Bale fejrede Wales-triumf med omstridt banner

3 uger 2 dage siden #1 af Administrationen
Gareth Bale og...

Bale banner

Gareth Bale og Wales kvalificerede sig i går til EM, men angriberen skal ikke forvente ros, hvis han i dag slår op i de spanske aviser.

Her har man nemlig fanget billeder af Gareth Bale, som sammen med sine holdkammerater fejrer triumfen ved at vifte med det famøse banner med teksten ”Wales. Golf. Madrid. I den rækkefølge.” og der hentydes naturligvis til Pedja Mijatovic´ holdning til waliseren, som ikke udstråler megen Madridismo i øjeblikket.

Gareth Bale spillede 88 minutter i gårsdagens sejr på 2-0 over Ungarn og efter kampen sagde han om kritikken af ham:
- Om det går godt eller skidt for mig, så snakker man hele tiden om mig. Det må sælge godt, det er den eneste konklusion, som jeg kan drage af det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 2 dage siden #2 af Dios
Lad ham hjælpe Castilla holdet sæsonen ud, så længe vi aldrig skal se ham på førsteholdet igen!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Lars1991, JimmyBroe, Doc.juego, andreashn, El Siete

3 uger 2 dage siden #3 af longwind
Dette lukker da i det mindste diskussionen om hvorvidt vi får Bale at se på førsteholdet igen. Det kan jeg ikke forestille mig efter sådan en eskapade.

Ville sige Adiós til ham, men er ikke sikker på han ville forstå det
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

3 uger 2 dage siden #4 af Mln25
Han skal bare tvinges til at stille op hver gang for Castilla eller trækkes i løn. Han skal trækkes med 2. holds træning og kampe indtil kontrakten udløber. Hvilken joke
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

3 uger 2 dage siden #5 af BBB
Book et 2 minutters møde på Bernabeu med ham efter hver hjemmekamp. Så kan han sidde fast i trafikken.

3 uger 2 dage siden #6 af Real HWL
Jeg kan ikke lade vær med at trække lidt på smilebåndet. Syntes det er en meget sjov humor man har i Wales. Men der er ingen tvivl om at der nok venter ham en kæmpe skideballe når han kommer tilbage til Madrid. Hvis han altså kommer tilbage...
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, elle44

3 uger 2 dage siden #7 af Lars1991
Selvfølgelig er det meget god humor af fansene, og det egentlig også fint nok at Bale selv synes det sjovt, som han også udtalte.... men fra der, og så stille sig op og tage et billede med det. Han er jo enten fuldstændig ligeglad med klubben eller snotdum. Det værste er, at jeg ikke helt ved hvilken det er af dem. Men han har forhåbentligt fået sin sidste kamp i Madrid.

3 uger 2 dage siden #8 af PMO
Bale blev ikke ligefrem behandlet specielt godt i sommerens transfervindue og Zidane udtalte jo at der ikke var behov for ham mere - det ændrede sig så ligepludseligt. Jeg forstår godt hvis Bale ingen interesse har i RM, ligesom jeg forstår at RM ingen interesse har i Bale. Det er blevet til en farce og der bør findes en løsning snarest.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

3 uger 2 dage siden #9 af Sahinovic
Jeg er egentligt lidt ligeglad med Bale, er mere spændt på at se hvordan man vælger at reagere i Real Madrid. Der er nok ikke så meget man alligevel kan gøre, da han er fuldstændig ligeglad med om han spiller eller ej, men han burde aldrig være en del af førstholdet igen efter denne hændelse, og det er bare et signal man skal sende.

At sende ham ned til Castilla er heller ikke den rigtige løsning, fordi så tager han en plads fra en af de unge der gerne vil Real Madrid.

Man kan håbe han ryger videre til Tottenham her til januar, for nu har de sat gang i et spændende projekt, efter at have hyret selveste SkySports pundit José Mourinho.

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.
Sidste redigering: 3 uger 2 dage siden ved Sahinovic.

3 uger 2 dage siden #10 af El Siete

Sahinovic skrev: Jeg er egentligt lidt ligeglad med Bale, er mere spændt på at se hvordan man vælger at reagere i Real Madrid. Der er nok ikke så meget man alligevel kan gøre, da han er fuldstændig ligeglad med om han spiller eller ej, men han burde aldrig være en del af førstholdet igen efter denne hændelse, og det er bare et signal man skal sende.

At sende ham ned til Castilla er heller ikke den rigtige løsning, fordi så tager han en plads fra en af de unge der gerne vil Real Madrid.

Man kan håbe han ryger videre til Tottenham her til januar, for nu har de sat gang i et spændende projekt, efter at have hyret selveste SkySports pundit José Mourinho.

Mourinho havde jo også et godt øje til Bale da han var træner i United, så forhåbentlig gør de noget ved til januar.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

3 uger 1 dag siden #11 af Real HWL
Rodrygo.Lucas.Bale

In that order

3 uger 1 dag siden #12 af Doc.juego

PMO skrev: Bale blev ikke ligefrem behandlet specielt godt i sommerens transfervindue og Zidane udtalte jo at der ikke var behov for ham mere - det ændrede sig så ligepludseligt. Jeg forstår godt hvis Bale ingen interesse har i RM, ligesom jeg forstår at RM ingen interesse har i Bale. Det er blevet til en farce og der bør findes en løsning snarest.

Det er vel øjnene der ser.
Ud over én udtalelse fra Zidane i sommers om at Bale var op vej til angiveligt kinesisk fodbold. Har real været yderst respektfulde omkring Bale.... Man kan ikke sige det samme om ham.

Man har haft ham so men bedst betalte spiller i 2 år, før dette var han top 2 bedst betalte spiller, og var i en periode verdens dyreste.
Man har tæt på at støttet ham ordentligt hele karrieren, og spillet ham i næsten alle kampe hans skrøbelige fysisk kunne klare.

Synes det er Bale der behandler din klub uden respekt. Og jeg håber at dette for konsekvenser, en klub som real kan ikke finde sig i dette.

Det er jo iøvrigt ikke klubben der havde udtalt sig kritisk over for Bales commitment, det er en gammel real Madrid angriber, og det kan selvfølgelig ikke være klubbens ansvar hvad alle gamle spillere udtaler til pressen, kun dem der er ansat .. som fx Bale jo er.
Så utroligt og respektløs at han er med på dette i en officiel kamp for Wales.

Han kan sagtens spille for castilla, samtlige minutter således at han ikke kan tage tidligere hjem fra stadion.
Alternativ kan han komme med på bænken og bruge samtlige 90 minutter på kontinuerlig opvarmning på sidelinjen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Lars1991

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.