Marca: Real Madrid har aftale med Eriksen og Tottenham

6 år 9 måneder siden #13 af -#7-

Dios skrev: @-#7-.

Isco og James spiller på 3-mandsmidtbanen, så selvfølgelig tæller de også der som midtbanespillere. Vi kan jo ikke bare kaste dem ud af ligningen, fordi man har lyst.

Jo, bevares, men Carvajal og Odriozola har også spillet venstreback, Lucas har spillet højreback, Bale spiller stadigvæk på højrekanten, Casemiro har været nede i forsvaret. Det jeg ville frem til er at Isco og James spiller på den tre-mands midtbane mere af nød, end af gavn. Der synes jeg Eriksen trods alt passer bedre ind på en tre-mands midtbane end lige netop de to spillere. Bare fordi spillerne spiller ude af position, betyder det jo ikke at de så pludselig er naturlige midtbanespillere (eller venstreback osv.), deraf kommer min tvivl om bredden. Det er generelt et kæmpe problem med Real Madrid, at man i så mange år konsekvent har villet presse firkantede klodser ned i runde huller, og så satset på at spillerne indfinder sig i systemet, istedet for at bygge systemet op omkring spillernes styrker.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
6 år 9 måneder siden #14 af Madridista02
Er helt enig, spot on. Isco og James er ikke naturlig cms. De er 10ere.

Jeg savner Pepe :(

6 år 9 måneder siden #15 af Dios

-#7- skrev:

Dios skrev: @-#7-.

Isco og James spiller på 3-mandsmidtbanen, så selvfølgelig tæller de også der som midtbanespillere. Vi kan jo ikke bare kaste dem ud af ligningen, fordi man har lyst.

Jo, bevares, men Carvajal og Odriozola har også spillet venstreback, Lucas har spillet højreback, Bale spiller stadigvæk på højrekanten, Casemiro har været nede i forsvaret. Det jeg ville frem til er at Isco og James spiller på den tre-mands midtbane mere af nød, end af gavn. Der synes jeg Eriksen trods alt passer bedre ind på en tre-mands midtbane end lige netop de to spillere. Bare fordi spillerne spiller ude af position, betyder det jo ikke at de så pludselig er naturlige midtbanespillere (eller venstreback osv.), deraf kommer min tvivl om bredden. Det er generelt et kæmpe problem med Real Madrid, at man i så mange år konsekvent har villet presse firkantede klodser ned i runde huller, og så satset på at spillerne indfinder sig i systemet, istedet for at bygge systemet op omkring spillernes styrker.

Skal vi nu ikke lige? Jeg husker også James engang spillede som målmand tilbage i Porto, men det gør ham jo ikke til målmand, så kom nu lidt.

Om vi kalder dem 10'ere eller 8'ere ændre jo ikke på det faktum, at de hvergang går ind på 3-mandsmidtbanen når alle offensive kræfter er til rådighed.
Jeg forstår ikke rigtig hvad du vil frem til? Og slet ikke når du så efterfølgende vil presse Eriksen ned på 3-mandsmidtbanen, hvor han aldrig spiller for hverken Tottenham eller det danske landshold. Isco og James bliver af nød brugt på de 3 offensive pladser, og bliver udelukkende brugt på den centrale midtbane. Ja, jeg synes også det er et kæmpe problem spillere bliver spillet ude af position, men det gør dem jo ikke til mindre rådighed - ergo bredden, som du skriver om på den midtbane. Det er jo netop derfor jeg spørger direkte om det er kvaliteten du er efter.

Alle kan stort set se Bale blive spillet ude af position, men derfor skal han vel stadig betegnes som højrekant, da det er den position samtlige trænere spiller ham i. Det samme gør sig gældende med Isco og James. Om man er uenig i det er fair, for det er jeg sådan set selv, men derfor hører de stadig til i kategorien af midtbanespillere, og derfor har vi 6 spillere til 3 positioner.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

6 år 9 måneder siden #16 af mohbar
'mødet' Mell m ZZ og Pogba siger vel lidt om at Eriksen ikke er ønsket.. Nok også et vink med en vognstang til Perez, om at hvis han kommer til RM så bliver han langtfra en del af holdkortet... Hvis der overhovedet har været andet end rygter om Eriksen.

6 år 9 måneder siden #17 af varones
Real Madrid bør "fichar a Mohammed Daramy" FCK, til vinter.

No, til Eriksen, Vi, har i forvejen Modric, James, Hazard og Isco til denne plads. Og husk på Eriksen har altid været usynlig i store kampe
i Champions League.

Daramy koster meget mindre, og kan afløse Bale eller give konkurrence til Waliseren i Real Madrid.

Vamos por Neymar, Pogba og Daramy.

Varones

6 år 9 måneder siden #18 af BBB

varones skrev: Real Madrid bør "fichar a Mohammed Daramy" FCK, til vinter.

No, til Eriksen, Vi, har i forvejen Modric, James, Hazard og Isco til denne plads. Og husk på Eriksen har altid været usynlig i store kampe
i Champions League.

Daramy koster meget mindre, og kan afløse Bale eller give konkurrence til Waliseren i Real Madrid.

Vamos por Neymar, Pogba og Daramy.

Varones

Er du ude i, at en 17-årig spiller, der ikke dominerer den danske liga, skal være backup (og konkurrence?!) for Bale i Real Madrid. Jeg ved godt, at det altid er 4:20 et eller andet sted i verden, men overvej lige om du skal skrue lidt ned for tobakken :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Evden

Leveret af Kunena Forum