en leder med lidt fornemmelse for penge. Men det er sikkert den forandring ZZ snakker om, at han bestemt ikke er en hånddukke til Perez denne gang og han og bare han sætter holdet. Hvilket jo er 100% rigtigt, men kommunikationen og gensidig forståelse for hinandens roller i klubben er en mangelvare som går begge veje.
På siden står spillerne og agenterne og danner deres egen billed af situationen og de ser vel der er en strid mellem ZZ/Perez og de skal jo vælge side før eller siden om de vil spille. Det er nok derfor de unge ikke får tilliden af ZZ, da de elsker klubben frem for alt...
Tanker herfra, ikke påstående.
Det mener jeg ikke umiddelbart, men du åbner jo sluserne for usaglige argumenter. Hvad er DINE ideer til hvordan det skal blive bedre?
Eller er det her bare et forum for at lukke lort ud så snart man er en anelse utilfreds?
Men fair nok, lad os da hente en spiller i Ajax, der har præsteret i en enkelt sæson på international niveau, hvor alle vist godt ved, at deres Europæiske sæson kan sammenlignes med Leicesters PL sæson.
Men bare en snert af en god idé kunne da være forfriskende fremfor: "En af verdens bedste spiller igennem tiderne og klubbens største legende er lort og fatter ikke en skid og derfor har jeg ret."
Er det her et debat forum eller bare et sted folk skal føle de bliver hørt?
Thomaskjensen skrev: Syntes ikke i er ret søde ved hinanden lige nu. Kan i ikke lige rense luften og være konstruktive og ikke nogle arrogante røvhuller?
Fint at spørge efter andet end negativitet, men ikke være nedladende, og Bismo, det hjælper jo ikke at kalde nogen dum?
OT, Hverken Perez eller ZZ top kan styre marknedet, og kigger vi rent sportsligt på Bale til at starte med, ja så minder han jo en del om Robbon, som man lod gå til Mynchen for en slik (som jeg husker det), der havde han en hel del gode perioder.
Giv Bale lidt ro, bid i det sure æble og slut med at forvente at han skal afgøre alle kampe, han er og bliver aldrig nogen Messi eller Ronaldo.
Bale skal/kan ikke spille hver kamp på toppen, han skal hviles mere end andre, og så må man glemme hvad han får i løn og prisen for en periode. Rent økonomisk forstår jeg godt at vi vil have betalt for Bale.
Jeg skulder skylden mere på ZZ-*top end Perez i denne og James sagaen, for om ZZ-top havde forsøgt at intigrere dem i truppen, så kunne Perez nok lettere få dem solgt til en accaptabel pris, og det er gratis altså bare ikke.
Nu går ZZ-top igen ud og siger at det er Pogba eller ingen, totalt idioti om man nogen gange har været med i en forhandling, man holder dørrene åbne til det sidste.
Der kommer helt enkelt ikke flere handler i år, med mindre at ZZ-top skal sluge en kamel igen... Men det er han efterhånden ret god til, det er da ikke første gang at han mener at hans dårlige Spanske er misforstået denne sommer.
Jeg mener at der er meget der er gået helt forkert denne sommer, det virker som om at ZZ ikke snakker med Perez, og at den sportslige ledelse mangler en leder med lidt fornemmelse for penge. Men det er sikkert den forandring ZZ snakker om, at han bestemt ikke er en hånddukke til Perez denne gang og han og bare han sætter holdet. Hvilket jo er 100% rigtigt, men kommunikationen og gensidig forståelse for hinandens roller i klubben er en mangelvare som går begge veje.
På siden står spillerne og agenterne og danner deres egen billed af situationen og de ser vel der er en strid mellem ZZ/Perez og de skal jo vælge side før eller siden om de vil spille. Det er nok derfor de unge ikke får tilliden af ZZ, da de elsker klubben frem for alt...
Tanker herfra, ikke påstående.
Arbejder du for Real Madrid eller hvordan har du den her indsigt?
Har du et link, hvor ZZ siger "Det her eller ingen ting"?
Hvad du mener og føler kontra hvad der er fakta er heldigvis to vidt forskellige ting.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Ej, rolig nu :)
De indlæg, du angriber, er kritiske, men dine er sgu ogs en smule aggressive...
Vi er mange, der skuffede, mange der har bange anelser. Alt det kan vi selvfølgelig lufte her. Det ville min kæreste nok også være glad for, at jeg gjorde, så vi ikke skulle tale om det på vores ellers hyggelige fredag aften ;)
Ingen ved jo, hvad der sker i hovederne på Perez og Zidane. Undtagen dem selv. Men derfor kan vi jo godt have et debatforum, hvor vi kritiserer begge - hvis vi mener, at der er hjemmel for kritik. Det synes der at være. Og de fleste medier og ‘eksperter’ synes relativt enige :)
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu