Truppen til den spanske Super Cup

6 måneder 11 timer siden #37 af Lars1991
Ej okay, der er jo ikke straffespark. Den rammer armen, men hvad så? Den er jo i en helt normal position ind til kroppen.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 11 timer siden #38 af elle44

Lars1991 skrev: Ej okay, der er jo ikke straffespark. Den rammer armen, men hvad så? Den er jo i en helt normal position ind til kroppen.

Og det har absolut ingen inflydelse på spillet. håbløs dom.

6 måneder 11 timer siden #39 af Administrationen
Som vi siger: VAR er lort. Afskaf det nu bare.

6 måneder 11 timer siden #40 af Ramos4
Gigantisk straffe. Godt set, VAR!

Meget større end fx. Lenglets mikroskopiske stempling på Varane.

Sue me.
Sidste redigering: 6 måneder 1 time siden ved Ramos4. Begrundelse: mikroskopiske
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, andreashn, elle44, mohbar, Roden, Ruenaldo

6 måneder 11 timer siden #41 af Fondo_Sur
Ved ikke om det er VAR’s eller dommerens skyld, men det var en latterligt dom. Bolden bliver rettet af en halv meter fra, hvor Ramos står.

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"

6 måneder 11 timer siden #42 af Roden
Helt klart en badebold til..... VAR.. hold da kæft hvor tynde straffespark giver man lige, men Varane skulle i hvert fald ikke have straffe på Nou Camp...

6 måneder 11 timer siden #43 af Dios
Isco spiller som Isco gør når han spiller på et hold, hvor taktikken er til ham. Verdensklasse! Det samme kan siges om Ramos og Varane som virkelig har fået skabt et endnu stærkere bånd end de havde før. Casemiro når han er koncentreret skal også nævnes, og den i mine øjne med afstand bedste midtbanespiller denne sæson Kroos.

Fin kamp, om end tempoet var noget lavt. Valencia bidrog på ingen måde til det.

Og så vil jeg blot minde folk om, at dommeren er et menneske og ikke en robot skabt af VAR. Det er trods alt dommeren der kalder den og ikke VAR, selvom nogen har mere end svært ved at forstå det, men fred være med det.

Angående Jovic, så synes jeg den er svær. Det mest skræmmende er faktisk, at jeg talte 0 forløb i feltet fra hans side af. Ikke 1 eneste gang så jeg ham indikere han ville have bolden i panden. Når man ikke byder ind med andet, så skræmmer det mig.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 6 måneder 11 timer siden ved Dios.

6 måneder 9 timer siden #44 af BBB
Besvaret af BBB på emne Truppen til den spanske Super Cup

Bismo skrev:

BBB skrev: Det nye format betyder pludselig, at vi går ind til 1 eller 2 gratis kampe, hvor Jovic kan prøves af mod gode hold.
Helt overordnet betyder cuppen ikke en skid for mig, og jeg kommer ikke til at se kampene pga. Saudi Arabien, men jeg krydser fingre for Jovic' mulighed for at vende en dårlig stime. Det kunne passe mig fint, hvis han lavede en Modric.

Heller ikke hvis vi møder Barca i finalen?

Jeg regner ikke med at kampen bliver flyttet til Spanien, så nej.

6 måneder 2 timer siden #45 af Kimbo

Dios skrev:
Angående Jovic, så synes jeg den er svær. Det mest skræmmende er faktisk, at jeg talte 0 forløb i feltet fra hans side af. Ikke 1 eneste gang så jeg ham indikere han ville have bolden i panden. Når man ikke byder ind med andet, så skræmmer det mig.

Når jeg ser spillere som ham, så tænker jeg altid om træneren mon snakker direkte med ham og fortæller ham hvordan han skal løbe, eller om han vitterligt bare er overladt til selv at finde ud af det.

Lidt som når man ser Griezmann for Barcelona, det ligner aldrig han har haft en samtale om hvad træneren ønsker han skal gøre.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, Cristiano7

5 måneder 4 uger siden #46 af Dios

Kimbo skrev:

Dios skrev:

Når jeg ser spillere som ham, så tænker jeg altid om træneren mon snakker direkte med ham og fortæller ham hvordan han skal løbe, eller om han vitterligt bare er overladt til selv at finde ud af det.

Lidt som når man ser Griezmann for Barcelona, det ligner aldrig han har haft en samtale om hvad træneren ønsker han skal gøre.

Müller har faktisk lige forklaret det til perfektion. Bare med hvad forskellen på Niko Kovac og Hansi Flick er.

When your wife sends you shopping and gives you a list, then you know exactly what you have to do. But go out sometime with only the order to provide a nice dinner! Then you stand in front of the shelves and the risk that the meal amounts to nothing is high!

Uanset hvad Zidane fortæller Jovic, så synes jeg dog stadig det er skræmmende, at han ikke selv kommer med noget. Spillerne fandt ham tydeligvis ikke, eller det så nærmere ud til, at de undgik ham i mange af kombinationerne. Her er det jo Jovic opgave selv at byde ind meget noget. Hvergang han fik bolden, så spillede han den videre på førsteberøringen, eller den nemme bold tilbage i banen. F.eks. ved Modric mål. Der mangler initiativ fra hans side af.
Jeg giver ham gerne 2-3 sæsoner, da jeg er med på, at han mangler selvtillid og forståelse for Real Madrid og deres stil. Igår virkede bare som om, at han ville minimere alle hans fejl, hvor Mariano derimod altid kommer med for meget. Han er alt for ivrig, og derfor spiller han slet ikke. En solid mellemting imellem de 2 spillere ville være fantastisk nu når man ikke er den bedste på bolden, som en angriber i Real Madrid bare skal være på grund af Benzema.

Han skal simpelthen ville det noget mere. Specielt når han er i boksen. En arm i vejret, eller nogle forløb som indikere han er med. Zidane har gjort det svært for ham, da det er tydeligt, at indlæg kun skal være en nødløsning eller for afveksling i spillet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 5 måneder 4 uger siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

5 måneder 4 uger siden #47 af YunisTaker

Raul7-2880 skrev: Derfor jeg ikke ønskede Kroos solgt i sommers - i modsætning til mange andre.
Han er 29-30 år. Hans position som midtbanespiller og spillemåden gør, at han formentlig viser hans højeste niveau de næste 3 år.

Jeg var en af dem der gerne så Kroos forlade klubben i sommers, glad for jeg var forkert på den. Han er uden tvivl i top 3 over verdens bedste midtbanespillere i den her sæson.

Om kampen: Rigtig god anden halvleg. Syntes det er flere år siden jeg sidst har set Isco spille så godt. Håber han bygger videre på det. Selvom Kroos scorede direkte fra et hjørnespark, så syntes jeg stadig Modric' mål var det bedste i kampen. Jovic greb desværre ikke chancen, det gjorde Mariano tilgengæld på de 10 minutter han var på banen. Han var på banen i under et minut før han kaldte på bolden et par gange, og tog de rigtige løb ind i boksen. Det klart at klubben hellere vil satse på Jovic end Mariano, men syntes stadig at sidstnævnte burde starte inde i finalen. Mariano har pt det killerinstinct, som Jovic mistede for 6-8 måneder siden.

Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!

5 måneder 4 uger siden #48 af Ramos4
Hvordan Zidane kan have enten bedt om Jovic eller gået med til et køb, det er lidt svært at forstå.

Jeg troede egentlig det var et fint køb, men jeg har måske set 2 kampe med Frankfurt. Vores scouts må da have informeret om at Jovic ingen teknik har - og intet at byde ind med uden for feltet.

Sue me.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.