Optakt: Getafe - Real Madrid, LaLiga, 19. spillerunde

6 år 6 måneder siden #37 af Ramos4

elle44 skrev:

Ramos4 skrev:

elle44 skrev:

longwind skrev:

Kiwes skrev: Kroos for Valverde? Hvad Zidane - han har ikke lavet mange rigtige beslutninger idag.

Ser det som et tydeligt tegn på at han sparer spillere i dagens kamp

Håber da han bruger super cuppen til at spare spillere...

Det er vores største chance for en pokal.

Spøg til side, så tror jeg sådan en Super Cup betyder ret meget for klubben. Især fordi det er første udgave af et nyt format.

Håber jeg ikke. Vi har ikke bredden til at gå all in på sådan en pokal imo, det kommer til at koste i ligaen.

Så længe Barcelona gå all-in også, så går det jo lige op. Men det er okay hjernedødt at tage et smut til Saudi Arabien.

Forestil jer en sæson hvor et spansk hold skal spille to kampe ved Klub VM i december og så to kampe i Mellemøsten til januar. Det bliver jo døden for det pågældende mandskab.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #38 af longwind
Simpelthen skræmmende hvor ufarlige (og ærligt talt dårlige) vores kanter er.

6 år 6 måneder siden #39 af Ramos4
Bale er elendig. Jeg gider simpelthen ikke høre på, at han ikke får nok chancer eller folk er for hårde ved ham. Hvis han var seriøs omkring klubben og fodbold generelt, så havde han været i en forfatning der gjorde at han kunne score på de chancer han får i dag.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

6 år 6 måneder siden #40 af elle44

Ramos4 skrev:

elle44 skrev:

Ramos4 skrev:

elle44 skrev:

longwind skrev:

Kiwes skrev: Kroos for Valverde? Hvad Zidane - han har ikke lavet mange rigtige beslutninger idag.

Spøg til side, så tror jeg sådan en Super Cup betyder ret meget for klubben. Især fordi det er første udgave af et nyt format.

Håber jeg ikke. Vi har ikke bredden til at gå all in på sådan en pokal imo, det kommer til at koste i ligaen.

Så længe Barcelona gå all-in også, så går det jo lige op. Men det er okay hjernedødt at tage et smut til Saudi Arabien.

Forestil jer en sæson hvor et spansk hold skal spille to kampe ved Klub VM i december og så to kampe i Mellemøsten til januar. Det bliver jo døden for det pågældende mandskab.

I det tilfælde er det jo bedst for det hold der har den bredeste trup. Der har Barca pt de bedste kort for hånden som jeg ser det.

Og ja, det scenarie tør jeg slet ikke tænke på.

6 år 6 måneder siden #41 af Ramos4
Vi har jo efterhånden alle mand klar udover Hazard, så vi bør kunne spille to kampe i Saudi Arabien. Spiller man om 3. pladsen hvis man taber første kamp? Og i såfald: Latterligt.

6 år 6 måneder siden #42 af longwind
Smukt af Valverde

6 år 6 måneder siden #43 af Ramos4
Sikke et drive Valverde har. Han kan blive rigtig rigtig stor. Valverde og Ødegaard og så Casemiro i midten. Not bad ay.

Følgende bruger(e) sagde tak: SeQueda

6 år 6 måneder siden #44 af Chamartin

elle44 skrev:

Ramos4 skrev:

elle44 skrev:

Ramos4 skrev:

elle44 skrev:

longwind skrev:

I det tilfælde er det jo bedst for det hold der har den bredeste trup. Der har Barca pt de bedste kort for hånden som jeg ser det.

Og ja, det scenarie tør jeg slet ikke tænke på.

Mener du seriøst, de har den bredeste trup? Sådan helt seriøst???
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Lars1991, Bismo, Kiwes

6 år 6 måneder siden #45 af Bismo
Mendy sætter angrebet igang. Han har været virkelig god idag. Dejligt med flere minutter til Jovic.

Valverde er skræmmende hurtig.
Sidste redigering: 6 år 6 måneder siden ved Bismo.

6 år 6 måneder siden #46 af Chamartin

Ramos4 skrev: Vi har jo efterhånden alle mand klar udover Hazard, så vi bør kunne spille to kampe i Saudi Arabien. Spiller man om 3. pladsen hvis man taber første kamp? Og i såfald: Latterligt.

Nej. Taberne af semifinalerne rejser hjem efter nederlaget.

6 år 6 måneder siden #47 af Ramos4

Chamartin skrev:

Ramos4 skrev: Vi har jo efterhånden alle mand klar udover Hazard, så vi bør kunne spille to kampe i Saudi Arabien. Spiller man om 3. pladsen hvis man taber første kamp? Og i såfald: Latterligt.

Nej. Taberne af semifinalerne rejser hjem efter nederlaget.

Ja så giver det en fordel at ryge ud. Men omvendt har holdene en hel uge fra en evt. finale og til næste ligakamp. Så der er rigeligt med tid til at restituere.

6 år 6 måneder siden #48 af Dios
Vi skal da forhåbentlig ikke sparer spillere når vi lige har haft en pause på 2 uger, og "kun" skal spille 5 kampe i januar måned, hvis vi vinder på onsdag imod Valencia. Så hedder den lørdag (idag), onsdag, søndag og lørdag.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 6 år 6 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Chamartin, Ramos4

Leveret af Kunena Forum