Bale: Større følelser for Wales end for Real Madrid

4 uger 13 timer siden #13 af Real HWL

Ramos4 skrev:

Real HWL skrev: Spurgte man 10 ud af 10 spillere ville de svare det samme. Det er bare større at repræsentere sit land, og specielt til en slutrunde. Kan ikke se hvad problemet er. Han svare bare på et spørgsmål, som alle kender svaret på.. Folk der bliver fornærmet over hans udtagelser, er det de samme typer der bliver fornærmet over jeg spiser kød?

Når man har været i gamet så mange år, så er det simpelthen for hjernedødt at udtale sig så åndssvagt. Det er jo ikke det han siger, for det er klart at mange har det på samme måde - det er måden han siger det på.

Jeg kan simpelthen ikke se problemet i de udtagelser han kommer med. Det giver da god mening at der er større følelser på spil når man spiller for sit land. Det rør da også mig mere at høre nationalmelodien i Parken fremfor champions league hymnen på Bernabeu.
Sidste redigering: 4 uger 13 timer siden ved Real HWL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 12 timer siden #14 af Sahinovic

Kasillas skrev: Han skal bare sendes hjem til sit lorteland Wales, hvis han ikke vil lære det spanske sprog og er utaknemmelig i Spanien, da det er et tegn på manglende vilje til at tilpasse sig sit nye lands normer og kultur.

;-)

Han skal vel bare sendes væk fordi han ikke passer ind rent sportsligt, alt det andet du nævner er fuldstændigt ligegyldigt, og har absolut ingen indflydelse på hans præstationer. Jeg tror ihverfald ikke på, at han kommer til at spille bedre bold hvis han lærer det spanske sprog, eller spiser deres nationalret til dagligt - men, det mener du måske?

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.

4 uger 5 timer siden #15 af nono
Selvfølgelig er Bales udtalelser dybt provokerende for Real Madrid. Man behøver ikke se længere end dette forum for at se hvilke følelser disse udtalelser fremmaner. Bale er ikke en 18 årig junior spiller, han kender gamet, pressen og de reaktioner der vil komme.

Jeg tror at det er helt bevidst. Bale er forudrettet over, at Real Madrid ikke ville lade ham gå på en fri transfer i sommers (og score et transfer-fee selv) og sørger nu for, ved alle kærkomne lejligheder, at gå liiiige til grænsen - for at skabe uro, frustrationer og ultimativt velvilje ift., bare at slippe af med ham for enhver pris.
Sidste redigering: 4 uger 5 timer siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ElMadrid, Ramos4

4 uger 3 timer siden #16 af Ramos4

Real HWL skrev:

Ramos4 skrev:

Real HWL skrev: Spurgte man 10 ud af 10 spillere ville de svare det samme. Det er bare større at repræsentere sit land, og specielt til en slutrunde. Kan ikke se hvad problemet er. Han svare bare på et spørgsmål, som alle kender svaret på.. Folk der bliver fornærmet over hans udtagelser, er det de samme typer der bliver fornærmet over jeg spiser kød?

Når man har været i gamet så mange år, så er det simpelthen for hjernedødt at udtale sig så åndssvagt. Det er jo ikke det han siger, for det er klart at mange har det på samme måde - det er måden han siger det på.

Jeg kan simpelthen ikke se problemet i de udtagelser han kommer med. Det giver da god mening at der er større følelser på spil når man spiller for sit land. Det rør da også mig mere at høre nationalmelodien i Parken fremfor champions league hymnen på Bernabeu.

Igen: Det er måden og timingen der er problemet. Det er hyppigheden. Det er hans agent. Det er hans skader. Det er hans modvilje mod at integrere sig.

Det er ikke denne udtalelse alene, det har jeg jo sagt. Den er for såvidt uskyldig, men han ved udmærket hvad han laver.

Jeg er i øvrigt rasende over at du spiser kød.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

4 uger 1 time siden #17 af Real HWL

Ramos4 skrev:

Real HWL skrev:

Ramos4 skrev:

Igen: Det er måden og timingen der er problemet. Det er hyppigheden. Det er hans agent. Det er hans skader. Det er hans modvilje mod at integrere sig.

Det er ikke denne udtalelse alene, det har jeg jo sagt. Den er for såvidt uskyldig, men han ved udmærket hvad han laver.

Jeg er i øvrigt rasende over at du spiser kød.

Du kan glæde dig over han snart er fortid i Real Madrid.

Naturligvis er du det :D

4 uger 1 time siden #18 af Dios
Nu er jeg overhovedet ikke en patriot, så derfor forstår jeg selvfølgelig heller ikke den nationalfølelse, men er der vitterligt nogen herinde, som hellere vil spille for det danske landshold end Real Madrid?
Det kan jeg simpelthen ikke tro.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

4 uger 1 time siden #19 af Real HWL

Dios skrev: Nu er jeg overhovedet ikke en patriot, så derfor forstår jeg selvfølgelig heller ikke den nationalfølelse, men er der vitterligt nogen herinde, som hellere vil spille for det danske landshold end Real Madrid?

Hvis du spiller i Real Madrid, spiller du også på det danske landshold ;)

Ved ikke om jeg er patriot. Men jeg elsker landsholdfodbold og jeg elsker slutrunder, da det kan samle familie og venner på en helt speciel måde. En sommer hvor Danmark er med til VM eller EM er for fedt. Bold og grillaftner med en masse venner, elsker det.
Sidste redigering: 4 uger 1 time siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

4 uger 38 minutter siden #20 af Daniel
Real Madrid kan bringe tårer frem hos mig, og Real Madrid kan bringe mit pis i kog. Den indflydelse har det danske landshold slet ikke på mine følelser.

Derfor kan jeg heller ikke sætte mig ind i Bales tankegang, og slet ikke timingen på så dum en udtalelse.
Sidste redigering: 4 uger 29 minutter siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

3 uger 6 dage siden #21 af Kratmus

Real HWL skrev:

Dios skrev: Nu er jeg overhovedet ikke en patriot, så derfor forstår jeg selvfølgelig heller ikke den nationalfølelse, men er der vitterligt nogen herinde, som hellere vil spille for det danske landshold end Real Madrid?

Hvis du spiller i Real Madrid, spiller du også på det danske landshold ;)

Ved ikke om jeg er patriot. Men jeg elsker landsholdfodbold og jeg elsker slutrunder, da det kan samle familie og venner på en helt speciel måde. En sommer hvor Danmark er med til VM eller EM er for fedt. Bold og grillaftner med en masse venner, elsker det.

Helt enig vedrørende slutrunder - det er for fedt! Men udover slutrunder er landsholdsfodbold som regel en langgaber, fordi der står så meget på spil! Der er én turnering(førhen), så ingen tør tage chancer. Selvom vi nu har 15 points er vi faktisk ikke sikre på videre avancement.

Hvad angår kvaliteten er klubfodbold længder foran landsholdsfodbold.

@Daniel. Det danske landshold kan om nogen bringe mit pis i kog.. Hvem husker ikke Simon Poulsen på venstre back........

Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

3 uger 6 dage siden #22 af Real HWL
Hvis man tog en rundspørge i Real Madrids omklædningsrum om hvad de helst ville. Vinde CL med Madrid, eller vinde VM med sit land. Så ved jeg godt hvad samtlige spillere ville svare.

3 uger 6 dage siden #23 af Ramos4

Real HWL skrev: Hvis man tog en rundspørge i Real Madrids omklædningsrum om hvad de helst ville. Vinde CL med Madrid, eller vinde VM med sit land. Så ved jeg godt hvad samtlige spillere ville svare.

Det er stadig ikke det det handler oooom.

Alle andre spillere med en IQ over 50 ville have svaret utvetydeligt, så ordene ikke kunne fordrejes. Det er perfekt at sige, at man synes ens land er det største, det tror jeg du har ret i, at samtlige spillere synes (plus minus) men hvis du er 30+ og får så god en hyre, så er det simpelthen for uprofessionelt at udtale sig, så der kan opstå tvivl om hvorvidt man er sin klub "tro".

Sue me.

3 uger 6 dage siden #24 af Ramos4
Mht. debatten omkring landshold vs. klubhold så er den ret klar for mig.

Jeg kan godt få gåsehud af nationalsangen, men jeg kommer slet ikke op at køre til en landskamp som til en vigtig Madrid-kamp. Simpelthen fordi landsholdet (i min levetid) er så kønsløst, kedeligt og jo aldrig kommer i nærheden af at vinde noget.

Jeg kan ikke hidse mig op over at vi kom i 8. delsfinalen til VM. Skulle vi så have skrabet os videre, var vi jo bare røget ud runden efter. Der er ingen spænding i det for mig.

Til en Champions League aften derimod, der er alle følelserne uden på tøjet. Jeg husker tydeligt Ramos 92:48. Jeg sprang ikke engang rundt i stuen, jeg knyttede næven som jeg aldrig har knyttet næven før og råbte inden i mig selv.
En scoring af landsholdet hæver ikke min puls overhovedet.

Sue me.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.