Bale fejrede Wales-triumf med omstridt banner

6 år 8 måneder siden #13 af madrid2000
Hvis jeg ser ham spille igen, så bliver jeg skuffet over Florentino Perez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #14 af Vinícius
Hvad der er foregået i kulisserne omkring Bale ved vi jo heller ikke. Så omvendt kan jeg også godt forestille mig, hvis Bale kan være frustreret over noget, som offentligheden ikke kender til. Det vides ikke. Men baseret på hvad vi ved, så er der ingen undskyldning. Det er fint. Nu har vi endelig en legit grund til at udstille og straffe ham for hans manglende engagement i klubben. Legit på den måde, at vi nu ikke fremstår som den "dumme store klub".

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

6 år 8 måneder siden #15 af Sahinovic
Fuld opbakning til Bale, dejligt.

"He is the best player we have, and he will still give a lot to our club," said one voice from the noble area at the Estadio Santiago Bernabeu when asked about Bale.

"We're not going to give him away or anything like that," an authoritative source inside the club said.

"He will be decisive again."

Real Madrid believe that the situation around Bale is generated more through the media than is the case in real life.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE

6 år 8 måneder siden #16 af Ramos4

Sahinovic skrev: Fuld opbakning til Bale, dejligt.

"He is the best player we have, and he will still give a lot to our club," said one voice from the noble area at the Estadio Santiago Bernabeu when asked about Bale.

"We're not going to give him away or anything like that," an authoritative source inside the club said.

"He will be decisive again."

Real Madrid believe that the situation around Bale is generated more through the media than is the case in real life.

“He will be decisive again.”

Hvem end der har sagt det bør mentalundersøges.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 8 måneder siden #17 af Kasillas
@ Sahinovic og Ramos4

Hvis Real Madrid vælger at straffer ham, så opskruer Real Madrid konflikten, og det vil få en potentiel salgpris til at gå yderlige ned. - Jeg tror, at det er i den kontekst, at man skal se hvorfor folket i klubben udtaler, som de nu udtaler sig.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Kasillas.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Leveret af Kunena Forum