Syv år med Luka Modric

4 år 7 måneder siden #1 af Daniel
Syv år med Luka Modric blev oprettet af Daniel
...

I går var det syv år siden, at Luka Modric skiftede Tottenham ud med Real Madrid, og den kroatiske midtbanespillers ægteskab med den spanske hovedstadsklub har været præget af stor succes.

Således tæller Modric' pokalskab hele 15 titler i form af fire Champions League-triumfer, en LaLiga-titel, to Copa del Rey, to spanske Super Cups, tre europæiske Super Cups og fire Klub-VM. 

Modric debuterede blot to dage efter sin præsentation på Santiago Bernabéu mod Barcelona, hvor Real Madrid kronede anstrengelserne fra året før med at slå catalanerne i den spanske Super Cup.

Den 33-årige kroatiske midtbanespiller har spillet 304 kampe for Real Madrid, scoret 17 mål og lavet 47 assists. Videre høstede han frugterne af sit hårde arbejde på træningsbanen, da han vandt Ballon d'Or, The Best og UEFAs årets spiller i 2018.

Modric lagde følgende tweet ud på twitter i går, hvor han beskrev sin glæde over at have været en del af Real Madrid de seneste syv år:

- 27.08.2012 - Begyndelsen på en fantastisk rejse med verdens bedste klub. 7 års glæde og stolthed over at tilhøre Real Madrid-familien.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #2 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Syv år med Luka Modric
Sikke en gevinst han har været for holdet. Han har en kæmpe aktie i holdets succes. Jeg husker at mange kritiserede ham i den første halvanden sæson i klubben. Jeg var aldrig i tvivl om at manden var som skåret til Real madrid. Men med alt andet så kræver den slags tilvænning og jeg skal love for at han har gjort sig gældende som en af de bedste midtbanespillere i verden.

Hans niveau har lidt et knæk ligesom resten af holdet. Måske alderen også spiller ind men uanset hvad så har han været hvis ikke det bedste køb så ihvertfald en af de bedste køb de sidste 10år.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #3 af Macon
Besvaret af Macon på emne Syv år med Luka Modric
Ja han har været en super gevinst for os, kan også tydeligt huske hvor dårlig han var i starten, men det kom han efter.

Hans skulle nok havde været solgt, han har set bedre dage, desværre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #4 af Dios
Besvaret af Dios på emne Syv år med Luka Modric
Den bedste midtbanespiller i Real Madrid siden Redondo!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #5 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Syv år med Luka Modric

Dios skrev: Den bedste midtbanespiller i Real Madrid siden Redondo!


Xabi gjorde det altså også pænt godt :)
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #6 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Syv år med Luka Modric
Claude Makélélé skal vel også med som en vigtig spiller?

Selv om han sluttede 3 år inden jeg blev RM fan.
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved Thomaskjensen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #7 af Dios
Besvaret af Dios på emne Syv år med Luka Modric

Kiwes skrev:

Dios skrev: Den bedste midtbanespiller i Real Madrid siden Redondo!


Xabi gjorde det altså også pænt godt :)


Enig, men han er ikke i nærheden af hverken Redondo eller Modric.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #8 af BBB
Besvaret af BBB på emne Syv år med Luka Modric

Dios skrev:

Kiwes skrev:

Dios skrev: Den bedste midtbanespiller i Real Madrid siden Redondo!


Xabi gjorde det altså også pænt godt :)


Enig, men han er ikke i nærheden af hverken Redondo eller Modric.


Jeg er ikke nødvendigvis uenig, men der kan heldigvis godt være flere spillere på midtbanen :-D

Alonso påtog sig vel oftest rollen, som Casemiro har fået nu i forhold til, hvor han bevægede sig på banen. Han dækkede af, opsnappede bolde og gik til tider med frem. Derudover var han fantastisk i småspillet, forudseende og han havde nogle fantastiske, lange afleveringer. Derudover var han en hård hund. Han spillede hårdt, og han kunne også tage imod.

Det er ikke mange RM-spillere, der bliver stemplet på knæet af en Barcelona-spiller, og bare rejser sig op, tager frisparket og spiller videre.

Modric har vel nærmere overtaget de løbemønstre, som Khedira havde, selvom Khedira minder mere om en Casemiro i statur og spillestil.

Jeg ville ønske, at vi havde en midtbane, der mindede om Alonso, Modric og Dí María, som i 2014. Den midtbane ville have fået mere kredit, hvis vi i en ligakamp mod Atletico ikke havde ladet dem udligne til 2-2 på et frispark fra midten af banen (og dermed vundet mesterskabet, hvis alle andre resultater havde stået).
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #9 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Syv år med Luka Modric
Det var generelt utroligt ærgerligt (og sindssygt ringe) at vi ikke vandt et mesterskab under Ancelotti. Jeg kunne virkelig godt lide ham og vi spillede rigtig fin bold i perioder - noget vi alle ved hvor svært kan være disse dage.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #10 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Syv år med Luka Modric

Ramos4 skrev: Det var generelt utroligt ærgerligt (og sindssygt ringe) at vi ikke vandt et mesterskab under Ancelotti. Jeg kunne virkelig godt lide ham og vi spillede rigtig fin bold i perioder - noget vi alle ved hvor svært kan være disse dage.


Det smukkeste spil jeg har set som Real Fan spillede vi i efteråret 2014 under Ancelotti. Bale var skadet og James, Isco og Ronaldo med mere eller mindre frie roller bag Benz. Vi rev bla. Liverpool over i den periode på deres hjemmebane. Oooh those were the days my friend.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #11 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Syv år med Luka Modric
Meget enig. En dejlig 3-1 sejr over Barcelona på Bernabéu i den periode også.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #12 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Syv år med Luka Modric

Ramos4 skrev: Meget enig. En dejlig 3-1 sejr over Barcelona på Bernabéu i den periode også.


Ja fantastisk kamp. Det er faktisk sidste gang jeg husker at vi var Barca seriøst overlegne. Den kamp kunne ha endt 4/5-0 men vi trak at uransagelige årsager i håndbremsen.

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce