Butragueño: Gabriel Jesus forhindrede Ramos i at komme til bolden

6 år 5 måneder siden #13 af Sahinovic

Real Madrid to appeal Sergio Ramos' red card against Manchester City

Herligt.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #14 af Jonas

Ramos4 skrev: Der er vel ingen idé i at fx. Varane er derude? 4 mand på én spiller i en ufarlig situation, det er da hul i hovedet.

Varane løber bare forbi KDB på vej tilbage på plads. Jeg tror hans primære mål var at komme tilbage i position efter han var ude og presse Sterling sammen med Casemiro. Du kan se det i starten af Sahinovic' klip. Som jeg ser det følger Valverde KDB, Carvajal står på sin position og da KDB og Valverde løber ned til ham lukker han af for et fladt indlæg til første stolpe. Modric holder sin position og lukker af for indlæg tilbage i banen. Varane løber igennem det hele for at komme tilbage i position. For mig at se er det et forsvar der arbejder som det skal.

6 år 5 måneder siden #15 af Lars1991
Er også ret sikker på, at hvis klippet var 10 sekunder længere vil man faktisk se at bolden bliver spillet ned bag Carvajal fordi han simpelthen mangler i første omgang. Han var første mand oppe i et alene pres de cirka 10 sekunder før, hvor bolden så bliver spillet ned i det frie rum han efterladte. Synes ikke der er nogen der laver mega forsvarsfejl her, det bare mange små fejl, et millimeter præcist indlæg, et dommerskøn og en svag hånd fra Courtois der tilsammen giver et mål til City.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

6 år 5 måneder siden #16 af Dios

Jonas skrev:

Ramos4 skrev: Der er vel ingen idé i at fx. Varane er derude? 4 mand på én spiller i en ufarlig situation, det er da hul i hovedet.

Varane løber bare forbi KDB på vej tilbage på plads. Jeg tror hans primære mål var at komme tilbage i position efter han var ude og presse Sterling sammen med Casemiro. Du kan se det i starten af Sahinovic' klip. Som jeg ser det følger Valverde KDB, Carvajal står på sin position og da KDB og Valverde løber ned til ham lukker han af for et fladt indlæg til første stolpe. Modric holder sin position og lukker af for indlæg tilbage i banen. Varane løber igennem det hele for at komme tilbage i position. For mig at se er det et forsvar der arbejder som det skal.

Helt enig, hvis vi lige ser bort fra Ramos, for han gør netop ikke hvad han skal. I den perfekte verden, så havde jeg dog set Varane blive på KDB for at dække ballon bolden af, da det reelt set er den eneste aflevering han kan slå.

Jeg synes Mendy viser hvor stærk han er defensivt. Han orientere sig og kigger ikke fodbold, men derimod forsvarer til perfektion. Vi har Isco og Bale til at samle bolden op uden for feltet, og Modric og Carvajal dækker vinklerne til flade indlæg. Havde Ramos orienteret sig, så var den bold aldrig gået i kassen. Courtois ser heller ikke skide god ud, og havde 100% taget den bold for blot 2 måneder siden.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum