Optakt: Real Madrid - Valencia, LaLiga, 29. spillerunde

6 år 1 måned siden #13 af firkant
Har Benzema haft nogle afslutninger???
Suk hvor er han uduelig.
Hans sidste gode sæson var i Lyon
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #14 af mohbar

firkant skrev: Har Benzema haft nogle afslutninger???
Suk hvor er han uduelig.

Han har da en god teknik og er jo bindekraften I vores angrebsspil..

Og så er han god ven med Zidane

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
6 år 1 måned siden #15 af 9eren
Han havde en der røg ud mod sidelinjen. Det skal nok være nok til at han starter inde i de næste 12 kampe

6 år 1 måned siden #16 af Lars1991

Ramos4 skrev:

Lars1991 skrev: Jeg synes ikke det ligeså slemt som herinde, det en meget lige kamp. Vi da kommet frem til nogle gode muligheder, og især 2 af dem har været virkelig store. Valencia har så også haft 2 store, men ikke meget andet end det.

Joh vi skaber da chancer. Det vil også være usandsynligt at spille en hel kamp uden. Men det er bare meget backerne der skal give bredden og fandme også dem der skal slå indlæggene. Der er ikke meget kreativitet eller kombinationer gennem midten. Men sådan har det jo været i evigheder.

Tja, der mangler helt sikkert noget. Valverde og Carvajal alene ude på højre er ikke særlig effektivt, også selvom de begge egentlig har en fin kamp. Forstår ikke hvorfor der ikke er nogen der er hurtigere derude og hjælpe.

Derudover synes jeg vi slap grebet lidt om kampen det sidste kvarter, hvilket er bekymrende. Med så mange centrale midt, skal vi i det aller mindste have kontrollen - som jeg også synes vi havde den første halv time.

6 år 1 måned siden #17 af nono
Ferran Torres ligner ikke fremtidens mand... Så heller Havertz og et salg af Ceballos uden Torres i bytte.

6 år 1 måned siden #18 af Bismo

firkant skrev: Har Benzema haft nogle afslutninger???
Suk hvor er han uduelig.

Benz er ikke problemet i denne kamp. Kan ikke se, hvorfor du gør ham til syndebuk, når hele angrebet ikke fungerer.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Sahinovic

6 år 1 måned siden #19 af Doc.juego
Jeg har svært ved at se idéen ved at spille med mange indlæg uden en boksspiller. Så er det fint at Benzema er en fin fløj eller midtbane spiller. Men der mangler bare én til at spille angriber når han går ud af boksen, den rolle er der ikke rigtig nogen af de andre der løfter.

Valverde kommer ikke helt til sin ret på højre denne kamp.

Mendy spiller langsomt offensivt.

Casemiro fordeler spillet godt, og med flotte lange bolde. Men har haft sine problemer med en Rodrigo i Hopla.

Det er jo frygteligt at man næsten håber at Ramos går frem, da han virker mere farlig i front end vores andre spiller, dog ville det jo selvfølgelig give de vanlige problemer bag ud. Men der må da være en anden farlig person end vores CB ?

PS hvor useriøst er det at påstå at man ikke rigtig kan sige hvilken fod der er Modrics favorit ? lige siden kommentatoren postulerede dette, har Modric jo konsekvent sparket med højre, desuden er han jo kendt for hellere at ville spille en bold med ydersiden end at bruge venstre :P

6 år 1 måned siden #20 af DeLaRed
Nu forstår jeg godt at Fede er Guds gave til alle real Madrid fans og svarene på alle vores spørgsmål, men han har været pot-ringe i 1. halvej og synes ikke vi kan blive ved med at undskylde det med at han ikke skal spille i højre side, for NEJ det skal han absolut ikke, men det er ikke nogen undskyldning for ikke at tage tilbage løbene defensivt, det kan han da vel finde ud af og at toppe det med et par boldtab har intet at gøre med hans position.

IMO en af vores dårligste i 1. halvej, jeg håber dog også vi får rykket ham ind på midten og får noget bredde på højre siden, men vi ka ikke forsvare Fede efter de første 45min han ligner ikke den spiller vi kender fra efteråret...Håber det kommer i 2. halvej

Donde está la biblioteca?

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
6 år 1 måned siden #21 af 9eren
Tillykke til Figo7Dk

6 år 1 måned siden #22 af Ramos4
Mendy er fantastisk fysisk og defensivt, men offensivt spiller han den jo bare tilbage hele tiden.

Alt farligt skal igen igen komme fra Carvajal. Puha.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 1 måned siden #23 af Real HWL
Det lugter langt væk af pointtab i aften :/

6 år 1 måned siden #24 af Ramos4

Real HWL skrev: Det lugter langt væk af pointtab i aften :/

Meeeeen der er altid næste sæson. Og Messi stopper jo nok om en 4-5 år. Til den tid har vi stadig 2 mesterskaber mere end Barca. :D :D :D

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum