Optakt: Real Madrid - Villarreal, LaLiga, 37. spillerunde

2 måneder 1 uge siden #61 af Fondo_Sur

DeLaRed skrev: Selvom der ikke var mål, er dette grunden til at Vini er vigtigere for os end Rodrygo...Det var verdensklasse!

Vini kan noget helt specielt. Rodrygo er dog også rigtig god med tanke på hans alder.

Det ser godt ud for dem begge!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 1 uge siden #62 af Elto92
Tillykke til alle jer derude. Nyd det. Nyd følelsen, det luner, det varmer så inderligt det her.

Der manglede bare tilskuere og menneskemængden foran statuen i Madrid men Madrids gader skal nok give nogle dejlige billeder imorgen er jeg ret sikker på

Men som en anden bruger skriver, nu skal Perez ikke hvile på laurbærrene. Der skal handles! Og det nu!

Ud med alt det skrald vi var, Bale, James, isco, ren fyld og lad os så starte så småt med at overtage Spanien igen

2 måneder 1 uge siden #63 af Ramos4
Vamos!

Fedt at Barcelona ikke engang kunne vinde deres egen kamp. Så bliver det svært at give VAR skylden. Måske banen kan få skylden denne gang.

Vilde ting af Vinicius til sidst - synd der var offside.

Fantastisk kamp af Courtois igen. Og Ramos og Benzema.

Nu skal vi tage den igen næste år. Back to back. Tilbage til at være konger af Spanien.

Sue me.
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

2 måneder 1 uge siden #64 af 9eren
Det bliver uden store transfers til sommer, så håber ikke at vi skiller os af med for mange udover Bale og James.

Så uden de store indkøb skal man helt klart have gang i Jovic !

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

2 måneder 1 uge siden #65 af DeLaRed

9eren skrev: Det bliver uden store transfers til sommer, så håber ikke at vi skiller os af med for mange udover Bale og James.

Det tegner det til, Perez skulle igår aftes i et interview have fortalt at man ikke kommer til at lave store indkøb i en usikker tid, hvor man samtidig har måtte bede ansatte og spillere om at gå ned i løn, og det synes jeg personligt er en fair nok kommentar. Han siger dog også at Real igen kommer til ar købe verdens bedste spillere, når situationen(corona) har ændret sig, så med lidt held kan sommeren 2021 blive interessant for Real fans.

Når det så er sagt, så tror jeg stadig Zidane ville få lov til at bruge de penge der er kommet ind via spiller salg (og store lønninger der ikke skal betales) på at bygge på truppens bredde.

Så hvis vi siger Farvel til Spillere som Bale, James og Mariano (som alle må betegnes som færdige i klubben) Og pengene fra Hakimi og Sanchez så burde der være penge til at få en Back-up til Casemiro og måske en offensiv bredde spiller, og så må vi ikke glemme at vi har muligheden for at hente spillere som Ødegaard, Oscar, Odriozola og Reguilon hjem hvis vi mangler at få fyldt et par huller i truppen. (En kubo kunne også være spændene, men det ville kræve en udlejning af en af de 3 udlændinge i truppen, hvilket virker udansynligt)

Og med en Asensio tilbage, samt forhåbentlig en sund og rask Hazard, så burde vi ihvertfald stå stærkere næste år, end hvad vi har gjort iår, det kommer nok ikke til at være sprudlende fodbold i alle kampe, men mesterskabet er helt sikkert indenfor rækkevidde (også taget vores nærmeste konkurrenter i betragtning, for Barca og Atlético’s nuværende situation er tydeligvis ikke bedre end vores)

Det bliver en spændene start på næste season, som vi heldigvis ikke skal vente så længe på. Ud over det mener jeg også at FIFA har forlænget reglen med 5 udskiftninger indtil næste sommer, så det tror jeg også kan have en indflydelse på hvordan kampene bliver spillet, da det unægteligt kan blive en taktisk fordel for flere klubber, og derved er bredden i en trup endnu vigtigere end hvad vi har set iår!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Bismo, Fondo_Sur, 9eren

2 måneder 1 uge siden #66 af Fondo_Sur
@DeLaRed

Tror at det er ret realistisk scenarie, du beskriver.

Der er også muligheden for at flere af spillerne gennemgåe samme udvikling som Valverde. Pga EU-pladser er det svært at få Kubo, men jeg håber virkeligt på at man henter Ødegaard såfremt man skiller sig af med Bale og Brahim Diaz. Det er nok mest min madridista-trang om at se nye imponerende spillere der trækker. Nordmanden er en fryd at se spille.
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

2 måneder 1 uge siden #67 af 9eren

DeLaRed skrev:

9eren skrev: Det bliver uden store transfers til sommer, så håber ikke at vi skiller os af med for mange udover Bale og James.

Det tegner det til, Perez skulle igår aftes i et interview have fortalt at man ikke kommer til at lave store indkøb i en usikker tid, hvor man samtidig har måtte bede ansatte og spillere om at gå ned i løn, og det synes jeg personligt er en fair nok kommentar. Han siger dog også at Real igen kommer til ar købe verdens bedste spillere, når situationen(corona) har ændret sig, så med lidt held kan sommeren 2021 blive interessant for Real fans.

Når det så er sagt, så tror jeg stadig Zidane ville få lov til at bruge de penge der er kommet ind via spiller salg (og store lønninger der ikke skal betales) på at bygge på truppens bredde.

Så hvis vi siger Farvel til Spillere som Bale, James og Mariano (som alle må betegnes som færdige i klubben) Og pengene fra Hakimi og Sanchez så burde der være penge til at få en Back-up til Casemiro og måske en offensiv bredde spiller, og så må vi ikke glemme at vi har muligheden for at hente spillere som Ødegaard, Oscar, Odriozola og Reguilon hjem hvis vi mangler at få fyldt et par huller i truppen. (En kubo kunne også være spændene, men det ville kræve en udlejning af en af de 3 udlændinge i truppen, hvilket virker udansynligt)

Og med en Asensio tilbage, samt forhåbentlig en sund og rask Hazard, så burde vi ihvertfald stå stærkere næste år, end hvad vi har gjort iår, det kommer nok ikke til at være sprudlende fodbold i alle kampe, men mesterskabet er helt sikkert indenfor rækkevidde (også taget vores nærmeste konkurrenter i betragtning, for Barca og Atlético’s nuværende situation er tydeligvis ikke bedre end vores)

Det bliver en spændene start på næste season, som vi heldigvis ikke skal vente så længe på. Ud over det mener jeg også at FIFA har forlænget reglen med 5 udskiftninger indtil næste sommer, så det tror jeg også kan have en indflydelse på hvordan kampene bliver spillet, da det unægteligt kan blive en taktisk fordel for flere klubber, og derved er bredden i en trup endnu vigtigere end hvad vi har set iår!

Ja jeg så interviewet direkte på RM tv og AS. Men så får vi Iker tilbage som jeg også har skrevet i en anden tråd.

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.