Zidane står stejlt: Pogba eller ingen

4 år 7 måneder siden #13 af Mister_
Bevares, det er jo onsdag.

Men skal et debatforum ikke netop være med til at folk bliver kloge på et emne fremfor bare at lukke lort om hvad man tror og føler?

Hvis vi alle begynder at postulere til højre og venstre om hvad vi tror og har læst via diverse sindssyge medier hvor er vi så henne?

"Jeg har en fornemmelse af at Zidane gerne vil have Neymar til Real Madrid"
kontra:
"Zidane melder nu officielt ud, at de går efter Neymar".


Hvornår giver den diskussion mening? Er det når jeg tror Zidane har haft en god onsdag eller er det efter at jeg lige gider bruge bare en anelse af tid på at sætte mig ind i tingene før jeg gør hele verden dummere med mine usaglige argumenter?

Eller det er måske ikke OK at stille krav til omverdenen?
Det er simpelthen blevet for nemt at trække offer kortet så snart man bliver udfordret på sine latterlige udtalelser..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #14 af madrid2000

Mister_ skrev: Bevares, det er jo onsdag.

Men skal et debatforum ikke netop være med til at folk bliver kloge på et emne fremfor bare at lukke lort om hvad man tror og føler?

Hvis vi alle begynder at postulere til højre og venstre om hvad vi tror og har læst via diverse sindssyge medier hvor er vi så henne?

"Jeg har en fornemmelse af at Zidane gerne vil have Neymar til Real Madrid"
kontra:
"Zidane melder nu officielt ud, at de går efter Neymar".


Hvornår giver den diskussion mening? Er det når jeg tror Zidane har haft en god onsdag eller er det efter at jeg lige gider bruge bare en anelse af tid på at sætte mig ind i tingene før jeg gør hele verden dummere med mine usaglige argumenter?

Eller det er måske ikke OK at stille krav til omverdenen?
Det er simpelthen blevet for nemt at trække offer kortet så snart man bliver udfordret på sine latterlige udtalelser..


Du virker som en karl smart type. Fremstiller dig selv om en eller anden klåge åge. Hvad er det du har opfundet? Pæren, telefonen eller er det dampmaskinen?

Det her en faking fodboldforum. Folk skal netop skrive, hvad de føler, tror og mener. Det er jo netop dette der gør det sjovt. Hvis du er til "Zidane melder nu officielt ud, at de går efter Neymar". Så smut over til Realmadrid.com og vent på Comunicados oficiales.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, ChrillRM14, JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #15 af Madrid1998
Kan man få Eriksen til 40, burde man da gøre det. Han spiller noget nær iscos position, men scorer en del flere mål, hvor han har reddet Tottenhams røv mange gange, bedre til dødbolde, og slipper bolden hurtigere. Det kræver dog at Zidane skifter væk fra 4-3-3 og spiller noget diamant, hvilket jeg også synes virker bedre, som mod Celta. Jeg mener dog at Pogba ville være at foretrække af de 2, da han sagtens kan spille en Modrig/Kroos rolle og en Isco/Eriksen rolle, tror faktisk også han sagtens kan spille en Casemiro rolle hvis man kigger på hans fysik, dog alt for udisciplineret kan jeg forestille mig. Så en Pogba ville være en mere fleksibel løsning, kan tilslutte sig den Fransktalende del af truppen, og ville dermed falde bedre ind i truppen. I sidste ende ville begge være gode for os, for vi skal for al i verden ændre på den midtbane, en skal ud om det er kroos eller Modric, skider jeg på, de er Fantastiske men minder utroligt meget om hinanden i forhold til mangel
På dynamik (Modric var noget mere dynamisk før) og de scorer alt for få mål. Jeg var i hvert fald tilfreds med spillet da Modric blev smidt ud af kampen, følte endda Kroos blev bedre. I kampen mod Valladolid så spillet også godt ud, men dog mangler man lidt mere kreativitet og målfarlighed, det kommer forhåbenligt med Hazard og en Vinicius/Jovic der kommer igang, de skal bare lige få tanket noget selvtillid igen.
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved Madrid1998.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Bismo, ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #16 af Ramos4

Mister_ skrev: Bevares, det er jo onsdag.

Men skal et debatforum ikke netop være med til at folk bliver kloge på et emne fremfor bare at lukke lort om hvad man tror og føler?

Hvis vi alle begynder at postulere til højre og venstre om hvad vi tror og har læst via diverse sindssyge medier hvor er vi så henne?

"Jeg har en fornemmelse af at Zidane gerne vil have Neymar til Real Madrid"
kontra:
"Zidane melder nu officielt ud, at de går efter Neymar".


Hvornår giver den diskussion mening? Er det når jeg tror Zidane har haft en god onsdag eller er det efter at jeg lige gider bruge bare en anelse af tid på at sætte mig ind i tingene før jeg gør hele verden dummere med mine usaglige argumenter?

Eller det er måske ikke OK at stille krav til omverdenen?
Det er simpelthen blevet for nemt at trække offer kortet så snart man bliver udfordret på sine latterlige udtalelser..


Det er lidt tidligt at begynde at kritisere folk og sætte retningslinjer, når man har haft en bruger i 1 måned og lavet 7 indlæg. Find lige kammertonen frem.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #17 af Mister_
Med din registeringsdato har jeg nok været her 10 år før dig, hvis det er et argument for noget som helst?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #18 af Ramos4
Det har du nok ikke, nej. Men koncentrér dig om at tale pænt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #19 af Thomaskjensen
Mister, for din information kommer jeg at rapportere hver gang du bryder linien hvad jeg personligt ser som god tone i debatten framadrettet, jeg er 99% sikker på at DU er blevet bannet fra denne side tidligere.

Om du ellers gad at læse mit indlæg skriver jeg faktisk i slutningen at dette er tanker fra min side, nu er jeg ikke en 20 årig møgunge som dig (påstand) men en snart 44 årig der arbejder med mange CEO, CFO, CVIO, COO osv i hverdagen, så jeg tillader mig at dele med mig af mine personlige reflektioner på hvad der måske ske på de bonede gange i RM.

Om vi så går tilbage og ser på evnen at læse og forstå, ja så står der i overskriften, Citat "Zidane står stejlt: Pogba eller ingen", men det er svært at læse for at forstå og læse for at provokere og sprede gylle.

Kan du ikke lide at vi i god tone deler vores tanker og diskutere disse syntes jeg du skal finde et andet sted at komme af med dine vrede mod alle der har en holdning der ikke er din egen.

Kom ind i machen og lad os have en god konstruk tiv debat om hvad vi tror og føler for vores elskede klub, tak.

Peace and out!
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, ChrillRM14, JesperThomsen, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #20 af Thomaskjensen
@Madrid1998, det er godt tænkt med Erikssen, jeg tror dog han ryger til Juventus om 10 måneder, de er gode til at tage spillerne gratis, dog tror jeg at de kommer betale en del mere i sign-on og løn og prisen bliver den samme i slutenden.
Min holdning er at ZZ-top som jeg tillader at kalde ham med et drilsk smil på læberne vil have en spiller med pondus på den offensive halvdel af midtbanen, en der kan lave mål med hovedet og på langskud, kan gå ind og skabe plads med rå kraft og vilje, og det er hverken Isco, James eller Eriksson.
Argumenterne for dette er at ZZ spiller meget på kanterne med mange indlæg og her mangler der noget på holdet, hvor spillere som Isco, Kroos og James lige skal varme bolden inden man nakker på mål.
Så jeg forstår den gode ZZ, at Pogba skulle passe som hånd i handske, eller som man siger i Finland, "Like a fist in the face! :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #21 af Administrationen

Mister_ skrev: Med din registeringsdato har jeg nok været her 10 år før dig, hvis det er et argument for noget som helst?


Og så er det vist fint at du smutter igen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #22 af Rogoshin

Administrationen skrev:

Mister_ skrev: Med din registeringsdato har jeg nok været her 10 år før dig, hvis det er et argument for noget som helst?


Og så er det vist fint at du smutter igen.


Det her Forum er simpelthen hen blevet for inspist. Kan I ikke lige slette min bruger, mens I har så travlt med at stryge jeres ynglinge med håret.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #23 af Administrationen

Rogoshin skrev:

Administrationen skrev:

Mister_ skrev: Med din registeringsdato har jeg nok været her 10 år før dig, hvis det er et argument for noget som helst?


Og så er det vist fint at du smutter igen.


Det her Forum er simpelthen hen blevet for inspist. Kan I ikke lige slette min bruger, mens I har så travlt med at stryge jeres ynglinge med håret.


Sagtens. Hvis det er indspist at blokere tidligere bannede brugeres nyoprettede profiler, fordi stort set alle indlæg tilmed er provokerende, så har vi det fint med at være indspiste.
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, Madrid1998, Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #24 af Madrid1998

Administrationen skrev:

Rogoshin skrev:

Administrationen skrev:

Mister_ skrev: Med din registeringsdato har jeg nok været her 10 år før dig, hvis det er et argument for noget som helst?


Og så er det vist fint at du smutter igen.


Det her Forum er simpelthen hen blevet for inspist. Kan I ikke lige slette min bruger, mens I har så travlt med at stryge jeres ynglinge med håret.


Sagtens. Hvis det er indspist at blokere tidligere bannede brugeres nyoprettede profiler, fordi stort set alle indlæg tilmed er provokerende, så har vi det fint med at være indspiste.

Det lige før man burde sikkersheds godkendes, eller et eller andet, inden man får en bruger oprettet herinde. Der sgu kommet en masse “Trolls” lignende brugere herinde..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce