James: Jeg er ikke i Real Madrid af eget ønske

1 uge 5 dage siden #13 af BBB

DeLaRed skrev:

BBB skrev:

DeLaRed skrev: Hold nu kæft hvor er jeg træt af at hører på det tuderi fra fodbold verdenens største curling-barn....Han skal så meget ha sparket så snart sidste kamp er færdigspillet. Håber vi finder en rigtig lorte klub til ham, hvor han kan rådne op som bold-dreng...
...Beklager tonen, men dette er sku for useriøst og så langt fra Real Madrid værdigt som det kan komme. Han skal bare VÆK!

Det lyder til at han ville have budt det velkommen sidste sommer. Det lyder ikke ligefrem som en straf, at han bliver solgt.

I artiklen om Achraf står der, at RM vil hjælpe ham videre, som man har gjort så mange gange tidligere. Alligevel står vi med en spiller, som vi ikke vil bruge, men som vi heller ikke vil sælge. Samtidig bliver folk herinde sure på ham, fordi han gerne vil spille fodbold.

Hahaha @BBB, du blev vist lige skiftet ind i 89. minut uden at have set resten af kampen...

Hvis du læser resten af tråden, burde det stå ret klart, at jeg godt forstår at James er frustreret over sin situation (jeg er også sikker på at klubben og træneren ikke er tilfreds med at have James ansat)

Så havde vi en mulighed sidste sommer for at komme af med ham. Forventer du seriøst, at han skal købe sig selv fri af sin kontrakt, når en anden klub er klar til at købe ham? Hvis vi på ingen måde kan se en værdi i at have ham, og det ligner det, at vi ikke kan, så vælger klubben reelt at sige nej til 40 mio euro + James' løn i et år, for at sikre os at han alligevel ikke kommer til Atletico, som vi åbenbart har forhandlet med. Vi smider altså 50-60 mio. euro for at James ikke måtte spille i Atletico i denne sæson.

Klubben kunne have givet ham væk gratis til en anden klub og have sparret hans løn, hvis vi ville, men kort før sæsonstarten var han ikke til salg. Vi ville beholde ham i klubben, men ikke give ham spilletid. Så havde jeg også brokket mig. Det var jo ikke ham, der ville blive.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 5 dage siden #14 af DeLaRed

BBB skrev:

DeLaRed skrev:

BBB skrev:

DeLaRed skrev: Hold nu kæft hvor er jeg træt af at hører på det tuderi fra fodbold verdenens største curling-barn....Han skal så meget ha sparket så snart sidste kamp er færdigspillet. Håber vi finder en rigtig lorte klub til ham, hvor han kan rådne op som bold-dreng...
...Beklager tonen, men dette er sku for useriøst og så langt fra Real Madrid værdigt som det kan komme. Han skal bare VÆK!

Det lyder til at han ville have budt det velkommen sidste sommer. Det lyder ikke ligefrem som en straf, at han bliver solgt.

I artiklen om Achraf står der, at RM vil hjælpe ham videre, som man har gjort så mange gange tidligere. Alligevel står vi med en spiller, som vi ikke vil bruge, men som vi heller ikke vil sælge. Samtidig bliver folk herinde sure på ham, fordi han gerne vil spille fodbold.

Hahaha @BBB, du blev vist lige skiftet ind i 89. minut uden at have set resten af kampen...

Hvis du læser resten af tråden, burde det stå ret klart, at jeg godt forstår at James er frustreret over sin situation (jeg er også sikker på at klubben og træneren ikke er tilfreds med at have James ansat)

Så havde vi en mulighed sidste sommer for at komme af med ham. Forventer du seriøst, at han skal købe sig selv fri af sin kontrakt, når en anden klub er klar til at købe ham? Hvis vi på ingen måde kan se en værdi i at have ham, og det ligner det, at vi ikke kan, så vælger klubben reelt at sige nej til 40 mio euro + James' løn i et år, for at sikre os at han alligevel ikke kommer til Atletico, som vi åbenbart har forhandlet med. Vi smider altså 50-60 mio. euro for at James ikke måtte spille i Atletico i denne sæson.

Klubben kunne have givet ham væk gratis til en anden klub og have sparret hans løn, hvis vi ville, men kort før sæsonstarten var han ikke til salg. Vi ville beholde ham i klubben, men ikke give ham spilletid. Så havde jeg også brokket mig. Det var jo ikke ham, der ville blive.

Men det er ham der har underskrevet en kontrakt, uden tvang og uden garanti for spilletid eller fremtid salg, så så længe Real opretholder deres del af aftalen (betaling af løn etc.) så skal han ikke tude til omverdenen.

At det så har været en dårlig forretning for Real og at Real har dummet dig i at beholde ham, det er vi skam meget enige i, men jeg står fast ved min holdning om at han skal holde sin kæft indtil hans kontrakt er forbi, og som jeg tidligere skriver det gælder en hver anden ansættelses kontrakt i enhver anden virksomhed, når man selv har sagt ja til en kontrakt og sat sin underskrift, så må man være voksen nok til at leve med konsekvenserne, for ifht kontrakten har Real jo ikke gjort noget forkert (så vidt jeg ved)...

I denne situation sætter jeg James i bås med en der har købt en lotto-kupon og efter at der ikke var 7 rigtige så ringer han til Danske-spil og vil have sine penge tilbage....Når man er voksen skal man tage ansvar for sine egne beslutninger, James traf en beslutning for 4-5 år siden (kan ikke lige huske hvornår de forlængede) og den skal han ikke begræde til pressen nu, den må han stå ved indtil hans kontrakt er slut, så kan han sige og gøre præcis hvad han har lyst derefter, men alt andet er barnligt og uprofessionelt!

1 uge 5 dage siden #15 af Zyconith

Daniel skrev:

Der er klubber, hvor man kan acceptere den tone, som James lagde for dagen i sit interview med Rio Ferdinand, og så er der Real Madrid, hvor den slags slet ikke hører hjemme. Det er en uværdig måde at stemple ud på. Jeg glæder mig personligt bare endnu mere til, han er fortid i klubben.

Dem, der har været på forum i lang tid, ved, at jeg ALTID har foretrukket James over Isco, fordi colombianeren havde (og måske stadig har) et klart bedre slutprodukt i foden end spanieren, men omvendt må jeg også bare tage hatten af for Isco. Det kan godt være, at han har været ude og bræge lidt tidligere om sin position i klubben, men de senere år har han egentlig bare accepteret sin rolle, kæmpet, hold kæft, grebet sine chancer og forsøgt at lade spillet på banen tale for ham. Det kan jeg godt li', især i en institution som Real Madrid, hvor man intet får ud af at fortælle offentligt, hvor man ondt har det af sig selv.

Nå skal du passe på at du ikke omskriver historien. Isco udviste rigeligt med primadonna nykker, da han efter sin ene gode måned i et forår der efterhånden ligger langt tilbage og en håndfuld landskampe, ikke var at fortrække til startelleveren.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

¡Puta Barca!
Følgende bruger(e) sagde tak: doven

1 uge 5 dage siden #16 af DeLaRed

Zyconith skrev:

Daniel skrev:

Der er klubber, hvor man kan acceptere den tone, som James lagde for dagen i sit interview med Rio Ferdinand, og så er der Real Madrid, hvor den slags slet ikke hører hjemme. Det er en uværdig måde at stemple ud på. Jeg glæder mig personligt bare endnu mere til, han er fortid i klubben.

Dem, der har været på forum i lang tid, ved, at jeg ALTID har foretrukket James over Isco, fordi colombianeren havde (og måske stadig har) et klart bedre slutprodukt i foden end spanieren, men omvendt må jeg også bare tage hatten af for Isco. Det kan godt være, at han har været ude og bræge lidt tidligere om sin position i klubben, men de senere år har han egentlig bare accepteret sin rolle, kæmpet, hold kæft, grebet sine chancer og forsøgt at lade spillet på banen tale for ham. Det kan jeg godt li', især i en institution som Real Madrid, hvor man intet får ud af at fortælle offentligt, hvor man ondt har det af sig selv.

Nå skal du passe på at du ikke omskriver historien. Isco udviste rigeligt med primadonna nykker, da han efter sin ene gode måned i et forår der efterhånden ligger langt tilbage og en håndfuld landskampe, ikke var at fortrække til startelleveren.

Fair nok, det kan jeg simpelhen ikke huske, men den trækker jeg naturligvis gerne til mig igen. Det skal dog siges at jeg synes han har klaret sin situation de sidste 3 år pænt professionelt som jeg husker det, skal dog ikke kunne sige at jeg ikke har misset et interview eller to med ham...

Det ændre dog ikke på diskutionen om James!

1 uge 5 dage siden #17 af Daniel

Zyconith skrev:

Daniel skrev:

Jeg synes da nok, jeg gør det klart, at Isco også har været ude og bræge i pressen. Han har imidlertid accepteret sin rolle efterfølgende, kæmpet på lige fod med sin holdkammerater om spilletid osv. Jeg har ikke noget på Isco. Længere.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.