Optakt: Real Madrid - Real Sociedad, LaLiga, 14. spillerunde

6 år 8 måneder siden #61 af Bismo

Kiwes skrev: Mendy er fucking god - han er langt foran Marcelo i min bog. Altid med fremme, bæst i defensiven.

Han bliver uhyggeligt god, når samspillet med Hazard og Benz kommer helt på plads. Han virkede lidt nervøs i starten af første halvleg men kom hurtigt ind i kampen.

Nu skal vi bare hente Achraf tilbage til højrebacken så begynder det at se rigtigt godt ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #62 af Sahinovic
Hvis vi ser bort fra Ramos’ hjerneblødning, så var vi faktisk ret så overlegne idag og det var bestemt ikke et dårligt hold vi mødte.

Det ser ud til, at holdet er skruet rigtig godt sammen, og det skal Hazard have en stor del af skylden for. Fantastisk hvordan han kan spille sig ud af nærmest samtlige situationer, og altid formår at sætte et angreb igang med den vanvid af en intelligens han er i besiddelse af.

Florentino Pérez

6 år 8 måneder siden #63 af Fondo_Sur

madrid2000 skrev: Bedstefar Modric har lavet 2 assists og 1 mål.

Godt nok imponerende. Han så ret elendig ud i 1.halveg. Synes ikke han er en del af idealt 11 mere, men god spiller at have i truppen.

Helt ærligt: hvordan kan man skrive, at han så elendig ud i 1. halvleg?

Det hører vel med til historien, at midtbanen havde svære betingelser i første halvleg pga. La Reals høje pres, så det har ikke noget med Modrics niveau at gøre.

Han er jo som du nævner stadigt et af de bedste spillere på holdet. Færdig. Slut.
Følgende bruger(e) sagde tak: doven

6 år 8 måneder siden #64 af Dios

Kiwes skrev: Mendy er fucking god - han er langt foran Marcelo i min bog. Altid med fremme, bæst i defensiven.

Hvis kriteriet blot er, at man bare skal være med fremme, så kan jeg godt forstå den ros til Mendy. Bliver kriteriet lidt mere krydret, hvor man rent faktisk skal komme frem til noget positivt, så er det jo en helt anden snak. Jeg tror vi skal tilbage til Diogo for at finde en back som var ligeså meget med fremme som Mendy, men var hamrende elendig på modstanderens banehalvdel.
Han er helt klart et bæst defensivt, men nogen god offensiv spiller er og bliver han nok aldrig. Marcelo, Reguillon, Achraf og Mendy in that order som det ser ud lige nu.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

6 år 8 måneder siden #65 af Kiwes

Dios skrev:

Hvis kriteriet blot er, at man bare skal være med fremme, så kan jeg godt forstå den ros til Mendy. Bliver kriteriet lidt mere krydret, hvor man rent faktisk skal komme frem til noget positivt, så er det jo en helt anden snak. Jeg tror vi skal tilbage til Diogo for at finde en back som var ligeså meget med fremme som Mendy, men var hamrende elendig på modstanderens banehalvdel.
Han er helt klart et bæst defensivt, men nogen god offensiv spiller er og bliver han nok aldrig. Marcelo, Reguillon, Achraf og Mendy in that order som det ser ud lige nu.

Vi ser godt nok kampen helt forskelligt. Han kommer forbi sin nærmeste modstander flere gange idag. Hans indlæg kan blive bedre, men han bidrager meget offensivt. At du kan få dig selv til at give ham 2 oven på den kamp forstår jeg intet af, som i absolutet intet af. Heldigvis ser det ikke ud til at Zidane er enig med dig :)
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, El Siete, doven

6 år 8 måneder siden #66 af Fondo_Sur
Det er ikke sikkert at hans dårlige indlæg og lidt kluntede boldomgang kan forbedres. Mendy bør dog fortsat spille, da Ramos og Marcelo ved siden af hinanden ville være for meget cirkus. Men i den lange løb:

Så er jeg enig med Dios i at Reguilon ser mere talentfuld ud.
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Fondo_Sur.

6 år 8 måneder siden #67 af Ramos4
Mendy kan pt. ikke slå et indlæg for at redde sit liv - men Reguilon over Mendy? Fri mig. Reguilon skal ind og være rotation når vi sælger Marcelo til sommer, men Mendy er da et bæst. Reguilon er fandme heller ingen offensiv åbenbaring.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 8 måneder siden #68 af Fondo_Sur
Lets see what happens ;-)

6 år 8 måneder siden #69 af Ramos4
Men vi er da godt besat på backerne med Hakimi, Carvajal, Mendy og Reguilon. Not too bad.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

6 år 8 måneder siden #70 af Dios

Ramos4 skrev: Mendy kan pt. ikke slå et indlæg for at redde sit liv - men Reguilon over Mendy? Fri mig. Reguilon skal ind og være rotation når vi sælger Marcelo til sommer, men Mendy er da et bæst. Reguilon er fandme heller ingen offensiv åbenbaring.

Se en kamp med Sevilla. Reguilon har været fuldstændig outstanding for Sevilla i denne sæson. Han er allerede fast mand og har slået Escudero af holdet, og modsat i Real, så kommer han rent faktisk frem til noget offensivt. Jeg var heller ikke videre imponeret over Reguilon offensivt i Real, men det var jeg så sandelig heller ikke med Hakimi. Deres udlejninger har bare fået dem til at bygge på. Nuvel, så er det meget tidligt stadig, men som de begge spiller pt. så ville jeg helt klart vælge Reguilon foran Mendy.

Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

6 år 8 måneder siden #71 af Dios

Kiwes skrev:

Dios skrev:

Vi ser godt nok kampen helt forskelligt. Han kommer forbi sin nærmeste modstander flere gange idag. Hans indlæg kan blive bedre, men han bidrager meget offensivt. At du kan få dig selv til at give ham 2 oven på den kamp forstår jeg intet af, som i absolutet intet af. Heldigvis ser det ikke ud til at Zidane er enig med dig :)

Tydeligvis.

Hans indlæg kan jo ikke blive værre, så forhåbentlig kan de blive bedre. Kan du sætte ord på hvad du synes han bidrager med? Han kommer med utrolig mange potentielt gode overlap, men det er jo ikke sådan, at jeg sidder tilbage med følelsen af, at hold kæft det blev farligt det der. For det gør det bare aldrig når Mendy kommer med frem. Om det er indlæg eller overlap, så anser jeg det ikke som noget positivt offensivt.

Hvad har Zidane da givet Mendy af karakter herinde på Madridista siden han ikke er enig med mig? :D Men lad mig gætte. Du er stadig en af dem som giver Vinicius 4 eller 5 hvergang, fordi han prøver og det potentielt kan blive farligt, men det bare aldrig bliver farligt?

Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

6 år 8 måneder siden #72 af Kiwes

Dios skrev:

Kiwes skrev:

Dios skrev:

Tydeligvis.

Hans indlæg kan jo ikke blive værre, så forhåbentlig kan de blive bedre. Kan du sætte ord på hvad du synes han bidrager med? Han kommer med utrolig mange potentielt gode overlap, men det er jo ikke sådan, at jeg sidder tilbage med følelsen af, at hold kæft det blev farligt det der. For det gør det bare aldrig når Mendy kommer med frem. Om det er indlæg eller overlap, så anser jeg det ikke som noget positivt offensivt.

Hvad har Zidane da givet Mendy af karakter herinde på Madridista siden han ikke er enig med mig? :D Men lad mig gætte. Du er stadig en af dem som giver Vinicius 4 eller 5 hvergang, fordi han prøver og det potentielt kan blive farligt, men det bare aldrig bliver farligt?

Mendy spiller en fremragende kamp faktisk. Han indgår perfekt i kombinationerne med Hazard og Benz på kanten. Kommer utallige gange forbi sin modstander på kanten og har faktisk også et par ganske fine indlæg. Se kampen igen - du har vel et Strive abonnement. Derudover at han nok vores bedste forsvarsspiller rent defensivt, ja bedre end Varane og Ramos.

Og nej jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har givet Vini over 2 - han har været piv elendig. Der er forskel på at være forsvarsspiller og angriber når det kommer til at score mål og være målfarlig. Stod det til mig skulle Vini lejes ud.
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Kiwes.

Leveret af Kunena Forum