Bale: Større følelser for Wales end for Real Madrid

4 år 4 måneder siden #1 af Administrationen
Gareth Bale forbereder...

Gareth Bale forbereder sig i øjeblikket til Wales´ kamp mod Aserbajdsjan i Baku og forud for kampen har han snakket med pressen om den glæde, det er at spille for landsholdet:

- Det rører mig mere følelsesmæssigt at spille for Wales end for Real Madrid. Jeg har været sammen med størstedelen af disse spillere siden vi var yngre end 17 år. Det er som at spille med sine venner i parken om søndagen. Det er normalt. Med Wales taler jeg mit eget sprog og jeg føler mig bedre tilpas. Men det ændrer ikke på det, som jeg laver på banen.

Bale er i den seneste tid blevet kritiseret kraftigt på grund af mistanke om manglende engagement i Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #2 af BBB
Kæft en dum udtalelse.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #3 af Sahinovic
Jeg er nu ret sikker på, at næsten samtlige spillere føler det samme. De fleste havde nok ikke valgt at udtale sig som Bale gør i dette tilfælde, men jeg har intet imod det, fordi han også udtaler følgende;

''But it still doesn't change what I give on the pitch. I always give 100% wherever I am, and that's what I always strive to do.''

-og dette synes jeg faktisk også er tilfældet med Bale, hvorfor jeg deraf ikke kan blive fornærmet over sådan en udtalelse.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 4 år 4 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #4 af longwind
Sidder ofte tilbage og undrer mig over hvorvidt Bale bevidst prøver at skabe splid mellem ham selv og klubben, eller om han blot er helt ekstremt tonedøv og har en total mangel på selvbevidsthed.

Det er sværere at finde pænere ord end 'hjernedød' om den udtalelse. Det kan næsten ikke være andet end bevidst
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #5 af Lars1991
Kan han ikke bare lade vær med at komme tilbage? Så kan han blive i Wales med sine venner. Orker ham simpelthen ikke mere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #6 af Dios

Sahinovic skrev: Jeg er nu ret sikker på, at næsten samtlige spillere føler det samme. De fleste havde nok ikke valgt at udtale sig som Bale gør i dette tilfælde, men jeg har intet imod det, fordi han også udtaler følgende;

''But it still doesn't change what I give on the pitch. I always give 100% wherever I am, and that's what I always strive to do.''

-og dette synes jeg faktisk også er tilfældet med Bale, hvorfor jeg deraf ikke kan blive fornærmet over sådan en udtalelse.


Hvis det så bare var tilfældet, at man sad med følelsen af, at han vitterlig giver sig 100% for Real Madrid, så fair. Der kan da bare ikke sidde én Real Madrid fan, som inderst inde føler, at Bale giver sig 100% for klubben, og derfor er hjernedød ikke engang passende, da det er dummere end det. Det handler simpelthen om timing, og i mine øjne virker det til, at Bale prøver at gøre grin med Real, fordi han føler sig uretfærdigt behandlet. Han siger jo præcis hvad han har lyst til, og er fuldstændig ligeglad med hvilke tidspunkter det er på.
Ronaldo har heller aldrig lagt skjul på, at EM med Portugal er det største i hans liv, men hans commitment til Real Madrid var der på ingen måder tvivl om, og derfor blev der heller ikke stillet spørgsmålstegn til det.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 4 år 4 måneder siden ved Dios.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #7 af mohbar
don´t bite the hand that feeds you

Don't feed the dog that barks at you
Sidste redigering: 4 år 4 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #8 af Fondo_Sur
@Sahinovic

Det er stadigt en dum udtalelse. Han burde som en normal fodboldspiller drible udenom det spørgsmål. Særligt mht. hans nuværende forhold til klubben. Han har dog åbenlyst ingen interesse i at konsolidere eller at neddæmpe situationen.

Bale fejler totalt som Real Madrid spilller i forhold til at vise ydmyghed, der er en stor værdi i klubben. Jeg savner en anfører på holdet, der ville tale alvorligt med ham. Men selv dette ville han nok ignorere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #9 af Sahinovic

Dios skrev:

Sahinovic skrev: Jeg er nu ret sikker på, at næsten samtlige spillere føler det samme. De fleste havde nok ikke valgt at udtale sig som Bale gør i dette tilfælde, men jeg har intet imod det, fordi han også udtaler følgende;

''But it still doesn't change what I give on the pitch. I always give 100% wherever I am, and that's what I always strive to do.''

-og dette synes jeg faktisk også er tilfældet med Bale, hvorfor jeg deraf ikke kan blive fornærmet over sådan en udtalelse.


Hvis det så bare var tilfældet, at man sad med følelsen af, at han vitterlig giver sig 100% for Real Madrid, så fair. Der kan da bare ikke sidde én Real Madrid fan, som inderst inde føler, at Bale giver sig 100% for klubben, og derfor er hjernedød ikke engang passende, da det er dummere end det. Det handler simpelthen om timing, og i mine øjne virker det til, at Bale prøver at gøre grin med Real, fordi han føler sig uretfærdigt behandlet. Han siger jo præcis hvad han har lyst til, og er fuldstændig ligeglad med hvilke tidspunkter det er på.
Ronaldo har heller aldrig lagt skjul på, at EM med Portugal er det største i hans liv, men hans commitment til Real Madrid var der på ingen måder tvivl om, og derfor blev der heller ikke stillet spørgsmålstegn til det.


Jeg sidder netop med den følelse, at Bale giver sig 100% for Real Madrid, og det gør jeg på baggrund af de kampe han spiller for os, da jeg ikke rigtigt kan bedømme ham på andet. Mod Sevilla eksempelvis skrev Marca en artikel omkring Hazards og Bales enorme løbevillighed, som netop sikrede os de tre vigtige point i kampen, og en spiller - og så en offensiv en af slagsen - ville aldrig ofre sig så meget som han gjorde lige netop i den kamp, hvis ikke han gav sig sig fuldt ud.

@Fondo_Sur

Er da ikke uenig med dig i forhold til timingen, men jeg foretrækker når en spiller er ærlig i sin udtalelser, fremfor at pakke alt så fint ind, så det må vel være en smagssag. Men som jeg skriver til Dios, så synes jeg samtidigt heller ikke at han siger noget forkert, fordi han netop giver sig 100% for Real Madrid også.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 4 år 4 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #10 af Kasillas
Bale har tydeligvis ikke integreret sig i sit nye land, hvor en fantastisk klub bruger masser af dinero på ham. Han skal bare sendes hjem til sit lorteland Wales, hvis han ikke vil lære det spanske sprog og er utaknemmelig i Spanien, da det er et tegn på manglende vilje til at tilpasse sig sit nye lands normer og kultur. Han er uintegrerbar i Spanien.

;-)

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Real Madrid er grundlagt af en spanier og to... cataloniere.😂

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #11 af Real HWL
Spurgte man 10 ud af 10 spillere ville de svare det samme. Det er bare større at repræsentere sit land, og specielt til en slutrunde. Kan ikke se hvad problemet er. Han svare bare på et spørgsmål, som alle kender svaret på.. Folk der bliver fornærmet over hans udtagelser, er det de samme typer der bliver fornærmet over jeg spiser kød?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #12 af Ramos4

Real HWL skrev: Spurgte man 10 ud af 10 spillere ville de svare det samme. Det er bare større at repræsentere sit land, og specielt til en slutrunde. Kan ikke se hvad problemet er. Han svare bare på et spørgsmål, som alle kender svaret på.. Folk der bliver fornærmet over hans udtagelser, er det de samme typer der bliver fornærmet over jeg spiser kød?


Når man har været i gamet så mange år, så er det simpelthen for hjernedødt at udtale sig så åndssvagt. Det er jo ikke det han siger, for det er klart at mange har det på samme måde - det er måden han siger det på.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce