Mallorcas assistent-træner: Kubos venstreben er en gave fra Gud

6 år 1 måned siden #13 af Daniel

9eren skrev: Så lad os høre fra nogle der har et bedre overblik over hans præstationer, og som ikke har hapset statistikker fra en side der ikke tager talent udvikling i betragtning.

Altså Ødegaards statistikker fra Castilla er nok meget mere skidt end Kubos for Mallorca, se hvor han er nu !

Hva' satan. Begynder du at stille krav til debatten herinde?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
6 år 1 måned siden #14 af 9eren

Daniel skrev:

9eren skrev: Så lad os høre fra nogle der har et bedre overblik over hans præstationer, og som ikke har hapset statistikker fra en side der ikke tager talent udvikling i betragtning.

Altså Ødegaards statistikker fra Castilla er nok meget mere skidt end Kubos for Mallorca, se hvor han er nu !

Hva' satan. Begynder du at stille krav til debatten herinde?

Ja da, og nu fik du jo er par links som du krævede (Ødegaard/Zizou) men hørte aldrig fra dig ;-) forventer også at du trækker det tilbage igen ! :)

6 år 1 måned siden #15 af Dios
Sahinovic skrev:

Disse stats kan IMO tages med når man skal vurdere Kubo, da de er enormt relevante taget hans position på banen i betragtning, og de er særligt interessante fordi det netop er i La Liga sammenhæng, og ikke 'bare' en preseason, som jeg ikke synes man kan bruge til særligt meget. At han kun har cirka én dribling pr. kamp, og ikke formår at slå en key pass i hver kamp, viser for mig at det er en spiller der har det svært i det spanske.

Han er ikke dårlig på de parametre, men jeg synes heller ikke han er noget specielt og ser ham ikke have det kæmpe potentiale, man skal være i besiddelse af, for nogensinde at kunne betragtes som et førstevalg på et Real Madrid hold, og da slet ikke som en offensiv kant. Han bliver sikkert en fin spiller, men aldrig noget fra øverste hylde.

Nu ved jeg godt, at Ødegaard er to år ældre, og spiller på et langt bedre hold, men han har eksempelvis 2,3 keypasses og 2,4 driblinger pr. kamp - dét er imponerende, og her er der tale om potentiale til en Real Madrid startellever, hvis alt går godt(bliver ved med at udvikle sig, og kan holde sig skadesfri).

Kubo kommer aldrig nogensinde til at nå Hazard til sokkeholderne, og Hazard er lysår fra Messi, ligesom alle andre der nogensinde har rørt en bold :-D (se evt. videoer fra en 18/19-årige Hazard, og læg mærke niveauforskellen)

Han spiller i en klub som taber væsentligt flere kampe end de vinder. Mallorca er ikke et hold som dominerer bolden, faktisk tværtimod, og de ligger under stregen. Han er 18 år, vel og mærke hans første sæson i La Liga, men er allerede fast mand. Hvilken statistik tager højde for det? Vil du sammenligne Kubo som spiller på et defensivt Mallorca mandskab som ligger på 18. pladsen imod Ødegaard som spiller på et offensivt sprudlende Sociedad hold som ligger på en 4. plads? I hvilken verden er det nogensinde fair, selvom du alligevel prøver at negligere forskellen? Ja han er netop 2 år ældre, og han har netop haft 2 udlejninger før Kubo, så lad os nu lige være seriøse her engang.
Fair du ikke ser det store i ham, men det er forhåbentlig ikke på grund af den statistik.

Kubo bliver langt større end Hazard, og det gør han fordi han kommer til og scorer langt flere mål. Hazard er min absolut yndlingsspiller, og det har han næsten været siden jeg så ham for første gang i Lille. Der er bare en grund til han aldrig bliver nævnt blandt de bedste i verden, og det er simpelthen fordi han bare ikke scorer nok mål. Hazard ser jeg som uundværlig for det her Real projekt, men han mangler desværre målene, og har han gjort i hele hans karriere.

Det er jo kun tiden som kan vise hvad der sker med Kubo. Jeg ser dem begge dominerer vores Real hold de næste 10 år. Ødegaard på den centrale midtbane i stedet for Kroos. Vinicius og Kubo på hver deres kant med Mbappé i midten. Det er min forudsigelse :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaetinh, Gribben, 9eren

6 år 1 måned siden #16 af Sahinovic

Dios skrev: Vil du sammenligne Kubo som spiller på et defensivt Mallorca mandskab som ligger på 18. pladsen imod Ødegaard som spiller på et offensivt sprudlende Sociedad hold som ligger på en 4. plads?

Jeg skriver også at Ødegaard spiller på et langt bedre hold, så jeg har taget dette med. Men Ødegaard er blandt en af grundene til, hvorfor Real Sociedad spiller sprudlende fodbold. Han er eksempelvis den spiller der har anden højest rating, kun overgået af Merino med en bedre karakter på 0,07. Vil Kubo, i en alder af 21 år, have samme indflydelse på et hold som nordmanden, det tvivler jeg meget på, da intet indikerer at dette vil ske.

Dios skrev: Kubo bliver langt større end Hazard

:-D

Dios skrev: Vinicius og Kubo på hver deres kant med Mbappé i midten. Det er min forudsigelse :D

Lyder tragisk :-D

Dios skrev: Det er jo kun tiden som kan vise hvad der sker med Kubo.

Når, men jeg skal se Messi i aften, og i denne kamp spiller Kubo også, så må vi se hvad den fremtidige kæmpestjerne kan, der både bliver langt større end Hazard, og er dén spiller der kommer tættest på Messi de næste 10 år :-D

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved Sahinovic.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
6 år 1 måned siden #17 af 9eren
Lækker præstation af Kubo i går, men svær kamp at skulle være afgørende i. På et bedre hold ville Kubo kunne meget mere!

6 år 1 måned siden #18 af Dios
Sahinovic skrev:

Jeg skriver også at Ødegaard spiller på et langt bedre hold, så jeg har taget dette med. Men Ødegaard er blandt en af grundene til, hvorfor Real Sociedad spiller sprudlende fodbold. Han er eksempelvis den spiller der har anden højest rating, kun overgået af Merino med en bedre karakter på 0,07. Vil Kubo, i en alder af 21 år, have samme indflydelse på et hold som nordmanden, det tvivler jeg meget på, da intet indikerer at dette vil ske

Hvis du quoter mig rigtigt, så kunne du have sparet ordene indtil første punktum :D

Ødegaard har helt sikkert løftet holdet, men Sociedad har nu altid været et fantastisk offensivt hold at følge. Anoeta er immervæk et af de sværeste steder at spille, og var det 2-3 år i træk hvor Barca konsekvent tabte.
For at gå videre med sammenligningen, så bliver det interessant og se hvor Kubo ender til næste sæson. Lige nu synes jeg helt sikkert, at han viser potentiale til at have Real Madrid niveau. Det kunne jo være interessant og se Kubo på netop Sociedad holdet. Han er heldigvis ikke samme type som Ødegaard, men lad os nu se tiden an :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum