Marca: Real Madrid vil forlænge med Fede Valverde

4 år 4 måneder siden #1 af Administrationen
Fede Valverde har...

Fede Valverde har fået sit absolutte gennembrud i Real Madrid i denne sæson, hvor han har tilkæmpet sig en fast plads på midtbanen og det ønsker man at belønne i klubben.

Derfor er man ved at forberede en kontraktforlængelse til den 21-årige uruguayaner, som får lagt to år til sin igangværende kontrakt og han er således i Real Madrid frem til 2025. Samtidig hæver man hans frikøbs-klausul til 750 millioner €.

I Real Madrid er man ikke i tvivl om, at man har at gøre med en ganske særlig spiller, som i løbet af en årrække kan blive en af verdens bedste spillere på sin position og derfor ønsker man allerede nu at sikre ham på en lang kontrakt, så man kan nyde godt af midtbanespillerens kvaliteter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • AJ
  • AJ's profilbillede
  • Offline
  • Forum begynder
  • Forum begynder
  • Pasioneret Realmand gennem mange år!
4 år 4 måneder siden #2 af AJ
Det tilbud om forlængelse er helt på sin plads - jeg synes han har været dybt imponerende indtil videre. Han bidrager med en fantastisk dynamik, som jeg synes vi har manglet på midtbanen gennem noget tid.
Dygtig fodboldspiller, løber solen sort, og tager, som midtbanemand, samtidig dybdeløb der er ufattelige ubehagelige for et hvert forsvar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #3 af Thomaskjensen
Jeg vil lægge til "drivet" han har med bolden og bolderobringen.
Der er mange der har glemt Pogba og jeg tror som skrevet om i artiklen at han er en fremtidens mand, og ja jeg vil da stadig gerne have Pogba til klubben som en erstatning til Modric.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #4 af Wpee86DK
Modrics afløser hedder Ceballos. Vil være et selvmål ikke at give ham en reel chance en hel sæson for at vise hvad han kan.

Derudovet er jeg også klar til at indrømme at jeg er imponeret. Rystede på hovedet i sommers over man lod Llorente gå og beholdte Valverde, men beslutningen er efterhånden retfærdigjort igen og igen. Respekt for det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #5 af Dios

Thomaskjensen skrev: Jeg vil lægge til "drivet" han har med bolden og bolderobringen.
Der er mange der har glemt Pogba og jeg tror som skrevet om i artiklen at han er en fremtidens mand, og ja jeg vil da stadig gerne have Pogba til klubben som en erstatning til Modric.


Så du vil købe Pogba som en rotationsspiller? Lige nu er der jo ingen tvivl om, at det er Casemiro, Valverde og Kroos som er den faste starter på den centrale midtbane, og som det ser ud nu, hvis alle holder nogenlunde formen blive vores fremtidige midtbane en del år endnu. Jeg selv har en drøm om, at Ødegaard kommer til Real i sæsonen 21/22 og bliver en direkte konkurrent til Kroos, men som det ser ud nu, så synes jeg helt sikkert man skal beholde den trio, og gøre bredden mere solid.
Jeg vil altid have en plads til Isco på holdet som rotationsspiller, men jeg synes det er tydeligt efterhånden og se, at Modric bare ikke kommer tilbage på højeste niveau, og derfor håber jeg også, at han selv "kaster håndklædet i ringen" til foråret, og takker af, og bliver hyldet af Bernabeú, så han kan få den legende afsked som jeg personligt har savnet meget, men det kræver også noget af spilleren.

Casemiro er selvsikker, og det samme er Kroos. Valverde er stadig ung, og jeg tror han får jordforbindelse igen i løbet af sæsonen, og niveauet falder en smule, men han giver bare holdet en helt anden dimension defensivt og en helt anden stabilitet, som Pogba vil svække enormt som jeg ser det, hvis man spiller ham ved siden af Kroos, for Pogba løber ikke de mange meter for holdet.

Jeg ser ihvertfald langt hellere at man sparer de €150 millioner på Pogba, og i stedet går all in på Mbappé til sommer nærmest koste hvad det vil. Vi mangler trods alt stadig en verdensklasse højrekant, og jeg er godt nok træt af, at vi altid har en spiller på højrekanten som spiller under niveau ift. de 2 andre. Vi har jo ikke haft en trio nogensinde som har været stabil eller god nok.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, elle44, Rasmus75, Thomaskjensen, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #6 af Thomaskjensen
@Dios, står valget mellem Pogba og Mbappé, ja så er jeg fløjtende ligeglad med Pogba. Jeg er som dig 100% enig i at han skal købes, og prisen ikke er vigtig. Mbappé har +10 år på toppen.

Mit "problem" med midtbanen er at den ikke laver nok mål, og det er diskuteret i en anden tråd om hvor afhængige vi er af Benzema.
Men selvfølgeligt, og Hazard snart kommer i gang, og vi får en Mbappé så får vi måske de mål vi mangler PT, og så er det uvigtigt om midtbanen laver mål bare fløjene laver 40 mål om året.

Jeg ser ikke noget problem i at have 4 verdensstjerner til at dække de 3 centrale pladser på holdet. Med alle de skader vi har bliver det nok ikke mange kampe man har alle til rådighed.
Et modargument til mig selv er om det ikke er bedre at købe 2 meget unge spillere, som på sigt kan smide Kroos på en velfortjent pension?
Det mener jeg faktisk er klogere nu vi har "opfundet" gulddrengen Valverde, for satan jeg kan godt lide ham.

Men derfor vil jeg stadig gerne se Pogba i klubben.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #7 af Ramos4

Dios skrev:

Thomaskjensen skrev: Jeg vil lægge til "drivet" han har med bolden og bolderobringen.
Der er mange der har glemt Pogba og jeg tror som skrevet om i artiklen at han er en fremtidens mand, og ja jeg vil da stadig gerne have Pogba til klubben som en erstatning til Modric.


Så du vil købe Pogba som en rotationsspiller? Lige nu er der jo ingen tvivl om, at det er Casemiro, Valverde og Kroos som er den faste starter på den centrale midtbane, og som det ser ud nu, hvis alle holder nogenlunde formen blive vores fremtidige midtbane en del år endnu. Jeg selv har en drøm om, at Ødegaard kommer til Real i sæsonen 21/22 og bliver en direkte konkurrent til Kroos, men som det ser ud nu, så synes jeg helt sikkert man skal beholde den trio, og gøre bredden mere solid.
Jeg vil altid have en plads til Isco på holdet som rotationsspiller, men jeg synes det er tydeligt efterhånden og se, at Modric bare ikke kommer tilbage på højeste niveau, og derfor håber jeg også, at han selv "kaster håndklædet i ringen" til foråret, og takker af, og bliver hyldet af Bernabeú, så han kan få den legende afsked som jeg personligt har savnet meget, men det kræver også noget af spilleren.

Casemiro er selvsikker, og det samme er Kroos. Valverde er stadig ung, og jeg tror han får jordforbindelse igen i løbet af sæsonen, og niveauet falder en smule, men han giver bare holdet en helt anden dimension defensivt og en helt anden stabilitet, som Pogba vil svække enormt som jeg ser det, hvis man spiller ham ved siden af Kroos, for Pogba løber ikke de mange meter for holdet.

Jeg ser ihvertfald langt hellere at man sparer de €150 millioner på Pogba, og i stedet går all in på Mbappé til sommer nærmest koste hvad det vil. Vi mangler trods alt stadig en verdensklasse højrekant, og jeg er godt nok træt af, at vi altid har en spiller på højrekanten som spiller under niveau ift. de 2 andre. Vi har jo ikke haft en trio nogensinde som har været stabil eller god nok.


Sådan set enig. Men hvem skal så agere backup udover Isco? Modric er væk, og du vil første have Ødegaard 21/22. Det er svært at finde gode rotationsspillere. Vi kan selvf. hente Ceballos hjem og vi meldes tæt på ham der Ruiz, men koster han ikke 100 mio. eller sådan noget? Så næsten hellere for Pogba for 150 hva' og så få noget seriøs konkurrence.

Men den er svær synes jeg.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #8 af Fondo_Sur

Wpee86DK skrev: Modrics afløser hedder Ceballos. Vil være et selvmål ikke at give ham en reel chance en hel sæson for at vise hvad han kan.

Derudovet er jeg også klar til at indrømme at jeg er imponeret. Rystede på hovedet i sommers over man lod Llorente gå og beholdte Valverde, men beslutningen er efterhånden retfærdigjort igen og igen. Respekt for det.


Mener du at Ceballos med tiden skal få Valverdes plads?

Der er efter min mening ikke brug for en playmaker på midten nu som Modric var det. Valverde passer bedre ind. Det gør han fordi afslutteren Cristiano Ronaldo er blevet erstattet med kreatøren Hazard. Valverdes fysik og dynamik er absolut nødvendig for holdets balance.

Ceballos er en herlig spiller, og det kunne egenligt være fedt at have ham ind, hvis Modric smutter. Stort potentiale må man sige. Han ville stadigt ikke få en start plads næste år, men ville i hvert fald være tæt på. Har nogen fulgt ham i Arsenal?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #9 af Dios
@Thomaskjensen.

Jeg kan godt se problemet i, at vi er alt for afhængige af Benzema, og her er Hazard heller ikke svaret, selvom det vil være skuffende, hvis han ikke scorer de 20-25 mål pr. sæson i alle turneringer fremadrettede. Det er bare ikke nok, og derfor appellere jeg også til, at vi få købt en 3. spiller i offensiven, som kan bidrage med kvalitet og mål.
Min holdning er dog stadig den, at så længe vi skaber de store chancer, så scorer vi også mange mål som et hold. Siden Mallorca kampen har vi trods alt en målscorer på 21-3 i 7 kampe. Om modstanderne er svage eller ej, så skal boldene i kassen, og sejrene skal i hus. Noget vi har haft mere end svært ved de sidste mange år.

Jeg tror den der faktor i, at en kæmpe stjerne bliver bænket til en El Clasico f.eks. bliver negligeret meget. De største spillere lever for at spille de største kampe, men har du 2 lige gode spillere som skal kæmpe om pladsen, så opstår der oftest bare problemer, og det synes jeg der efterhånden er for mange eksempler på.
Peter Grønborg kaldte det engang for Mourinho effekten. Det virker her og nu, men på sigt, så er det bare umuligt og holde begge parter tilfredse. Jeg har aldrig været fan af konceptet. Jeg er faktisk kæmpe fan af den måde Zidane kører tingene på. Man er ikke i tvivl om hvem de startende 11 er, men alligevel formår han alligevel og holde alle spillere til ilden, og så kommer der bare nogle chok opstillinger i nye og næ som imod Psg og Galatasary, hvor de spillere som får chancen gør det fortrinligt, og så er han faktisk god til, at give de spillere tillid som gør det godt i hans øjne.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #10 af Thomaskjensen
@Dios, Jeg ser mere Pogba som en spiller der kan konkurrere med alle på midtbanen, så jeg mener det er 4 stjerner der skal dele 3 pladser, med skader osv får alle spilletid når de er klar.
Du har så 100% ret i at der skal være et heraki, og en foretrukken opstilling, og her ser jeg en 21 årig som den der må vige pladsen for Pogba. Altså om alle er 100% fit og viser hvad der forventes til træningen.
Uden jeg kender Valverde tror jeg at han er OK med udsikten til at spille mindst 75% af alle kampe og være kronarvingen efter Kroos, for med det han viser er han fremtiden på vores midtbane.

Ja og så er vi igen enige om at der skal noget nyt blod i angrebet, Benzema topper lige nu, og jeg indrømmer gerne at jeg i mange år ikke har kunnet lide ham og hvad han har leveret og til dels står for (afpresning sagen). Manden er desuden 31 år så jeg håber han kan fortsætte taktstokken et par år endnu, gerne 5 :)

Nu er tråden om Valverde, og satan han fortjener en lang kontrakt og med ham ser fremtiden jo ret lovende ud.

Courtois, Varane, Casemiro, Pogba og Carvajal holder jo sikkert +6 år
Odriozola, Militao, Mendy, Valverde, Jovic, Vinicius, Assensio, Rodrygo, Mbappé, Ødegård, Diaz +10 år

Joo, jeg mener det ser lysende ud i fremtiden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #11 af Dios
Ramos4 skrev:

Sådan set enig. Men hvem skal så agere backup udover Isco? Modric er væk, og du vil første have Ødegaard 21/22. Det er svært at finde gode rotationsspillere. Vi kan selvf. hente Ceballos hjem og vi meldes tæt på ham der Ruiz, men koster han ikke 100 mio. eller sådan noget? Så næsten hellere for Pogba for 150 hva' og så få noget seriøs konkurrence.

Men den er svær synes jeg.


Det er jo så langt sværere at spå om :) For Zidane virker ikke som en stor beundre af Ceballos, men ellers ligger den til højrebenet, at han bliver hentet hjem igen. Jeg kunne godt tænke mig, at se en spiller som har mere fokus på det defensive, så Casemiro kan blive hvilet i ny og næ. Jeg har et godt øje til Lucas Torreira fra Arsenal. Han har på ingen måder niveauet som fast starter som jeg ser det pt. men han er stærkt inde centralt med fokus på det defensive. Ellers kunne man kigge mod hans kollega og overmand i selv samme klub Guendouzi. Ellers synes jeg en Allan fra Napoli kunne være spændende
Dem ser jeg som værende gode breddespillere til den defensive midtbane, så typer á la dem.
Alt efter om vi kunne hente en Mbappé eller ej, så er Ceballos trods alt et godt og "billigt" supplement til Kroos, som kan spille den mere offensive rolle på den midtbane, og give ham en sidste chance inden Ødegaard kommer og smadre alle alligevel :D Ellers lurer Donny van de Beek stadig i kulissen. Han er bare ikke stærk nok defensivt som Valverde, eller en god nok playmaker som Kroos, så hans rolle kontra forventning til spilletid vil blive svær som jeg ser det, da jeg synes Valverde vitterligt fortjener al den tillid som han får af Zidane.

Salg: Odriozola, James, Modric og Bale.
Leje ud: Lunin, Militao og Vinicius.

Køb: Areola, Skriniar, Torreira og Mbappé.
Hente hjem fra leje: Hakimi og Ceballos.

Så vores trup vil se således ud: Courtois, Areola, Carvajal, Hakimi, Marcelo, Mendy, Ramos, Skriniar, Varane, Nacho, Casemiro, Torreira, Valverde, Ceballos, Kroos, Isco, Hazard, Rodrygo, Mbappé, Lucas, Brahim, Benzema og Jovic.

Truppen vil på ingen måder være perfekt, men synes den vil kunne noget. Om det er realistisk eller ej skal jeg ikke kunne sige, men det kræver vi selvfølgelig som min. har 2-3 milliarder at købe for igen. Dog vil truppen ikke kræve alverdens forbedringer de næste mange mange år, hvis de fleste af de bærende kræfter holder niveau.
Det er nok i den retning jeg vil forme truppen, da jeg synes det er vigtigt, at vi specielt får kørt Ramos arvetager i stilling, og her ser jeg bare slet ikke Militao være endnu.
Jeg nævner ikke Eriksen, da det er utænkeligt for mig, at se ham i en 4-3-3 opstilling, og han er immervæk ikke så god, at Zidane vil skifte formation for at få ham til at shine. Set med danske briller, så håber jeg alligevel man henter ham som rotationspiller, da Real Madrid så nok vil blive prioriteret på tv, men det skulle også være eneste grund :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 4 år 4 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #12 af Ramos4
Ser meget fornuftigt ud.

Du vil ikke hente Reguilon hjem endnu?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce