AS: Real Madrid vil spare penge ved brug af udlejede spillere

6 år 3 måneder siden #25 af Dios
9eren skrev:

Jeg synes da der er mange klubber som gør det bedre end Real Madrid med de midler de har, fordi deres sportslige ledelse er kompetent. Hvis det så ikke handler om, hvilke titler man er kommet til, men ud fra den type spillestil og den struktur der er i klubben, så kan jeg nævne Getafe, Sevilla og Athletic Club i Spanien som eksempler. De får anskaffet materiale der passer til det de gerne vil ud fra færre midler osv. Handler det om talenter så kan det vel heller ikke ses bort fra, at Villarreal er en af de bedste klubber i Spanien til det og til at indlemme dem i førsteholds truppen. Sevilla formår at købe nogle gode ungdoms talenter blandt andet.

Jeg tror at Mbappe og muligvis Håland kan nå tæt på CR7 niveau, men det er også mega svært for han er bare historisk set den bedste i verden. Men jeg synes stadig at der skal købes to angribere og Isak vil være den anden.

Man har for mange om budet i den forstand at det er til de offensive pladser bag angriberne og man ikke har spredt det mere ud. I stedet for at hente Reinier og Kubo kunne man satse på angribere.

Engang var jeg fan af Bale og James, men jeg ønsker et større skifte på holdet. Jeg er ikke så meget fan at jeg så dem blive i sommers.

Nej deres ledelse etc. er ikke bedre. Den helt store forskel er, at de klubber kan fejle og har det man overhovedet ikke har i de største klubber i verden - tid. Vi kan ikke bare sænke vores ambitionsniveau og sige, at det her projekt vil tage 3-4 år før det bliver konkurrencedygtigt på aller højeste plan. Vi så Klopp komme med den udmelding i Liverpool, men forestil dig han sagde det på første pressemøde i Real Madrid :D
Om Villarreal ender på 7. eller 8. pladsen sker der intet ved. Alt andet end 1. pladsen for Real Madrid vil være et nederlag, så ja de mindre klubber kan gøre langt mere for deres penge, da de har det man ikke kan købe for penge - nemlig tid :)

Der skal bruges dobbelt så mange kantspillere/offensive spillere kontra angribere, så derfor er det vel logisk nok, at man henter flest spillere til de pladser. Kan dog også godt se problemet i, at have Ødegaard, Kubo og Reinier på nogenlunde samme position, men historien viser også, at det langtfra er alle talenter som slår igennem, så hvis bare én af de 3 spillere bliver fast inventar på holdet de næste 10 år, så er det et kæmpe win.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 3 måneder siden #26 af -#7-

Dios skrev: @-#7-.

Hvis jeg siger Kroatien hvad siger du så? :D

Jeg siger selvfølgelig strande fyldt med sten og Davor Suker til VM i 98.

Nej, du tænker Modric eller hvad? Det havde jo også været oplagt hvis der nu ikke lige havde været 75 år imellem dem :-D

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum