Optakt: Real Madrid - Alavés, LaLiga, 35. spillerunde

3 år 8 måneder siden #25 af Fondo_Sur
Courtois, Benzema, Zidane... klart at Real Madrid fører ligaen med sådan nogle mestre på og omkring holdet.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #26 af Dybbøl
Kom nu Zidane. Giv Benzema en lille pause.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #27 af elle44
Dejligt at se Rodrygo med lidt mere masse på kroppen. Er spændt på om han kan blive en rigtig eksplosiv spiller lidt ala Cristiano, hvis han kan bygge yderligere på fysikken. Virkelig fin kamp af ham idag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #28 af JesperThomsen
Skift nu ud ZZ, der er tre kampe i næste uge..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #29 af Kiwes
Kæmpe fan af Casemiro! Men idag får han 1. Han har ikke slået en ordentlig bold idag - så mange fejlafleveringer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #30 af DeLaRed
Fedt at se styrken og viljen bag Mendy idag, han er fast besluttet på ikke at lukke nogen forbi!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, elle44, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #31 af Kiwes

DeLaRed skrev: Fedt at se styrken og viljen bag Mendy idag, han er fast besluttet på ikke at lukke nogen forbi!


Han er et bæst, det er hvad han er!
Sidste redigering: 3 år 8 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #32 af Fondo_Sur
De kunne spille tre kampe lige efter hinanden og dette Real Madrid ville stadigt ikke lukke mål ind.

Man må nyde roen!
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 8 måneder siden #33 af 9eren

Kiwes skrev:

DeLaRed skrev: Fedt at se styrken og viljen bag Mendy idag, han er fast besluttet på ikke at lukke nogen forbi!


Han er et bæst, det er hvad han er!


Makelele forklædt som back

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #34 af JesperA
Jeg var nu ikke helt så positivt stemt omkring Rodrygos kamp som mange af jer herinde, jeg syntes det bedste offensive fra venstre side kom fra Mendy, og de gange Benzema trak ud. Asensio gør det fint, Vazquez har jeg absolut ingen fidus til. Bemærkede også hvor mange gange Modric havde muligheden for at spille den af til ham, men i stedet valgte enten en sværere løsning, eller at spille bagud til forsvaret. Ellers en sympatisk spiller men ikke god nok og især ikke når han spiller back

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #35 af Ramos4
Synes det er imponerende hvor hurtigt og nemt Asensio er kommet ind og har været afgørende. Det tegner lovende. Han har altså et eller andet. Og det er ikke bare langskud det hele. Jeg synes han har mange flere facetter end mange giver ham credit for. Så desværre ikke så meget af kampen dog.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #36 af Dios

JesperA skrev: Jeg var nu ikke helt så positivt stemt omkring Rodrygos kamp som mange af jer herinde, jeg syntes det bedste offensive fra venstre side kom fra Mendy, og de gange Benzema trak ud. Asensio gør det fint, Vazquez har jeg absolut ingen fidus til. Bemærkede også hvor mange gange Modric havde muligheden for at spille den af til ham, men i stedet valgte enten en sværere løsning, eller at spille bagud til forsvaret. Ellers en sympatisk spiller men ikke god nok og især ikke når han spiller back


Du siger det selv. Vores venstre kant var farlig idag, og det skyldes helt sikkert Rodrygo, da han modsat Vinicius ikke skal lege helt og angribe alene hvergang. Rodrygo er en fantastisk klog spiller, som taktisk og teknisk gør stort set alt rigtigt. Idag så vi også prøver på hans individualistiske kvaliteter. I stedet for altid at se slutproduktet, så læg mærke til de enkelte spillere som reelt set gør det hele muligt. Havde Rodrygo udfordret sin direkte modstander konstant, så havde der intet sammenspil været med Benzema og Mendy. Mendy havde aldrig haft pladsen til og løbe bag om forsvaret. Alt det sker, fordi Rodrygo holder bredden, og spiller fodbold med Benzema og Kroos.

Du har simpelthen ikke fidus til a Lucas skal agere højre back? :D Det tror jeg heller ikke andre har, men du finder nok ikke en offensiv kantspiller, som løser opgaven bedre. Hvorfor dog klandre ham for at spille højre back?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 3 år 8 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce