Le Parisien: Real Madrid forbereder gigantisk Mbappé-bud

3 uger 1 dag siden #1 af Administrationen
Kylian Mbappé...

Mbappe rygter 220419

Kylian Mbappé står øverst på listen hos de fleste Madridistas, ikke mindst hos Zinedine Zidane og Florentino Pérez og ifølge franske Le Parisien forbereder man et gigantisk bud på den unge angriber, som vurderes til at blive det kommende årtis helt store navn.

Le Parisien mener at vide, at Real Madrids bud kan løbe op i hele 400 millioner € for den 20-årige spiller, hvilket vil gøre ham næsten dobbelt så dyr, som den hidtidige rekord-holder, Neymar, som kostede 222 millioner €.

På trods af sin unge alder regnes Kylian Mbappé allerede nu som en af verdens absolut bedste spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 1 dag siden #2 af Sahinovic

Le Parisien mener at vide, at Real Madrids bud kan løbe op i hele 400 millioner € for den 20-årige spiller,

Det er jo helt grotesk, og jeg ser ham ikke som en spiller der på nogen måder kan revolutionere Real Madrid i så høj en grad, at denne pris kan retfærdiggøres. Jeg vil æde min hat på, at han aldrig når, eller overhovedet kommer tæt på et niveau der hedder Cristiano, Messi eller Neymar for den sags skyld.

Hvis Paris eksempelvis vil noget som helst i Champions League så hænger den på Neymar, og aldrig på Mbappé.

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.
Sidste redigering: 3 uger 1 dag siden ved Sahinovic.

3 uger 1 dag siden #3 af Dios

Sahinovic skrev:

Le Parisien mener at vide, at Real Madrids bud kan løbe op i hele 400 millioner € for den 20-årige spiller,

Det er jo helt grotesk, og jeg ser ham ikke som en spiller der på nogen måder kan revolutionere Real Madrid i så høj en grad, at denne pris kan retfærdiggøres. Jeg vil æde min hat på, at han aldrig når, eller overhovedet kommer tæt på et niveau der hedder Cristiano, Messi eller Neymar for den sags skyld.

Hvis Paris eksempelvis vil noget som helst i Champions League så hænger den på Neymar, og aldrig på Mbappé.

På 3 sæsoner plus denne har han scoret 66 mål samt 26 assist i 71 kampe i den franske liga. Derudover har han scoret 17 mål samt 9 assist i 23 Chl kampe i en alder af blot 20 år. Det vil altså sige, at han har scoret 83 mål samt 35 assist i 94 kampe. Det er jo fuldstændig vanvittige tal, selvom det er i en lidt svag liga.

Nuvel, så er han på ingen måde ligeså dominerende på banen som Ronaldo og Messi, men så er han til gengæld langt mere dominerende på hans tal.
Jeg synes 3 milliarder er for meget for ham, og jeg har stadig min store tvivl om han overhovedet vil kunne spille i spansk fodbold, men han er immervæk en spiller med samme potentiale som de 3 du nævner.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 3 uger 1 dag siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Ramos4

3 uger 1 dag siden #4 af Fondo_Sur
Der bør være en makspris for transferoverførelser, og den burde ligge langt under 400 mio €. Økonomi og fodbold står ikke stille, men jeg kan godt forstå, hvis den nye præsident i PSG tænker: "Lad mig sælge det hele som en ejendomshandel, og finde noget andet at investere i". Det eneste der kunne forsvare sådan et beløb for Real Madrid ville være, hvis Mbappé var verdens bedste og et globalt mega-ikon, der alene kunne få kinesiske gadefejere til at blive Real Madrid fans. Det er derfor min ydmyge vurdering, at prisen ville være for høj desforuden en dårlig signalværdi.

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"
Sidste redigering: 3 uger 1 dag siden ved Fondo_Sur.

3 uger 1 dag siden #5 af Real HWL

Sahinovic skrev:

Mbappe er allerede bedre end Neymar

3 uger 1 dag siden #6 af Real HWL

Dios skrev:

Sahinovic skrev:

På 3 sæsoner plus denne har han scoret 66 mål samt 26 assist i 71 kampe i den franske liga. Derudover har han scoret 17 mål samt 9 assist i 23 Chl kampe i en alder af blot 20 år. Det vil altså sige, at han har scoret 83 mål samt 35 assist i 94 kampe. Det er jo fuldstændig vanvittige tal, selvom det er i en lidt svag liga.

Nuvel, så er han på ingen måde ligeså dominerende på banen som Ronaldo og Messi, men så er han til gengæld langt mere dominerende på hans tal.
Jeg synes 3 milliarder er for meget for ham, og jeg har stadig min store tvivl om han overhovedet vil kunne spille i spansk fodbold, men han er immervæk en spiller med samme potentiale som de 3 du nævner.

Plus at han var Frankrigs klart bedste spiller da de vandt VM. At Grissebassen fik VMs bedste spiller var en kæmpe joke. Den skulle Mbappe have haft..... Eller Kante
Sidste redigering: 3 uger 1 dag siden ved Real HWL.

3 uger 1 dag siden #7 af Sahinovic

Dios skrev:

Sahinovic skrev:

Helt enig i at han har nogle flotte tal, og jeg mener også at man skal gå efter ham, men lige netop det faktum at han ikke ikke er så dominerende som de tre ovenstående(og aldrig bliver det), gør at hans potentiale aldrig kan sammenlignes med dem, og deraf aldrig skal købes for €400 millioner.

Den følelse jeg sad med da jeg så Cristiano og Messi spille for første gang har jeg aldrig haft med Mbappé, og da vi spillede mod Paris i knockout faserne (kan ikke huske hvilken sæson) skrev jeg også inden kampene skulle spilles, at han aldrig nogensinde ville slå så meget som en prut mod os, men jeg blev kaldt for en kæmpe idiot, selvom min påstand så viste sig for at være sand.

Han er ekstrem god når pladsen er der, men han imponere ihverfald ikke mig når den så ikke er der. Han skal nok blive en kæmpe målscorer, det kan der ikke være nogen tvivl om, men det er bare IMO ikke nok hvis du skal sammenlignes med de to største verden nogensinde har set.

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.
Sidste redigering: 3 uger 1 dag siden ved Sahinovic.

3 uger 1 dag siden #8 af Real HWL
Engenlig er det også fuldstændig irrelevant om Mbappe når Messis og Ronaldos niveau. For når de om få år lægger støvlerne på hylen, så gælder det bare om at have den næste verdensstjerne. Og det er Mbappe. Så kan det godt være at der er Barca fans der sidder og siger at han aldrig bliver lige så god som Messi. Nej nej, det gør han sikkert ikke, men lige nu er det ham og Real der hiver det ene mesterskab hjem efter det andet, og så er vi fuldstændig ligeglade med at Messi er GOAT. Lige nu er der ingen spiller fra 25 og ned der når Mbappe til sokkeholderene.

Man kan også sige at det er fuldstændig irrelevant at snakke om en spiller der ingen gang spiller i Real. Men jeg vil have min ret til at drømme :)
Sidste redigering: 3 uger 1 dag siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

3 uger 1 dag siden #9 af Sahinovic

Real HWL skrev: Engenlig er det også fuldstændig irrelevant om Mbappe når Messis og Ronaldos niveau. For når de om få år lægger støvlerne på hylen, så gælder det bare om at have den næste verdensstjerne. Og det er Mbappe. Så kan det godt være at der er Barca fans der sidder og siger at han aldrig bliver lige så god som Messi. Nej nej, det gør han sikkert ikke, men lige nu er det ham og Real der hiver det ene mesterskab hjem efter det andet, og så er vi fuldstændig ligeglade med at Messi er GOAT. Lige nu er der ingen spiller fra 25 og ned der når Mbappe til sokkeholderene.

Man kan også sige at det er fuldstændig irrelevant at snakke om en spiller der ingen gang spiller i Real. Men jeg vil have min ret til at drømme :)

Vi har bare to vidt forskellige opfattelser af Mbappé. Jeg mener ikke, at han kan tilføje den værdi på et hold som vil retfærdiggøre en pris der vil ligge i omegnen af €400 millioner. At du så mener at han er bedre end Neymar, som jeg synes er i besiddelse af flere kompetencer og derfor også er langt bedre, viser også meget godt hvor langt vi er fra hinanden :-D

3 uger 1 dag siden #10 af BBB

Sahinovic skrev:

Real HWL skrev: Engenlig er det også fuldstændig irrelevant om Mbappe når Messis og Ronaldos niveau. For når de om få år lægger støvlerne på hylen, så gælder det bare om at have den næste verdensstjerne. Og det er Mbappe. Så kan det godt være at der er Barca fans der sidder og siger at han aldrig bliver lige så god som Messi. Nej nej, det gør han sikkert ikke, men lige nu er det ham og Real der hiver det ene mesterskab hjem efter det andet, og så er vi fuldstændig ligeglade med at Messi er GOAT. Lige nu er der ingen spiller fra 25 og ned der når Mbappe til sokkeholderene.

Vi har bare to vidt forskellige opfattelser af Mbappé. Jeg mener ikke, at han kan tilføje den værdi på et hold som vil retfærdiggøre en pris der vil ligge i omegnen af €400 millioner. At du så mener at han er bedre end Neymar, som jeg synes er i besiddelse af flere kompetencer og derfor også er langt bedre, viser også meget godt hvor langt vi er fra hinanden :-D

Der er vel en værdi i, at Mbappe er 7 år yngre, og Neymar er meget skadesplaget.

3 uger 1 dag siden #11 af JK
En handel på €400 millioner er praktisk talt umulig, hvis FFP respekteres.. eller hvad?

3 uger 1 dag siden #12 af Dios
@Sahinovic.

Jeg er som sådan enig, og derfor har jeg også altid haft min tvivl.
Jeg er dog også enig i det Real HWL siger mht. om han når Ronaldo eller Messi. Det er som sådan irrelevant, for det handler om at have den næste stjerne som er garant for de 50 mål pr. Sæson.
Min tvivl omkring ham er den samme som din. Kan han slå til i en liga, hvor pladsen ikke er der? Vi har set det med Bale, hvor svært han har haft det.
Som jeg ser det, så vil hans chancer for succes være mere end fordoblet hvis han kommer til Real til sommer, så han har Hazard og Benzema ved hans side. 2 kæmpe holdspillere, som er så fantastisk gode til at sætte holdet op, og vi mangler jo den kyniske spiller som tager de rigtige løb. Rodrygo har dog gjort det over alt forventning.

€400 millioner er dog alt for mange penge. Kunne man lave en vild ordning der hed, at Vinicius røg den anden vej og Real fik en købsklausul på ham de næste 4 år eller sådan noget, så ville den være god.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.