Syv år med Luka Modric

4 år 6 måneder siden #13 af Dios
Besvaret af Dios på emne Syv år med Luka Modric

JimmyBroe skrev:

Ramos4 skrev: Meget enig. En dejlig 3-1 sejr over Barcelona på Bernabéu i den periode også.


Ja fantastisk kamp. Det er faktisk sidste gang jeg husker at vi var Barca seriøst overlegne. Den kamp kunne ha endt 4/5-0 men vi trak at uransagelige årsager i håndbremsen.


Super Cup kampene for 2 år siden :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #14 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Syv år med Luka Modric

Dios skrev:

JimmyBroe skrev:

Ramos4 skrev: Meget enig. En dejlig 3-1 sejr over Barcelona på Bernabéu i den periode også.


Ja fantastisk kamp. Det er faktisk sidste gang jeg husker at vi var Barca seriøst overlegne. Den kamp kunne ha endt 4/5-0 men vi trak at uransagelige årsager i håndbremsen.


Super Cup kampene for 2 år siden :)


Skal du være ham nørden i klasse der lige stikker hovedet frem med det rigtige svar hele tiden?:D

Ja, det var nogle fantastiske kampe. Hvor man for første gang forelskede sig i Asensio. Kæft nogle drøn han leverede i de kampe.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #15 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Syv år med Luka Modric
Med diamanten på midtbanen. Jeg forstår stadig ikke hvorfor Zidane gik væk fra den og ikke har villet bruge den siden. Det er det der har fungeret allerbedst for ham og os.

Er der noget jeg misser? Man skulle selvfølgelig have købt ind til den denne sommer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #16 af Dios
Besvaret af Dios på emne Syv år med Luka Modric

JimmyBroe skrev:

Dios skrev:

JimmyBroe skrev:

Ramos4 skrev: Meget enig. En dejlig 3-1 sejr over Barcelona på Bernabéu i den periode også.


Ja fantastisk kamp. Det er faktisk sidste gang jeg husker at vi var Barca seriøst overlegne. Den kamp kunne ha endt 4/5-0 men vi trak at uransagelige årsager i håndbremsen.


Super Cup kampene for 2 år siden :)


Skal du være ham nørden i klasse der lige stikker hovedet frem med det rigtige svar hele tiden?:D

Ja, det var nogle fantastiske kampe. Hvor man for første gang forelskede sig i Asensio. Kæft nogle drøn han leverede i de kampe.


Hahah :D

Der er kun 2 El Clasico, hvor jeg for alvor har følt vi har været oven på. Det var i 2008, og returopgøret i Super Cuppen i 2017. Så selvfølgelig husker jeg de 2 kampe klokkeklart :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #17 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Syv år med Luka Modric
Hvad skete der i 2008?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #18 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Syv år med Luka Modric

Ramos4 skrev: Hvad skete der i 2008?


Det her:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #19 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Syv år med Luka Modric
Ah ja, den havde jeg svedt ud. Det var så sæsonen efter, at vi tabte 2-6 :D Store kontraster.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce