Optakt: Athletic Club - Real Madrid, LaLiga, 34. spillerunde
Enig i at Ramos ikke spiller en fantastisk kamp, men komplet uenig i at han ikke har reddet Marcelo’s røv, han var minimum ude at dække af helt ude ved Venstre sidelinje 3 gange i de første 10min, fordi Marcelo konstant bliver overspillet og ikke gider løbe med retur uden sin rulator!
Så Ramos redder Marcelo's røv ved at tabe sine dueller, fordi han hellere vil spille aggressivt? Haha :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lars1991 skrev:
elle44 skrev: Øh, har TV2 kommentatoren ondt i røven eller hvad? Hvad i alverden er det han ævler om? Der går jo fuldstændig katalansk sportsavis/pique i ham.
Ser den heldigvis med amerikanske kommentatorer og de var helt enig i kendelsen. Hvad blev der sagt?
Han havde en flere minutters monolog om hvordan straffet var meget tyndt og om de overhovedet skal stoppe spillet for den slags.
Dernæst gik han igang om at der var straffe da Ramos snubler. Det ved jeg så ikke om han har en pointe i. Kender simpelthen ikke reglerne omkring det
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
En ting holdet er dygtig til er, at de har taktisk forståelse, men det gør holdet røvsygt, at kigge på. Man skulle tro det var en eller anden hold fra seria A.
Man scorer et mål, og derefter prøver, at køre et 1-0 hjem. Håber det ændre sig til næste sæson.
elle44 skrev:
Real HWL skrev: Mads Junker er da en kæmpe nar at høre på...
Hvad mener du? Modric lavede en tunnel så selvfølgelig er det da iorden han skal slagtes? Kæft en kegle at høre på.
Et er han sidder og betvivler et klokkeklart straffe, men at syntes det er iorden Modric bliver slagtet er jo helt ku kuk!! Er han sådan en lille Pique lover?
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Taxii89 skrev:
Lars1991 skrev:
elle44 skrev: Øh, har TV2 kommentatoren ondt i røven eller hvad? Hvad i alverden er det han ævler om? Der går jo fuldstændig katalansk sportsavis/pique i ham.
Ser den heldigvis med amerikanske kommentatorer og de var helt enig i kendelsen. Hvad blev der sagt?
Han havde en flere minutters monolog om hvordan straffet var meget tyndt og om de overhovedet skal stoppe spillet for den slags.
Dernæst gik han igang om at der var straffe da Ramos snubler. Det ved jeg så ikke om han har en pointe i. Kender simpelthen ikke reglerne omkring det
Ah ok, ret kvalmt ja. Kommentatorene jeg så det med, sagde klokkeklart at der ikke var straffe da Garcia sagtens kunne have have blevet stående og bolden ikke var i nærheden.
Real HWL skrev:
elle44 skrev:
Hvad mener du? Modric lavede en tunnel så selvfølgelig er det da iorden han skal slagtes? Kæft en kegle at høre på.
Et er han sidder og betvivler et klokkeklart straffe, men at syntes det er iorden Modric bliver slagtet er jo helt ku kuk!! Er han sådan en lille Pique lover?
Mener da han holder med Barcelona. Eller hvad?
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
El Siete skrev:
Real HWL skrev:
elle44 skrev:
Mener da han holder med Barcelona. Eller hvad?
Han må da holde med Barca siden han skal sidder og hyle åbenlyst over Real Madrid.
Dios skrev: DeLaRed skrev:
Enig i at Ramos ikke spiller en fantastisk kamp, men komplet uenig i at han ikke har reddet Marcelo’s røv, han var minimum ude at dække af helt ude ved Venstre sidelinje 3 gange i de første 10min, fordi Marcelo konstant bliver overspillet og ikke gider løbe med retur uden sin rulator!
Så Ramos redder Marcelo's røv ved at tabe sine dueller, fordi han hellere vil spille aggressivt? Haha :D
Ramos kunne selvfølgelig alternativt trække sig tilbage, hvilket vil betyde at hele bagkæden skal falde tilbage og så kan modstanderen komme helt ned til feltet.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jeg er selv uenig med ham om de situationer, der diskuteres her, men jeg tror nu ikke, det er fordi, han hader Madrid, han havde de holdninger.
Men det skal selvfølgelig vendes til, at RM får mesterskabet foræret. Mindreværdskomplekset lever i bedste velgående i Danmark.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Keld Bordinggård er åbenlyst Barca fan, men selv han var da bedre til at styre skuffelsen.