Le Parisien: Real Madrid forbereder gigantisk Mbappé-bud

4 uger 18 timer siden #13 af Sahinovic

BBB skrev:

Sahinovic skrev:

Real HWL skrev: Engenlig er det også fuldstændig irrelevant om Mbappe når Messis og Ronaldos niveau. For når de om få år lægger støvlerne på hylen, så gælder det bare om at have den næste verdensstjerne. Og det er Mbappe. Så kan det godt være at der er Barca fans der sidder og siger at han aldrig bliver lige så god som Messi. Nej nej, det gør han sikkert ikke, men lige nu er det ham og Real der hiver det ene mesterskab hjem efter det andet, og så er vi fuldstændig ligeglade med at Messi er GOAT. Lige nu er der ingen spiller fra 25 og ned der når Mbappe til sokkeholderene.

Man kan også sige at det er fuldstændig irrelevant at snakke om en spiller der ingen gang spiller i Real. Men jeg vil have min ret til at drømme :)

Vi har bare to vidt forskellige opfattelser af Mbappé. Jeg mener ikke, at han kan tilføje den værdi på et hold som vil retfærdiggøre en pris der vil ligge i omegnen af €400 millioner. At du så mener at han er bedre end Neymar, som jeg synes er i besiddelse af flere kompetencer og derfor også er langt bedre, viser også meget godt hvor langt vi er fra hinanden :-D

Der er vel en værdi i, at Mbappe er 7 år yngre, og Neymar er meget skadesplaget.

Lige nu er Neymar intet værd, og ønsker ham bestemt ikke til Real Madrid. Men hvis jeg sammenligner 20 årige Neymar (skiftede som en 21-årig til FC Barcelona) med 20 årige Mbappé, så er der en verden til forskel. Havde franskmanden haft et lignende niveau, eller var i besiddelse af ligeså mange kompetencer, så havde jeg sagt ja tak.

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.
Sidste redigering: 4 uger 17 timer siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 17 timer siden #14 af Sahinovic

Dios skrev: @Sahinovic.

Jeg er som sådan enig, og derfor har jeg også altid haft min tvivl.
Jeg er dog også enig i det Real HWL siger mht. om han når Ronaldo eller Messi. Det er som sådan irrelevant, for det handler om at have den næste stjerne som er garant for de 50 mål pr. Sæson.
Min tvivl omkring ham er den samme som din. Kan han slå til i en liga, hvor pladsen ikke er der? Vi har set det med Bale, hvor svært han har haft det.
Som jeg ser det, så vil hans chancer for succes være mere end fordoblet hvis han kommer til Real til sommer, så han har Hazard og Benzema ved hans side. 2 kæmpe holdspillere, som er så fantastisk gode til at sætte holdet op, og vi mangler jo den kyniske spiller som tager de rigtige løb. Rodrygo har dog gjort det over alt forventning.

€400 millioner er dog alt for mange penge. Kunne man lave en vild ordning der hed, at Vinicius røg den anden vej og Real fik en købsklausul på ham de næste 4 år eller sådan noget, så ville den være god.

Vi har jo før været vidne til, at Nasser Al-Khelaifi mere eller mindre umulig at handle med, og selvfølgelig ville han aldrig gå med til at Vinicius indgår i handlen, han er intet værd.

Det eneste der kan redde denne handel er, hvis Mbappé ikke forlænger med Paris, og hans kontrakt udgår vidst i år 2022.

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.
Sidste redigering: 4 uger 17 timer siden ved Sahinovic.

4 uger 17 timer siden #15 af elle44

Sahinovic skrev:

BBB skrev:

Sahinovic skrev:

Real HWL skrev: Engenlig er det også fuldstændig irrelevant om Mbappe når Messis og Ronaldos niveau. For når de om få år lægger støvlerne på hylen, så gælder det bare om at have den næste verdensstjerne. Og det er Mbappe. Så kan det godt være at der er Barca fans der sidder og siger at han aldrig bliver lige så god som Messi. Nej nej, det gør han sikkert ikke, men lige nu er det ham og Real der hiver det ene mesterskab hjem efter det andet, og så er vi fuldstændig ligeglade med at Messi er GOAT. Lige nu er der ingen spiller fra 25 og ned der når Mbappe til sokkeholderene.

Man kan også sige at det er fuldstændig irrelevant at snakke om en spiller der ingen gang spiller i Real. Men jeg vil have min ret til at drømme :)

Vi har bare to vidt forskellige opfattelser af Mbappé. Jeg mener ikke, at han kan tilføje den værdi på et hold som vil retfærdiggøre en pris der vil ligge i omegnen af €400 millioner. At du så mener at han er bedre end Neymar, som jeg synes er i besiddelse af flere kompetencer og derfor også er langt bedre, viser også meget godt hvor langt vi er fra hinanden :-D

Der er vel en værdi i, at Mbappe er 7 år yngre, og Neymar er meget skadesplaget.

Lige nu er Neymar intet værd, og ønsker ham bestemt ikke til Real Madrid. Men hvis jeg sammenligner 20 årige Neymar med 20 årige Mbappé, så er der en verden til forskel. Havde franskmanden haft et lignende niveau, så havde jeg sagt ja tak.

What. en 20'årige Neymar spillede stadig i Brasilien. Mbappe som 20 årige har gjort sig gældende i champions league og verdensmesterskabet, hvor han endda har scorede i finalen. Mbappe scorede 40 mål sidste sæson! Ja der er en verden til forskel mellem de to som 20'årige, men til Mbappes favor.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Brylle, doven

4 uger 17 timer siden #16 af Real HWL

Sahinovic skrev:

Som udgangspunkt syntes jeg også €400 millioner lyder voldsomt. Men hvis han kan være vores "Messi" de næste mange år, og være med til at Real dominer La Liga, så syntes jeg ikke €400 millioner er for meget i dagens marked. For min skyld behøver man ikke hente ham til sommer. Han har kontraktudløb i 2022, så man kunne sagtens vente et år mere med at hente ham så prisen kan komme lidt ned. Han er kun 20. Om man henter ham som 21 eller 22 årig er ligegyldigt.

Jeg vil give dig ret i at Neymar i absolut topform er bedre end Mbappe på nuværende tidspunkt. Men kommer han nogensinde det igen? Til gengæld syntes jeg Mbappe er klasser over Neymar da han var 20 år. Det er jo helt vildt hvad Mbappe har opnået i en alder af kun 20 år.

4 uger 17 timer siden #17 af Sahinovic

elle44 skrev:

Sahinovic skrev:

BBB skrev:

Sahinovic skrev:

Lige nu er Neymar intet værd, og ønsker ham bestemt ikke til Real Madrid. Men hvis jeg sammenligner 20 årige Neymar med 20 årige Mbappé, så er der en verden til forskel. Havde franskmanden haft et lignende niveau, så havde jeg sagt ja tak.

What. en 20'årige Neymar spillede stadig i Brasilien. Mbappe som 20 årige har gjort sig gældende i champions league og verdensmesterskabet, hvor han endda har scorede i finalen. Mbappe scorede 40 mål sidste sæson! Ja der er en verden til forskel mellem de to som 20'årige, men til Mbappes favor.

Ja, men som jeg skriver i parantes, så skiftede han som 21-årig til FC Barcelona. Vi husker vel alle den heftige kamp der var om hans underskrift, så selvom han spillede for den brasilianske liga, så var der ingen tvivl om hans kvaliteter.

Slår man nogle af hans kampe op i sin første sæson for FC Barcelona, så er det han viser på en fodboldbane jo fuldstændigt åndssvagt at se på. Her kan Mbappé slet ikke være med, og der skal virkeligt ske noget med ham hvis han skal være lige så god. I de kampe hvor Neymar har været fuldt ud fit for Paris (især i starten), så har Mbappé også lignet en andenrangs spiller.

Sidste redigering: 4 uger 16 timer siden ved Sahinovic.

4 uger 14 timer siden #18 af Dios

Sahinovic skrev:

Dios skrev: @Sahinovic.

Jeg er som sådan enig, og derfor har jeg også altid haft min tvivl.
Jeg er dog også enig i det Real HWL siger mht. om han når Ronaldo eller Messi. Det er som sådan irrelevant, for det handler om at have den næste stjerne som er garant for de 50 mål pr. Sæson.
Min tvivl omkring ham er den samme som din. Kan han slå til i en liga, hvor pladsen ikke er der? Vi har set det med Bale, hvor svært han har haft det.
Som jeg ser det, så vil hans chancer for succes være mere end fordoblet hvis han kommer til Real til sommer, så han har Hazard og Benzema ved hans side. 2 kæmpe holdspillere, som er så fantastisk gode til at sætte holdet op, og vi mangler jo den kyniske spiller som tager de rigtige løb. Rodrygo har dog gjort det over alt forventning.

€400 millioner er dog alt for mange penge. Kunne man lave en vild ordning der hed, at Vinicius røg den anden vej og Real fik en købsklausul på ham de næste 4 år eller sådan noget, så ville den være god.

Vi har jo før været vidne til, at Nasser Al-Khelaifi mere eller mindre umulig at handle med, og selvfølgelig ville han aldrig gå med til at Vinicius indgår i handlen, han er intet værd.

Det eneste der kan redde denne handel er, hvis Mbappé ikke forlænger med Paris, og hans kontrakt udgår vidst i år 2022.

Forestil dig vi skulle sælge Ronaldo for 4 år siden. Så selvfølgelig er Nasser Al-Khelaifi svær at forhandle med. Vi taler trods alt om Psg's 2 største stjerner, og et exit fra dem vil jo nok betyde farvel og tak. Neymar var dog til salg. Barcelona havde bare ikke råd til at lægge samme beløb for ham som Psg selv købte ham for.

Vi kan lyn hurtigt få solgt Vinicius til en halv milliard kr. og højst sandsynligt også mere end det, så helt værdiløs er han trods alt ikke. Og ja selvfølgelig handler det om, at Mbappé ikke forlænger sin kontrakt, men det handler ligeså meget om, at Psg ikke kan erstatte Mbappé.
Jeg tror som sådan godt, at Mbappé kan købes til sommer, hvis bare prisen er rigtig. 2 milliarder plus Vinicius, hvor vi måske kan lave en aftale om, at købe ham tilbage for 1 milliard indenfor de næste 4 år, eller sådan noget. De aftaler er vanskelige i know, og måske også lidt urealistisk, men man bliver nødt til at være kreativ for at kunne lægge så mange penge for en spiller.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

4 uger 10 timer siden #19 af Sahinovic
Vinicius til en halv milliard kr,. eller mere end det tvivler jeg bare rigtigt meget på. Stod jeg som sportsdirektør i en klub, så havde det ihverfald aldrig kommet på tale.

Men vi bliver sikkert meget klogere omkring Mbappés fremtid her til sommer (-:

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.