Bedømmelse af truppen mod Levante

6 år 5 måneder siden #25 af Sahinovic

Matamoro skrev: Han dribler ikke forbi sine modstandere med samme lethed som Vinicius. Han truer ikke bagrummet på samme måde som Vinicius. Hazard og Coutinho dribler ubesværet forbi deres modstandere i Premier League. Det samme sker bare ikke i La Liga.

Hazard (749 minutter spillet);
La Liga - 3,9 driblinger pr. kamp

Vinicius (721 minutter spillet);
La Liga - 1,7 driblinger pr. kamp

Med ovenstående in mente, så tillader jeg mig simpelthen lige at spørge, hvad er det egentligt du ævler om? Vi er ALLE skuffede over Hazards start, men debatten omkring ham er gået hen og blevet enormt patetisk at være vidne til.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 5 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Lars1991, Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
6 år 5 måneder siden #26 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Bedømmelse af truppen mod Levante
Matemoro har desværre ret. Hazards driblinger er ikke hvor vi har brug for dem. De ligger mere på midten af modstanderens banehalvdel og når han har bolden omkring feltet sker der ikke synderligt meget.

Hans hurtighed er heller ikke den samme grundet hans overvægt, som nu er et problem igen. Alt dette er i øvrigt ligegyldigt for han skal nok opereres og er ude i en længere periode. Der er nok mere tid til at få spist god mad og så er Hazards professionelle karriere efterhånden ved at være ved vejs ende.

6 år 5 måneder siden #27 af Doc.juego

Sahinovic skrev:

Matamoro skrev: Han dribler ikke forbi sine modstandere med samme lethed som Vinicius. Han truer ikke bagrummet på samme måde som Vinicius. Hazard og Coutinho dribler ubesværet forbi deres modstandere i Premier League. Det samme sker bare ikke i La Liga.

Med ovenstående in mente, så tillader jeg mig simpelthen lige at spørge, hvad er det egentligt du ævler om? Vi er ALLE skuffede over Hazards start, men debatten omkring ham er gået hen og blevet enormt patetisk at være vidne til.

Tak fordi at du fakrisk bringer noget der kan underbygge din holdning med stats.
Jeg kikkede selv på nogle stats, og ift de to spillere er Hazard's stats bedre.

De er kun fra la liga!
Mål og Assists er begge 1 og 1

Min 721 v 749 H
Pass% 79.4 (V) 85.1 (H)
Lange bolde 0.1 (V) 1.5 (H)
Key pass 0.8 (v) 1.4 (h)

Så på disse stats er Hazard jo alligevel bedre end vini, faktisk i højere grad end hvad jeg troede på mine fornemmelser af at have set kampene, men dette er jo også helt subjektivt.

Men der er nu også en forskel på 10 år, samt at vini er talent og Hazard er et færdigt produkt.

Sammenligner man med meget udskældte Marcelo er mange af hans stats bedre end hazard's. Det er jo vel og mærke som back.

Marcelo (Hazard)
Assists 2 (1)
Mål 0 (1)
Pass% 86.4 (85.1)
Key pass 2 (1.4)
Cross 1 (0.3)

Jeg synes også debatten til tider kan være patetisk. Men jeg synes ofte det er med modsat fortegn.
Jeg er ikke ude på at skabe en heksejagt mod Hazard, og måske har han været lidt bedre end det indtryk han har efterladt hos mig.
Men jeg mener bestemt ikke at han er levet op til forventningerne, og jeg mener bestemt ikke at han på nogen måde har været en succes.

Der er kommet mange andre gode pointer i debatten, som du ikke forholder dig til.

Jo han har flere dribles. Men er de på ligegyldige steder ? Det ved jeg eller statistikken ikke, det er jo subjektivt.
Men han har:
3 skader, måske relateret til uheld. Men fitness og træning kan også være inde over.
Han var ude af form, og kom først efter det inde i sæsonen.. ikke ok.
Han har lavet 1 mål og 1 Assists... ikke godt nok.
Han bliver snart 30 og er e spiller der som type formentlig ikke ældes super godt. Han er købt til succes NU ikke om 1-3 år.
Han har Max spiller 5 gode kampe.. resten har været ligegyldigt fyld.
Kan han overføre sin spillestil og sig niveau fra England? Det er usikkert.

Synes du at han har leveret ok value for money and expectations?
På nuværende tidspunkt i real Madrid.
Ikke ift. Hvad du tænker han KAN levere givet hans Chelsea tid, tidl. Niveau eller hvad du tror han leverer om 6 måneder. Men kun bedømt de kampe han faktisk har spillet i den hvide trøje ?

Det mener jeg nemlig bestemt ikke. Selv om talentet ikke kan benægtes.

Sorry for dumme slåfejl, men indlæg skrevet på touch skærm og med autocorrect får altid nogle mærkelige sætninger sneget ind.
Sidste redigering: 6 år 5 måneder siden ved Doc.juego.

6 år 5 måneder siden #28 af DeLaRed

Doc.juego skrev:

Sahinovic skrev:

Tak fordi at du fakrisk bringer noget der kan underbygge din holdning med stats.
Jeg kikkede selv på nogle stats, og ift de to spillere er Hazard's stats bedre.

De er kun fra la liga!
Mål og Assists er begge 1 og 1

Min 721 v 749 H
Pass% 79.4 (V) 85.1 (H)
Lange bolde 0.1 (V) 1.5 (H)
Key pass 0.8 (v) 1.4 (h)

Så på disse stats er Hazard jo alligevel bedre end vini, faktisk i højere grad end hvad jeg troede på mine fornemmelser af at have set kampene, men dette er jo også helt subjektivt.

Men der er nu også en forskel på 10 år, samt at vini er talent og Hazard er et færdigt produkt.

Sammenligner man med meget udskældte Marcelo er mange af hans stats bedre end hazard's. Det er jo vel og mærke som back.

Marcelo (Hazard)
Assists 2 (1)
Mål 0 (1)
Pass% 86.4 (85.1)
Key pass 2 (1.4)
Cross 1 (0.3)

Jeg synes også debatten til tider kan være patetisk. Men jeg synes ofte det er med modsat fortegn.
Jeg er ikke ude på at skabe en heksejagt mod Hazard, og måske har han været lidt bedre end det indtryk han har efterladt hos mig.
Men jeg mener bestemt ikke at han er levet op til forventningerne, og jeg mener bestemt ikke at han på nogen måde har været en succes.

Der er kommet mange andre gode pointer i debatten, som du ikke forholder dig til.

Jo han har flere dribles. Men er de på ligegyldige steder ? Det ved jeg eller statistikken ikke, det er jo subjektivt.
Men han har:
3 skader, måske relateret til uheld. Men fitness og træning kan også være inde over.
Han var ude af form, og kom først efter det inde i sæsonen.. ikke ok.
Han har lavet 1 mål og 1 Assists... ikke godt nok.
Han bliver snart 30 og er e spiller der som type formentlig ikke ældes super godt. Han er købt til succes NU ikke om 1-3 år.
Han har Max spiller 5 gode kampe.. resten har været ligegyldigt fyld.
Kan han overføre sin spillestil og sig niveau fra England? Det er usikkert.

Synes du at han har leveret ok value for money and expectations?
Ikke ift. Hvad du tænker han KAN levere givet hans Chelsea tid, tidl. Niveau eller hvad du tror han leverer om 6 måneder. Men kun bedømt de kampe han faktisk har spillet i den hvide trøje ?

Det mener jeg nemlig bestemt ikke. Selv om talentet ikke kan benægtes.

Sorry for dumme slåfejl, men indlæg skrevet på touch skærm og med autocorrect får altid nogle mærkelige sætninger sneget ind.

Synes det er en lidt svag sammenligning med Marcelo, og det er ikke fordi jeg skal forsvare Hazard for faktum er vi har indtil videre ikke fået det ud af ham vi alle havde håbet på...meeeen...

Marcelo har 1 assist mere end Hazard, det anser jeg ikke som en betydelig forskel. OG hvad angår Pass% så skal vi lige overveje st Hazard i største delen af hans aktioner prøver at skabe noget frem i banen, hvorimod langt over halvdelen af Marcelo’s afleveringer er tilbage til Kroos eller Ramos. Det er synd at sige at Marcelo gør det bedre offensivt end Hazard, for 3-4år siden måske, men i denne season er Marcelo langt fra en reel trussel offensivt!

Donde está la biblioteca?

6 år 5 måneder siden #29 af Sahinovic

Doc.juego skrev: Synes du at han har leveret ok value for money and expectations?

Havde jeg læst med herinde og ikke vidst en skid om fodbold, så ville jeg være af den opfattelse at han er igang med sin tredje sæson for Real Madrid når der allerede nu snakkes om ''flop'' og om han har ''leveret værdi for pengene'' - det er da ved Gud så malplaceret, irrelevant og pinlig en debat at tage op lige på nuværende tidspunkt, altså hvad sker der seriøst herinde?

Taget i betragtning af at han kun har været i klubben i lidt mere end et halvt år - som naturligvis skal tages med! tilpasning? - og at han er den der skal skabe spillet, så har jeg været tilfreds med Hazard i de kampe han har spillet, for det er om noget en svær rolle han har fået sig, og især på det nuværende afdankede Real Madrid hold.

Han har givet holdet det jeg nu engang forventede af ham på nuværende tidspunkt, nemlig et kæmpe løft i selve spillet. Har man rent faktisk set kampene (hvilket jeg stadig tvivler på rigtigt mange gør herinde), så har man også kunne indse dette - ellers er man jo enten i total benægtelse eller komplet idiot.

Hazard har indtil videre haft en enorm uheldig start på sin Real Madrid karriere grundet skader. Disse har ikke været selvforskyldt, men er kommet på baggrund af at han nærmest på et konstant plan bliver sparket ned fordi han tager tykt pis på samtlige af sine modspillere. Efter han kom tilbage fra den skade han pådrog sig mod Paris (som var en alvorlig en af slagen, men det er også fløjet forbi nogle), så valgte man simpelthen at starte med ham mod Celta Vigo og give ham hele 73 minutter - hvor stupidt er det ikke lige? Nedenstående billede (mod Levante) viser hvordan modspillerne er gået til Hazard lige siden han er kommet tilbage, og der har været rigtigt mange af disse type tacklinger (også mod Celta Vigo), og jeg er derfor overhovedet ikke overrasket over at han igen er blevet skadet.

Jeg er skuffet over forløbet indtil videre, men jeg er på ingen måder skuffet over Hazard.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Zyconith, Jbner

6 år 5 måneder siden #30 af El Siete

Sahinovic skrev:

Doc.juego skrev: Synes du at han har leveret ok value for money and expectations?

Havde jeg læst med herinde og ikke vidst en skid om fodbold, så ville jeg være af den opfattelse at han er igang med sin tredje sæson for Real Madrid når der allerede nu snakkes om ''flop'' og om han har ''leveret værdi for pengene'' - det er da ved Gud så malplaceret, irrelevant og pinlig en debat at tage op lige på nuværende tidspunkt, altså hvad sker der seriøst herinde?

Taget i betragtning af at han kun har været i klubben i lidt mere end et halvt år - som naturligvis skal tages med! tilpasning? - og at han er den der skal skabe spillet, så har jeg været tilfreds med Hazard i de kampe han har spillet, for det er om noget en svær rolle han har fået sig, og især på det nuværende afdankede Real Madrid hold.

Han har givet holdet det jeg nu engang forventede af ham på nuværende tidspunkt, nemlig et kæmpe løft i selve spillet. Har man rent faktisk set kampene (hvilket jeg stadig tvivler på rigtigt mange gør herinde), så har man også kunne indse dette - ellers er man jo enten i total benægtelse eller komplet idiot.

Hazard har indtil videre haft en enorm uheldig start på sin Real Madrid karriere grundet skader. Disse har ikke været selvforskyldt, men er kommet på baggrund af at han nærmest på et konstant plan bliver sparket ned fordi han tager tykt pis på samtlige af sine modspillere. Efter han kom tilbage fra den skade han pådrog sig mod Paris (som var en alvorlig en af slagen, men det er også fløjet forbi nogle), så valgte man simpelthen at starte med ham mod Celta Vigo og give ham hele 73 minutter - hvor stupidt er det ikke lige? Nedenstående billede (mod Levante) viser hvordan modspillerne er gået til Hazard lige siden han er kommet tilbage, og der har været rigtigt mange af disse type tacklinger (også mod Celta Vigo), og jeg er derfor overhovedet ikke overrasket over at han igen er blevet skadet.

Jeg er skuffet over forløbet indtil videre, men jeg er på ingen måder skuffet over Hazard.

Jeg er enig i alt du skriver, men Hazard var tilbage i træning omkring 23 januar, knap 4 uger inden Celta-kampen, så man har jo haft rigelig tid til at se ham an og se om anklen kunne klare det. Samtidig skal han jo også i aktion nogle gange inden de vigtige kampe mod City og Barcelona, og så er det jo bare utrolig uheldigt at han bliver skadet igen.

Som dig er jeg også skuffet, men ikke over Hazard, det er jo næppe hans skyld at Meunier saver ham ned og den selv samme skade nu tvinger ham ud af spillet igen.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

6 år 5 måneder siden #31 af Sahinovic
@El Siete

Intensiteten i en kamp er bare meget højere end i almindelige træningspas, og slider derfor også langt mere på kroppen. Man er langt mere udsat og især hvis man i forvejen allerede har døjet med en alvorlig skade. Otte dage inden Celta Vigo kampen blev Hazard meldt til kun at være 60% klar, så det tyder på at man valgte at tage en risiko med ham, og det synes jeg alligevel var en dum en af slagsen især med så to vigtige kampe på programmet.

En lille halv time mod Celta Vigo, og så en fuld kamp mod Levante tror jeg havde haft et langt bedre udfald. Men som jeg ser det stod Zidane i en desperat situation, for det der foregik på banen var under al kritik.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 5 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Leveret af Kunena Forum