Hazard har fortsat ankel-problemer

1 måned 2 uger siden #1 af Administrationen
Det var ikke...

HAZARD 380x501Thumb

Det var ikke Eden Hazards aften på Etihad i fredags. Eller man fristes til at sige: Heller ikke i fredags var det Eden Hazards aften.

Belgieren blev foretrukket til startopstillingen foran spillere som Marco Asensio og Vinícius Junior og han kvitterede med en nærmest usynlig indsats, før han efter 83 minutters spil blev pillet ud.

Efter kampen stod det klart, at Eden Hazard fortsat har problemer med anklen, for da han blev interviewet havde han en stor ispose forbundet om benet og det sætter naturligvis spørgsmålstegn ved, om han reelt var klar til en kamp af så stor betydning.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #2 af slb1995
Det var tydeligt, at han ikke var klar, og jo længere tid han har problemer, jo mere kan jeg frygte, at han aldrig kommer sig 100 % over skaderne.

1 måned 2 uger siden #3 af madrid2000
Jo længere tid der går jo større katastrofe ligner det.

Det er en gedigen hævn Chelsea fik taget efter vi solgte Morata til dem for 70 mio euro.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, Evden

1 måned 2 uger siden #4 af mohbar
Synes det tegner uprofessionelt og svigt af klubben at han vælger at spille når han er dårlig form (..skadet..). Vinicius burde klart have været førstevalg, ikke mindst når vi har set ham afgøre det bl.a. i el Classico.

Virkelig ærgerligt for jeg tror at den venstre kant kunne have været meget mere direkte, udfordrende og x-faktor imod Man-C end Hazard, der absolut intet har vist til en startopstilling andet end sit vanvittige prisskilt.

Hvis den tendens fortsætter -at Zidane - æselstædigt opprioriterer Hazard, Cazquez, Isco mfl. tror jeg ikke at Achraf er den eneste der vælger andre græsgange.
Og her tænkes ikke kun på Vini, men så sandelig også Ødegaard, Kubo.. (Ødegaard er jeg sikker på ALDRIG nogensinde får skyggen af en chance under Zidane)
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, Salix7, Kratmus

1 måned 1 uge siden #5 af Salix7

mohbar skrev: Synes det tegner uprofessionelt og svigt af klubben at han vælger at spille når han er dårlig form (..skadet..). Vinicius burde klart have været førstevalg, ikke mindst når vi har set ham afgøre det bl.a. i el Classico.

Virkelig ærgerligt for jeg tror at den venstre kant kunne have været meget mere direkte, udfordrende og x-faktor imod Man-C end Hazard, der absolut intet har vist til en startopstilling andet end sit vanvittige prisskilt.

Hvis den tendens fortsætter -at Zidane - æselstædigt opprioriterer Hazard, Cazquez, Isco mfl. tror jeg ikke at Achraf er den eneste der vælger andre græsgange.
Og her tænkes ikke kun på Vini, men så sandelig også Ødegaard, Kubo.. (Ødegaard er jeg sikker på ALDRIG nogensinde får skyggen af en chance under Zidane)

Jeg kan godt frygte, at du får ret :( og får du det, så bør klubben kraftigt overveje, om Zidane er den rigtige!
Personligt frygter jeg fortsat, at Zidane ikke tidsnok får satses på de unge og får bygget holdet op om yngre kræfter.
Samtidig kan det komme til at koste os dyrt spillemæssigt, hvis for mange når at søge væk under Zidane’s ledelse :(
Følgende bruger(e) sagde tak: slb1995

1 måned 1 uge siden #6 af Lars1991
Ej nu må det stoppe! Hvornår har Zidane prioriteret Vazques og Isco? Er det fordi han bruger dem nogle gange? Og Hazard har da netop været ude rigtig meget efter Corona pausen, selvom man sikkert godt kunne have forceret ham? Det så vildt nogle gange at se hvad et dårligt resultat gør ved folk. Om nogen har Zidane netop prioriteret nye og unge spillere! Valverde, Mendy, Rodrygo, Vinicius. Ja synes da også Hazard var for lang tid på banen imod City og undrede mig da også over at Vinicius slet ikke kom på banen. Men kig nu ligeee på helheden :D

Lad os få nogle facts på bordet: Vinicius og Rodrygo har fået hhv. 1817 og 1696 minutter i den her sæson overall. Isco og Vazques har fået hhv 1618 og 1029 minutter. Og det er som talenterne under 20 år versus rutineret etableret spanske landsholdspillere.

Relativt ukendte og helt uprøvede Mendy har fået 2403 imod klublegenden Marcelos 1854. Totalt ukendte, og 21-25. mand i truppen, Valverde har fået 2714 minutter imod tidligere balon d'or vinder Modrics 2631 minutter.

Så ja undskyld mit sprog, men hvad er det i fabler om?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, Kiwes, Sahinovic, doven, DeLaRed

1 måned 1 uge siden #7 af Fondo_Sur

mohbar skrev: Synes det tegner uprofessionelt og svigt af klubben at han vælger at spille når han er dårlig form (..skadet..). Vinicius burde klart have været førstevalg, ikke mindst når vi har set ham afgøre det bl.a. i el Classico.

Det er fair at Zidane spillede med Hazard. De spillede trods alt i England, hvilket kunne give en gnist i Hazard, men der skete som bekendt intet. I øvrigt er det
vel en balancegang, hvor man skal forsøge at få gang i de mere etablerede spillere som Hazard.

1 måned 1 uge siden #8 af 9eren

Fondo_Sur skrev:

Det er fair at Zidane spillede med Hazard. De spillede trods alt i England, hvilket kunne give en gnist i Hazard, men der skete som bekendt intet. I øvrigt er det
vel en balancegang, hvor man skal forsøge at få gang i de mere etablerede spillere som Hazard.

Det er da ikke fair at Hazard skulle spille i England velvidende at han ikke er i form, halvskadet og andre har præsteret bedre. Han kunne dårligt nok sprinte fra sin modstander, og skabte kun 1 chance for sig selv. Jeg ser ham som en ordentlig beton klods allerede for holdet og det er virkelig trættende når man ved at nogle brænder mere for det. Han har været så udiciplineret og han burde selv sige at han ikke var klar.

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

1 måned 1 uge siden #9 af nono
Hazard eller Vinicius. Kan det ikke komme ud på et? Så længe Varane laver to "selvmål" kunne vi have haft Messi i angrebet uden at gå videre.

Herudover må vi også indimellem have format til at erkende når modstanderen bare var bedre - hvilket i den grad var tilfældet mod City.

Dette har hele tiden været en genopbygningssæson hvor Zidane skulle rejse et fuldt kollapset Real Madrid, uden reelle midler og fornødne tilgange/afgange af spillere. At vi har trukket en Supercup og et mesterskab i hus er langt over hvad man kunne forvente af dette på samme tid aldrene og ungdommelige hold med en handicappet Hazard som bannerfører.

Tro kan flytte bjerge, men det var altså ualmindeligt naivt hvis man gik og troede at holdet kunne vinde CL.

Der mangler fortsat mål, en afløser for Casemiro, kreativitet fra midtbanen og at vores unge spillere tager det næste skridt og bliver hhv., mere engagerede og kampafgørende end det generelt er tilfældet før vi kan bide skeer med City, Bayern, PSG og ikke mindst Liverpool (næste år).

Det er en farlig selvbevidsthed, hvis man tror at blot fordi Real Madrid er bedre end Barcelona er vi partout verdens bedste hold. Sagen er jo at spansk fodbold - og klubberne - i øjeblikket stagnerer, mens nye hold og ligaer bliver stærkere og stærkere.

Real Madrid trænger til et kvalitetsløft - ikke mindst i angrebet - og klubben bør ikke sammenligne sig med Barcelona, men med ovennævnte klubber hvis man ønsker at prioritere CL de næste par sæsoner.
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: Petroleum, andreashn, elle44

1 måned 1 uge siden #10 af Petroleum

nono skrev: Hazard eller Vinicius. Kan det ikke komme ud på et? Så længe Varane laver to "selvmål" kunne vi have haft Messi i angrebet uden at gå videre.

Herudover må vi også indimellem have format til at erkende når modstanderen bare var bedre - hvilket i den grad var tilfældet mod City.

Dette har hele tiden været en genopbygningssæson hvor Zidane skulle rejse et fuldt kollapset Real Madrid, uden reelle midler og fornødne tilgange/afgange af spillere. At vi har trukket en Supercup og et mesterskab i hus er langt over hvad man kunne forvente af dette på samme tid aldrene og ungdommelige hold med en handicappet Hazard som bannerfører.

Tro kan flytte bjerge, men det var altså ualmindeligt naivt hvis man gik og troede at holdet kunne vinde CL.

Der mangler fortsat mål, en afløser for Casemiro, kreativitet fra midtbanen og at vores unge spillere tager det næste skridt og bliver hhv., mere engagerede og kampafgørende end det generelt er tilfældet før vi kan bide skeer med City, Bayern, PSG og ikke mindst Liverpool (næste år).

Det er en farlig selvbevidsthed, hvis man tror at blot fordi Real Madrid er bedre end Barcelona er vi partout verdens bedste hold. Sagen er jo at spansk fodbold - og klubberne - i øjeblikket stagnere, mens nye hold og ligaer bliver stærkere og stærkere.

Real Madrid trænger til et kvalitetsløft - ikke mindst i angrebet - og klubben bør ikke sammenligne sig med Barcelona, men med ovennævnte klubber hvis man ønsker at prioritere CL de næste par sæsoner.

+1!

1 måned 1 uge siden #11 af Real HWL
Der kan man virkelig se hvor kynisk den professionelle fodbold verden er. Hazard har spillet på sprøjter lige siden han har smidt krykkerne. Real Madrid har selv været med til at smadre Hazards ankel. Han har på intet tidspunkt efter operationen været klar til at spille. Det kan ende med han aldrig bliver 100 procent klar igen, og det er Reals egen skyld.
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jbner

1 måned 1 uge siden #12 af 9eren

nono skrev: Hazard eller Vinicius. Kan det ikke komme ud på et? Så længe Varane laver to "selvmål" kunne vi have haft Messi i angrebet uden at gå videre.

Det er en farlig selvbevidsthed, hvis man tror at blot fordi Real Madrid er bedre end Barcelona er vi partout verdens bedste hold. Sagen er jo at spansk fodbold - og klubberne - i øjeblikket stagnerer, mens nye hold og ligaer bliver stærkere og stærkere.

Jeg tænker ikke at man før kampstart regner med at lave to selvmål, men man kan godt tænke at man spiller med 10 mand med Hazard på holdet

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.