Optakt: Athletic Club - Real Madrid, LaLiga, 34. spillerunde

6 år 3 uger siden #61 af Dios
DeLaRed skrev:

Enig i at Ramos ikke spiller en fantastisk kamp, men komplet uenig i at han ikke har reddet Marcelo’s røv, han var minimum ude at dække af helt ude ved Venstre sidelinje 3 gange i de første 10min, fordi Marcelo konstant bliver overspillet og ikke gider løbe med retur uden sin rulator!

Så Ramos redder Marcelo's røv ved at tabe sine dueller, fordi han hellere vil spille aggressivt? Haha :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 3 uger siden #62 af Taxii89

Lars1991 skrev:

elle44 skrev: Øh, har TV2 kommentatoren ondt i røven eller hvad? Hvad i alverden er det han ævler om? Der går jo fuldstændig katalansk sportsavis/pique i ham.

Ser den heldigvis med amerikanske kommentatorer og de var helt enig i kendelsen. Hvad blev der sagt?

Han havde en flere minutters monolog om hvordan straffet var meget tyndt og om de overhovedet skal stoppe spillet for den slags.
Dernæst gik han igang om at der var straffe da Ramos snubler. Det ved jeg så ikke om han har en pointe i. Kender simpelthen ikke reglerne omkring det

6 år 3 uger siden #63 af madrid2000
Jeg er glad for sejren og mesterskabet, men der skal helt andre boller på suppen mht. underholdning næste sæson. Havde det været Benitez eller Capello, der var træneren, så havde denne defensive tilgang fået massiv kritik, men da det er Zidane, så slipper han.

En ting holdet er dygtig til er, at de har taktisk forståelse, men det gør holdet røvsygt, at kigge på. Man skulle tro det var en eller anden hold fra seria A.

Man scorer et mål, og derefter prøver, at køre et 1-0 hjem. Håber det ændre sig til næste sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

6 år 3 uger siden #64 af Real HWL

elle44 skrev:

Real HWL skrev: Mads Junker er da en kæmpe nar at høre på...

Hvad mener du? Modric lavede en tunnel så selvfølgelig er det da iorden han skal slagtes? Kæft en kegle at høre på.

Et er han sidder og betvivler et klokkeklart straffe, men at syntes det er iorden Modric bliver slagtet er jo helt ku kuk!! Er han sådan en lille Pique lover?
Sidste redigering: 6 år 3 uger siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

6 år 3 uger siden #65 af El Siete
Kæmpe, kæmpe skridt mod mesterskabet i dag. Alaves, Granada, Villareal og Leganes tilbage, nu skal den "bare" køres hjem.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

6 år 3 uger siden #66 af Lars1991

Taxii89 skrev:

Lars1991 skrev:

elle44 skrev: Øh, har TV2 kommentatoren ondt i røven eller hvad? Hvad i alverden er det han ævler om? Der går jo fuldstændig katalansk sportsavis/pique i ham.

Ser den heldigvis med amerikanske kommentatorer og de var helt enig i kendelsen. Hvad blev der sagt?

Han havde en flere minutters monolog om hvordan straffet var meget tyndt og om de overhovedet skal stoppe spillet for den slags.
Dernæst gik han igang om at der var straffe da Ramos snubler. Det ved jeg så ikke om han har en pointe i. Kender simpelthen ikke reglerne omkring det

Ah ok, ret kvalmt ja. Kommentatorene jeg så det med, sagde klokkeklart at der ikke var straffe da Garcia sagtens kunne have have blevet stående og bolden ikke var i nærheden.

6 år 3 uger siden #67 af El Siete

Real HWL skrev:

elle44 skrev:

Hvad mener du? Modric lavede en tunnel så selvfølgelig er det da iorden han skal slagtes? Kæft en kegle at høre på.

Et er han sidder og betvivler et klokkeklart straffe, men at syntes det er iorden Modric bliver slagtet er jo helt ku kuk!! Er han sådan en lille Pique lover?

Mener da han holder med Barcelona. Eller hvad?

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

6 år 3 uger siden #68 af Real HWL

El Siete skrev:

Real HWL skrev:

elle44 skrev:

Mener da han holder med Barcelona. Eller hvad?

Han må da holde med Barca siden han skal sidder og hyle åbenlyst over Real Madrid.

6 år 3 uger siden #69 af Ramos4

Dios skrev: DeLaRed skrev:

Enig i at Ramos ikke spiller en fantastisk kamp, men komplet uenig i at han ikke har reddet Marcelo’s røv, han var minimum ude at dække af helt ude ved Venstre sidelinje 3 gange i de første 10min, fordi Marcelo konstant bliver overspillet og ikke gider løbe med retur uden sin rulator!

Så Ramos redder Marcelo's røv ved at tabe sine dueller, fordi han hellere vil spille aggressivt? Haha :D

Ramos kunne selvfølgelig alternativt trække sig tilbage, hvilket vil betyde at hele bagkæden skal falde tilbage og så kan modstanderen komme helt ned til feltet.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

6 år 3 uger siden #70 af Chamartin
Poker Mads er nu ikke specielt antimadridista synes jeg. Han har talt pænt om Madrid de fleste gange, han har kommenteret her siden genoptagelsen af turneringen. En del Folk herinde har jo også svinet spillet de seneste par runder,så at han taler lidt kritisk om spillet lige pt kan ikke pisse mig af.
Jeg er selv uenig med ham om de situationer, der diskuteres her, men jeg tror nu ikke, det er fordi, han hader Madrid, han havde de holdninger.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Sahinovic

6 år 3 uger siden #71 af Vinícius
Det er åndssvagt at sidde og sige, at de to situationer om straffespark er identiske. Bold i nærheden betyder trods alt noget. At sammenligne med en situation fra Grauballemandens tid, hvor Poulsen stikker en knytnæve i maveflæsket er også åndssvagt. Det ene straffespark er tydeligt, det andet er et såkaldt hændeligt sammenstød i feltet.

Men det skal selvfølgelig vendes til, at RM får mesterskabet foræret. Mindreværdskomplekset lever i bedste velgående i Danmark.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, elle44

6 år 3 uger siden #72 af Chamartin
Jeg ved ikke, hvor mange der så studiet efterfølgende på TV2 Sport, men Morten Ankerdal var da tydelig pissed over Madrid. I pausen sad og mente Athletic burde have ført med et par mål på baggrund af to brændte chancer, Der begge var blevet dømt offside.
Keld Bordinggård er åbenlyst Barca fan, men selv han var da bedre til at styre skuffelsen.

Leveret af Kunena Forum