Hazard har fortsat ankel-problemer

1 måned 2 uger siden #13 af nono

9eren skrev: Jeg tænker ikke at man før kampstart regner med at lave to selvmål, men man kan godt tænke at man spiller med 10 mand med Hazard på holdet

Zidane tænkte vel heller ikke at Hazard ville være banens dårligste da han valgte ham til at spille på et stadion, hvor han burde føle sig hjemme.

Pointen er snarere at man dels peger fingre af Zidane og dels leder efter kombinationer som ville have været bedre. Deri ligger en manglende erkendelse af, at City bare er bedre pt. Selvfølgelig kunne have stillet med 10 forskellige startopstillinger - mit postulat er at Real Madrid alligevel havde tabt - ikke mindst i lyset af hvordan kampen udspillede sig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #14 af 9eren
Hazard spillede jo ikke pga sine tidligere præstationer eller fordi han var i form. Det kræver ikke rocket science at vide en anden skal spille fordi Hazard ikke var klar til kampen

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.