Truppen til den spanske Super Cup

6 år 6 måneder siden #1 af Administrationen
...

Zinedine Zidane har udtaget truppen til denne uges spanske Super Cup, som afvikles i Saudi Arabien.

Her har han i sidste øjeblik fået afbud fra Bale og Benzema, der ligesom Hazard og Asensio bliver i den spanske hovedstad. Til gengæld – og hold nu fast – er Mariano udtaget og det samme gør sig gældende for Brahim.

Faktisk er alle disponible mand udtaget og det betyder en trup på 23 mand og til hver kamp må kun udtages 18 spillere.

Truppen til den spanske Super Cup:
Målmænd: Courtois, Areola, Altube.
Forsvar: Carvajal, Odriozola, Ramos, Varane, Militao, Nacho, Marcelo, Mendy.
Midtbane: Casemiro, Fede Valverde, Kroos, Modric, Isco, James.
Angreb: Jovic, Rodrygo, Vinícius, Lucas Vázquez, Mariano, Brahim.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #2 af Thomaskjensen
Av, der faldt jeg af stolen, meeeen mon ikke de bare får sidde på bænken...
Fedt om de får spilletid, og gerne mere end 2*45 minutter hvilket bliver mit bud.

Jeg kunde godt se fornuften i at Valencia ikke spiller sig igennem, og kommer med en masse unge spillere, at på så få dage give sig 120% mod hold der burde slå dem tror jeg ikke nogen træner vil satse på. Kommer der skader så ligger de endnu dårligere til i ligaen, og de har en 6 plads der gerne skulle blive til 4 og bestemt ikke en 7'ende plads. De har alt at tabe på denne turnering helt enkelt.

6 år 6 måneder siden #3 af Ramos4
Det ville være ironisk men ikke undre mig hvis Mariano (såfald han får spilletid) gør det væsentligt bedre end Jovic til Super Cuppen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 6 måneder siden #4 af Kimbo
Super cuppen blev for mig nu komplet ligegyldig efter det nye koncept.

6 år 6 måneder siden #5 af BBB
Besvaret af BBB på emne Truppen til den spanske Super Cup
Det nye format betyder pludselig, at vi går ind til 1 eller 2 gratis kampe, hvor Jovic kan prøves af mod gode hold.
Helt overordnet betyder cuppen ikke en skid for mig, og jeg kommer ikke til at se kampene pga. Saudi Arabien, men jeg krydser fingre for Jovic' mulighed for at vende en dårlig stime. Det kunne passe mig fint, hvis han lavede en Modric.

6 år 6 måneder siden #6 af Raul7-2880
Dejligt med en potentielt El Clasico allerede igen, men samtidige håber jeg, at stamspillerne ikke bruger for mange kræfter. Vi er stadig med i ligaen og derfor skal hovedfokus være på den.
Netop spillere som Jovic og Militao håber jeg får fuld tid (forhåbentlig 2 kampe), evt kan Courtois aflastes. Krydser fingre for ingen skader.

BBB, træls at du hverken kan se Super Cop, sportsbegivenheder i USA, Rusland (OL 2014) eller VM i Qatar. Alle de ovennævnte nationer har det tilfælles, at de har brudt/er anklaget for brud af menneskerettigheder....

Edit:

ONCE DEL REAL MADRID, Zidane sale con: Courtois, Carvajal, Varane, Sergio Ramos, Mendy; Casemiro, Valverde, Modric; Isco y Jovic
Sidste redigering: 6 år 6 måneder siden ved Raul7-2880.

6 år 6 måneder siden #7 af Ramos4
Fem midtbanefolk og Jovic. What. Så skal det komme fra Mendy og hans super indlæg.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 6 måneder siden #8 af asp3200

Raul7-2880 skrev: Dejligt med en potentielt El Clasico allerede igen, men samtidige håber jeg, at stamspillerne ikke bruger for mange kræfter. Vi er stadig med i ligaen og derfor skal hovedfokus være på den.
Netop spillere som Jovic og Militao håber jeg får fuld tid (forhåbentlig 2 kampe), evt kan Courtois aflastes. Krydser fingre for ingen skader.

BBB, træls at du hverken kan se Super Cop, sportsbegivenheder i USA, Rusland (OL 2014) eller VM i Qatar. Alle de ovennævnte nationer har det tilfælles, at de har brudt/er anklaget for brud af menneskerettigheder....

Edit:

ONCE DEL REAL MADRID, Zidane sale con: Courtois, Carvajal, Varane, Sergio Ramos, Mendy; Casemiro, Valverde, Modric; Isco y Jovic

+Kroos ellers er 10 mand fra start lidt satset.

6 år 6 måneder siden #9 af Fondo_Sur
5 centrale midtbanespillere. Sådan har intet andet hold spillet før eller hvad?

6 år 6 måneder siden #10 af Lars1991
Jeg er faktisk lidt spændt på det. Modric og Isco som lidt flydende 10'ere, der også skal arbejde ude på kanterne.. kommer sikkert til at tage det i mig igen, når vi intet kommer til at skabe, men lige nu glæder jeg mig lidt til at se hvad planen er.

6 år 6 måneder siden #11 af Bismo

BBB skrev: Det nye format betyder pludselig, at vi går ind til 1 eller 2 gratis kampe, hvor Jovic kan prøves af mod gode hold.
Helt overordnet betyder cuppen ikke en skid for mig, og jeg kommer ikke til at se kampene pga. Saudi Arabien, men jeg krydser fingre for Jovic' mulighed for at vende en dårlig stime. Det kunne passe mig fint, hvis han lavede en Modric.

Heller ikke hvis vi møder Barca i finalen?

6 år 6 måneder siden #12 af Kiwes
LOL Kroos
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn, Bismo

Leveret af Kunena Forum