Spansk medie: Zidane villig til at smide Vinícius i puljen for Pogba

6 dage 18 timer siden #13 af -#7-

Kimbo skrev:

Thomaskjensen skrev: Ja så håber jeg ikke det er ZZ-Top der bestemmer på det område. Men med en tilbagekøbs klausul er jeg med på vognen, han er et for stort talent til at sælge til nogen pris overhovedet.

Please stop med det der ZZ-Top

Man kan sige meget negativt om Zizou, men han er da i sandhed en Sharp Dressed Man.........

Jeg finder selv ud..

"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 dage 13 timer siden #14 af Dios

Sahinovic skrev: Jeg har aldrig forstået hvorfor det er, at man overhovedet går efter Pogba i første omgang? Er der en herinde der kan fortælle mig hvad hans spidskompetence er, eller hvilke egenskaber han er i besiddelse af der er ekstraordinære - for jeg ved det ærgeligt talt ikke.

Jeg er som sådan enig, da jeg tidligere har argumenteret for præcis det samme, og er egentlig heller ikke stor fortaler for han kommer til Real Madrid, men hvis han er den eneste som Zidane vil have, så skal han selvfølgelig købes.

Pogba har for mig ingen spidskomptence, eller egenskaber hvor han virkelig bare skiller sig ud, som mange andre midtbanespillere har. Han bliver svinet til af United tilhængerne, fordi han ikke fylder nok defensivt, og jeg synes ikke han fylder nok offensivt heller, så man kan spille ham som ren 10'er.
Hvis man skal koge det helt ned, så er hans vigtigste egenskabel vel, at han er kampafgørende. Det er alt eller intet, og når han rammer niveauet, så stjæler han alle overskifter, men til gengæld har han virkelig også mange off days.
Han er dog rigtig god til at bryde kæderne med løb både uden og med bold. Derudover slår han altså også nogle helt vidunderlige lange bolde i dybden, som kun Xabi kunne gøre. Han rammer feltet ofte, og har noget helt andet power end vores boldspillere, og derfor håber jeg som sådan også han kommer, selvom jeg personligt foretrækker en del andre spillere på den position.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

6 dage 45 minutter siden #15 af Thomaskjensen
Nu kan jeg faktisk godt lide Billy Gibbons og hans band, så det er ikke ment som en direkte hån når jeg kalder den gode Zidanne for ZZ-Top.

Men jeg får nok svært ved at slutte bruge det når jeg mener han tramper rundt i klaveret så at sige.

Hans stædighed, agerende på transfeer markedet, Bale, James, Vin... Ja der er efterhånden mange områder hvor jeg personligt mener han har været et helt marchorkester, og derfor er det svært ikke at få associationer til et gammelt afdanket rockband der er fortid.

Så jeg kalder ikke den gode Zidane andet end ZZ, med mindre jeg mener han har tosset rundt igen.

OT, Pogba vil jeg gerne have, men det bliver for at spille på Cassimiros plads, og ja han kommer at bidrage med en masse, men at ikke give Vin en ærlig chance er mod alt hvad klubben helt rigtigt har forsøgt at gøre de seneste 3-5 år. Købe de største talenter og håbe at en af dem bliver en stjerne, i år er det Rodriges, Jovic, Mendy og Militao. Sidste sommer var det Vin, inden da en flok spanske der aldrig fik spilletid og Ødegård som jeg lige kan huske på rakt arm.
Der er ingen klub i verden der har økonomi til at hente dyre 27 årige Galatico hver sommer, om de holder i 5 år skal der handles mindst 2 hver sommer, og hvor mange af disse bliver til en ny Bale. Ingen klub har råd til det i dag.
Derfor må og skal man give de store talenter muligheden at udvikles og når jeg kigger 2-3 år ud i fremtiden så er det vores tur at lege kis-pus med Barcelona og det gør mig rigtig sur når en træner gør alt han kan for at fryse ud spillere, og samtidig gør det umuligt for nogen at sælge denne, for hvem vil betale for en der ikke har en plads i truppen?

Dogba vil jeg gerne have, men nåd herrene på de bonede gulve leger magtkamp med Zidane, og han med halvdelen af truppen så bliver det ikke til noget.

5 dage 23 timer siden #16 af Madridista02
Er meget enig i det du skriver, men til tider er det godt nok svært, at læse hvad du skriver. Prøv at læse dine tekster igennem, inden du sender.

5 dage 22 timer siden #17 af BBB

Madridista02 skrev: Er meget enig i det du skriver, men til tider er det godt nok svært, at læse hvad du skriver. Prøv at læse dine tekster igennem, inden du sender.

Enig. Jeg læste det som, at Thomas ville have Drogba. Det ville have været en fremragende signing for nogle år siden :-D

5 dage 19 timer siden #18 af Thomaskjensen
Plejer faktisk at læse det meste inden jeg sender, og når jeg så læser sletter jeg alt ord-trams det gør det mere letlæst :) Jeg har nu boet i Stockholm i 16 år og det har nok påvirket mine evner til at skrive let forståeligt Dansk, jeg tror det kan bero på at når jeg skriver Dansk er det i jobbet.
Men tak for at i tager jer tid til at kæmper jer igennem mine knudrede formuleringer uden komma og punktum, men der er meget der gerne vil ned gennem tanghentbordet og op på skærmen.

Ja jeg vil gerne have Pogba, jeg vil gerne have Neymar, og jeg vil sågar gerne have tilbage Ronaldo. Nu jeg er i drømmeland vil jeg også have Messi og Griesmann. (og en hest (Sten&Stoffer))

Det er ikke fordi jeg er imod at vi køber store stjerner, men de skal købes til en plads hvor vi har et problem. Jeg mener at højre kanten sammen med den offensive midtbane er et problem, lige som venstre kanten var et problem indtil vi fik Hazard.
Hazard er et rigtig godt køb også selv om vi har Vin, som jeg spår en stor fremtid.

Alle spillere i år er rigtig gode indkøb i min bog.
Hazard løser et problem.
Mendy er købt til at erstatte Marcelo.
Jovic for at udfordre Assensio og afløse Benzema på sigt. (synd med skaden bare)
Rodrige, et talent, og dem kan vi ikke have for mange af.

At købe Pogba, som United ikke vil sælge med mindre vi snakker uhyrlige summer mener jeg er at dræbe klubben økonomisk på sigt.
Ja og så løser Pogba bare ikke et af de store problemer vi har i dag.

5 dage 18 timer siden #19 af Administrationen

Thomaskjensen skrev: Plejer faktisk at læse det meste inden jeg sender, og når jeg så læser sletter jeg alt ord-trams det gør det mere letlæst :) Jeg har nu boet i Stockholm i 16 år og det har nok påvirket mine evner til at skrive let forståeligt Dansk, jeg tror det kan bero på at når jeg skriver Dansk er det i jobbet.
Men tak for at i tager jer tid til at kæmper jer igennem mine knudrede formuleringer uden komma og punktum, men der er meget der gerne vil ned gennem tanghentbordet og op på skærmen.

Ja jeg vil gerne have Pogba, jeg vil gerne have Neymar, og jeg vil sågar gerne have tilbage Ronaldo. Nu jeg er i drømmeland vil jeg også have Messi og Griesmann. (og en hest (Sten&Stoffer))

Det er ikke fordi jeg er imod at vi køber store stjerner, men de skal købes til en plads hvor vi har et problem. Jeg mener at højre kanten sammen med den offensive midtbane er et problem, lige som venstre kanten var et problem indtil vi fik Hazard.
Hazard er et rigtig godt køb også selv om vi har Vin, som jeg spår en stor fremtid.

Alle spillere i år er rigtig gode indkøb i min bog.
Hazard løser et problem.
Mendy er købt til at erstatte Marcelo.
Jovic for at udfordre Assensio og afløse Benzema på sigt. (synd med skaden bare)
Rodrige, et talent, og dem kan vi ikke have for mange af.

At købe Pogba, som United ikke vil sælge med mindre vi snakker uhyrlige summer mener jeg er at dræbe klubben økonomisk på sigt.
Ja og så løser Pogba bare ikke et af de store problemer vi har i dag.

Man kan blive smidt ud af forum af mange årsager. En af dem er at ønske at se Messi i den smukke hvide trøje ;-)

Tanken er uhyrlig.....og gudskelov ikke realistisk.

5 dage 3 timer siden #20 af Madridista02
Gode gamle Droggi:D Et kæmpe bæst.

4 dage 12 timer siden #21 af Thomaskjensen
he he, det skal man huske, følelser, stolthed og historie, godt jeg ikke foreslog Piquet... Kick direkte skulle jeg tro, livstid ban, også selv om alle vidste det var for sjov.

Pointen var som jeg ved adminin forstod, at jeg vil have de bedste spillere til RM, som alle andre, men jeg vil gerne at det giver mening.

Det giver jo ikke mening at have Navas, De Gea og Courtois (svært at stave).

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.