Marca: Real Madrid vil forlænge med Fede Valverde

4 år 3 måneder siden #13 af Thomaskjensen
Ja, ja, og ja tak :)

Dog ser jeg gerne at Odriozola bliver, og så kender jeg ikke til Skriniareller Torreira .

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #14 af Dios

Ramos4 skrev: Ser meget fornuftigt ud.

Du vil ikke hente Reguilon hjem endnu?


Som det ser ud nu er jeg personligt ikke klar til at sende Marcelo på pension. Han er stadig et stykke for toppen, og han kommer nok aldrig rigtig derop igen, da det nok kun går en vej med ham, men han er indbegrebet af Madridismo, og den er svær bare at kaste væk. Præcis ligesom med Ramos. Han er en leder på og uden for banen, og er utrolig god til at integrere nye på holdet, og så længe Mendy stadig ikke har slået sit navn fast, og Reguilon trods alt stadig er et ukendt blad på den største scene, så håber jeg han bliver i Sevilla under Lopetegui endnu en sæson, og vi fastholder Marcelo og Mendy på venstrekanten.

Fortsætter Reguilon sit nuværende spil, så er han helt klart en del af fremtiden på holdet. Han er egen avl, og har udviklet sig markant i Sevilla allerede. Vores kulturbærere er ved at gå på pension, så vi skal have flere tæt inde på holdet, som kender til Real Madrid fra lille af.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #15 af Dios
@Thomaskjensen.

Og det er her jeg ser problemet. For hvor Valverde er med til at gøre Kroos og holdet bedre, så tror jeg det modsatte vil ske med Pogba. Han kommer helt klart med noget kvalitet, men det her projekt lader til at virke med vores nuværende trio. Jeg er ihvertfald stor fan :)

Sker overgangen korrekt, og langt de fleste potentielle verdensstjerner slår igennem, så går vi en lækker fremtid i møde. En spiller som Pogba tror jeg bare er med til at ødelægge det "nye" generationsskifte. Valverde har jo indtil videre vist sig, at være vores bedste "signing" denne sommer. Det er heller ikke Pogba Zidane taler meget om i øjeblikket, men derimod kun Mbappé.

Jeg er også selv ret vild med Odriozola, og var faktisk overbevist om, at han ville slå Carvajal af holdet. Vi må desværre nok bare indrømme, at det aldrig har været godt med ham. Derudover, så står Hakimi godt nok stærkt i Dortmund.
Jeg har også tænkt tanken om at sælge Carvajal, da han selv tidligere har ytret om et skifte til England, men samtidig, så er Odriozola og Hakimi stadig en kæmpe lottokupon i Real Madrid, hvor Carvajal trods mange dårlige præstationer stadig er garant for verdensklasse præstationer, og har vist han har niveauet.

Skriniar synes jeg minder en helt del om Bonucci bare mindre sexet i sine bevægelser. Normalt ikke en type efter min smag, men han er fantastisk i sit pasningsspil. Er fantastisk aggressiv i sit spil, og ikke som Ramos alt-eller-intet-aktioner i gule og røde kort, men en klog forsvarspiller som bare er bomstærk defensivt.
Han er en leder i forsvaret, er rigtig stærk i defensiven og har rigtig gode evner med bolden. Derfor ser jeg ham som et rigtig godt match til at tage overfor Ramos.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #16 af madrid2000
Dios@

Vi skal holde os kilometers afstand fra Torreia. Megen til middelmådig fodboldspiller skal man lede længe efter. Der er en grund til Arsenal er elendig kørende og det er primært på grund af deres defensive mangler, og der formår Torreia slet ikke at gøre end forskel på den defensive midtbane.

Offensivt får han Casemiro til at ligne Zidane. Han er lille og teknisk dårlig.

Ofte så er det ham der prøver, at lege den offensive når han spiller i en trio med Guandouzi og Xhaka, og der går det for alvor galt for ham. Han havde vidst en ok første sæson, men denne sæson er han ikke engang fast mand. Emery har prøvet, at finde en midtbane konstellation, men det er slet ikke lykkedes ham. Men han har slet ikke været i form nok til, at træneren hver gang sætter ham på den defensive midtbane.

Hvis der er en midtbanespiller vi skal have fra Arsenal, så er det Guandouzi. Han er kun 20 år og derfor swingende, men når det kører for ham, så er han rigtig god til at bryde spillet, drive med bolden, og hans pasnings spil er også ok. Han er en spiller der tager ansvar, og prøver at finde hullerne i forsvaret. Også en ret fint teknik han har. Jeg tror han har potentialet til at blive rigtig stor.

Der var nogen der spurgte ind til Ceballos. Jeg tror han har spillet lige præcis 1 pragt kamp. Ellers er det ikke noget prangende. Man kan ikke sige, at han har slået igennem for Arsenal. Han får marginalt mere spilletid end i sæsonen, hvor Zidane ikke var træner.

Angående Hakimi som HB. Han bliver blandt andet brugt som kant fordi han er for dårlig defensivt. Senest mod Barcelona spillede han som en offensiv højre kant. Hakimi har været stærkt kørende, men man skal huske, at han langt fra altid spiller i backkæden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #17 af Dios
@madrid2000.

Jeg er som sådan slet ikke uenig i noget af det du siger. Faktisk er jeg meget enig, og det er netop også pointen ved hele mit indlæg. Jeg bryder mig som sagt ikke om at have lige gode spillere skal konkurrere om samme plads.

Unai kan slet ikke få det til at kører for Arsenal, og du siger det jo selv.
Torreira bliver brugt som “10’er”, fordi Ceballos ikke har formået at slå sit navn fast endnu, men Torreira er jo langtfra en offensiv midtbanespiller.
Det svarer jo til at bytte om på Kroos og Casemiro. Så vil de begge også falde fuldstændig igennem, og det tror jeg er det samme med Torreira.
Grunden til jeg egentlig hellere vil have Torreira fremfor Guandouzi er, fordi han minder langt mere om Jorginho, som den dybdeliggende playmaker fremfor at være oprydderen, som jeg savner lidt at have i bredden til Real.
Dog er der som du siger langt mere potentiale i Guandouzi end Torreira, men igen, så er jeg bare ude i, at styrke bredden i truppen. Specielt på den defensive midtbane, og når han har spillere omkring ham som Kroos, så skal han ikke lege offensiv midtbane, men bare have fokus i det defensive hvor han er klart bedst.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Dios.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce