Bale: Større følelser for Wales end for Real Madrid

4 år 4 måneder siden #25 af Kasillas
VM kan kun vindes hvert 4. år, og derfor har den ekstra attraktion. Desuden er sandsynligheden for lande som Wales og Danmark lille for vinde VM, hvorimod chancen er større med Champions League med et hold som Real Madrid.

Under alle omstændigheder, det er ravende ligegyldigt om Bale har ret eller ej. - Det faktum at halvdelen af Madridista'er er sure, bør være en klar hints til at Bale skulle havde driblet udenom det spørgsmål.


Og til Sahinovic, ja, jeg er ligeglad med hvad sprog han taler, bare så længe han præsterer (og er skadefri). Det gør han til dels ikke, og derfor skulle følgende ordsprog være nyttigt: "Tale er sølv, men tavshed er guld."

Anyway: Bale skal stædigvæk ud af Madrid. Om han så ene mand sikrer os Copa'en, Liga'en og Champions League, så skal han stadigvæk ud.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Real Madrid er grundlagt af en spanier og to... cataloniere.😂

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #26 af Dios

Real HWL skrev:

Dios skrev: Nu er jeg overhovedet ikke en patriot, så derfor forstår jeg selvfølgelig heller ikke den nationalfølelse, men er der vitterligt nogen herinde, som hellere vil spille for det danske landshold end Real Madrid?
Det kan jeg simpelthen ikke tro.


Hvis du spiller i Real Madrid, spiller du også på det danske landshold ;)

Ved ikke om jeg er patriot. Men jeg elsker landsholdfodbold og jeg elsker slutrunder, da det kan samle familie og venner på en helt speciel måde. En sommer hvor Danmark er med til VM eller EM er for fedt. Bold og grillaftner med en masse venner, elsker det.


Jeg ville så pænt takke nej tak til det danske landshold, da jeg 100% ville dedikere mig til Real Madrid, som for mig er det absolut største i verden. Det er usædvanligt, så helt fint, hvis andre ikke ville gøre det.
Personligt hader jeg slutrunder. Eller hader er et stærkt ord. Jeg ser det faktisk meget sjældent. Det er faktisk min søn og kone som hellere vil se det end mig.
Det hænger nok også lidt sammen med kvaliteten af de forskellige landshold. Slutrunderne i 98, 2000 og 2002 var noget helt ekstraordinært og dengang var jeg begejstret for slutrunder, men nu kan jeg ikke engang nævne de 4 forsvarspillere for Danmark, Holland, Frankrig og Portugal :D

Pointen var dog om man ligesom Bale ville vælge Danmark fremfor Real Madrid? Det kan jeg ikke sætte mig ind i overhovedet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #27 af Real HWL

Dios skrev:

Real HWL skrev:

Dios skrev: Nu er jeg overhovedet ikke en patriot, så derfor forstår jeg selvfølgelig heller ikke den nationalfølelse, men er der vitterligt nogen herinde, som hellere vil spille for det danske landshold end Real Madrid?
Det kan jeg simpelthen ikke tro.


Hvis du spiller i Real Madrid, spiller du også på det danske landshold ;)

Ved ikke om jeg er patriot. Men jeg elsker landsholdfodbold og jeg elsker slutrunder, da det kan samle familie og venner på en helt speciel måde. En sommer hvor Danmark er med til VM eller EM er for fedt. Bold og grillaftner med en masse venner, elsker det.


Jeg ville så pænt takke nej tak til det danske landshold, da jeg 100% ville dedikere mig til Real Madrid, som for mig er det absolut største i verden. Det er usædvanligt, så helt fint, hvis andre ikke ville gøre det.
Personligt hader jeg slutrunder. Eller hader er et stærkt ord. Jeg ser det faktisk meget sjældent. Det er faktisk min søn og kone som hellere vil se det end mig.
Det hænger nok også lidt sammen med kvaliteten af de forskellige landshold. Slutrunderne i 98, 2000 og 2002 var noget helt ekstraordinært og dengang var jeg begejstret for slutrunder, men nu kan jeg ikke engang nævne de 4 forsvarspillere for Danmark, Holland, Frankrig og Portugal :D

Pointen var dog om man ligesom Bale ville vælge Danmark fremfor Real Madrid? Det kan jeg ikke sætte mig ind i overhovedet.


Nu snakker du også som en passioneret Real Madrid fan, og jeg kan sagtens sætte mig ind i din tankegang. Men du må også huske på at en professional fodboldspiller som f.eks Bale ser Real Madrid som sin arbejdsgiver og har ikke samme følelser for klubben som dig og mig. Hvor hans følelser er med sit land. Og den tankegang kan jeg også sagtens sætte mig ind i. Man kan ikke forvente at alle spillere er som vores elsket Guti der ville dø for klubben :) Min kærlighed til Real Madrid, er kun noget jeg har for mig selv. Jeg kan ikke rigtig dele det med andre. Real Madrid kan ligesom mange af jer andre bringe tåre, glæde og i sær vrede frem i mig, jeg har flere vaser og glas på samvittigheden ;) Landsholdet kan noget andet for mig, det er som jeg skrev tidligere, hygge med venner og familie. Jeg ser ikke landsholdet for at se god bold, jeg ser landsholdet pga det sociale. Jeg har en stor vennegruppe der mødes og ser landsholdet. Og når Danmark er med til en slutrunde mødes vi med koner og børn og griller og hygger til den helt store guldmedalje. Så derfor betyder landsholdet lige så meget for mig som Real Madrid. Det er bare på en anden måde.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #28 af Dios
Real HWL skrev:

Nu snakker du også som en passioneret Real Madrid fan, og jeg kan sagtens sætte mig ind i din tankegang. Men du må også huske på at en professional fodboldspiller som f.eks Bale ser Real Madrid som sin arbejdsgiver og har ikke samme følelser for klubben som dig og mig. Hvor hans følelser er med sit land. Og den tankegang kan jeg også sagtens sætte mig ind i. Man kan ikke forvente at alle spillere er som vores elsket Guti der ville dø for klubben :) Min kærlighed til Real Madrid, er kun noget jeg har for mig selv. Jeg kan ikke rigtig dele det med andre. Real Madrid kan ligesom mange af jer andre bringe tåre, glæde og i sær vrede frem i mig, jeg har flere vaser og glas på samvittigheden ;) Landsholdet kan noget andet for mig, det er som jeg skrev tidligere, hygge med venner og familie. Jeg ser ikke landsholdet for at se god bold, jeg ser landsholdet pga det sociale. Jeg har en stor vennegruppe der mødes og ser landsholdet. Og når Danmark er med til en slutrunde mødes vi med koner og børn og griller og hygger til den helt store guldmedalje. Så derfor betyder landsholdet lige så meget for mig som Real Madrid. Det er bare på en anden måde.


Alle fodboldspillere er jo passioneret fans af et hold. De fleste råber jo bare ikke højt om det. Professionelle spillere skal se på tingene helt anderledes end mig, som blot er fan, da deres karriere afhænger af deres valg. Havde jeg nu været professionel, så ville det højst sandsynligt stadig være min holdning, da den der nationalfølelse bare slet ikke er der for mig.
Jeg ville heller aldrig kunne spille for Osasuna, At. Madrid eller Barcelona selvom det måske ville gavne min karriere. Isco gør det jo, og måske er det derfor han ikke altid virker lige passioneret altid :D

Jeg forstår hvor du vil hen, og er helt enig. Jeg ser rigtig ofte fodbold med venner for det sociale, men her er det oftest klubfodbold. Det er bare bold der ses for det sociale, hvor jeg derimod kun ser Real Madrid med min kone medmindre det er Chl finalen. Forskellen er bare min passion som kun er for Real Madrid, og det andet er for det sociale, så derfor ligger den også lige til højrebenet for mig.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce