Real Madrid har hentet informationer om Bale

13 år 4 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid har angiveligt hentet flere informationer om Gareth Bale, som skal være et af sommerens store transfer-mål.

Mens man ikke er i tvivl om waliserens fodboldmæssige kvaliteter, har man været mere interesseret i, hvilken type han er uden for banen og her er man mindst lige så imponeret over ham.

Han er nemlig en person med orden i sit privatliv, som aldrig har været genstand for nogen form for skandaler og han er heller ikke typen, som er at finde på diverse natklubber og på den måde er han en meget atypisk britisk spiller.

Han bor sammen med sin kæreste, Emma Rhys-Jones, som han netop har fået en datter med og hele hans opvækst har været præget af ro og harmoni med et par forældre, som har bakket ham fuldstændig op i forhold til hans interesse for fodbold.

Derfor skal Real Madrid heller ikke have de store bekymringer i forhold til at smide et stort beløb for at sikre sig Gareth Bale, som man vurderer har alle forudsætninger for at blive det kommende årtis Galáctico.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #2 af Mathiaska
Såfremt det passer er det jo perfekt!
Sjovt som disse historier om Bale dukker op på samme tid med, at Perez vil påbegynde den der 'spanskificering'?

Bale er klart min personlige favorit til denne sommers store handel.

13 år 4 måneder siden #3 af asp3200
Bale og aguero. Skræmmende:)

ud med di maria og higuain

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #4 af Storken
Besvaret af Storken på emne Real Madrid har hentet informationer om Bale

asp3200 skrev: Bale og aguero. Skræmmende:)

Hvorfor ikke også hente Luis Suarez, så I har 4 spillere der kategorisk nægter at aflevere bolden, hvis de kan drible selv :)

13 år 4 måneder siden #5 af Steen
Ingen Bale så længe vi har Ronaldo, og ham skal vi forhåbentligt have længe.

13 år 4 måneder siden #6 af rezamadridista
At erstatte Di Maria med Bale er så hovedløst som det kan blive...

- Ingen svæver på banen som Zizou!

13 år 4 måneder siden #7 af M_linding
2.bp.blogspot.com/_OCjP6rGW5Qw/TNfiZw1G1...Madrid+2004-2005.jpg

Hvad frygter jeg, at holdet på billedet har til fælles med Real Madrid 13/14?

Svar: Det ser godt ud på papiret, men det kan ikke vinde en skid! Jeg gider snart ikke høre flere rygter om Bale, Falcao, Cavani osv osv osv...... Har Perez glemt sin egen strategi?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Steen

13 år 4 måneder siden #8 af Daniel

M_linding skrev: 2.bp.blogspot.com/_OCjP6rGW5Qw/TNfiZw1G1...Madrid+2004-2005.jpg

Svar: Det ser godt ud på papiret, men det kan ikke vinde en skid! Jeg gider snart ikke høre flere rygter om Bale, Falcao, Cavani osv osv osv...... Har Perez glemt sin egen strategi?

Hvad vil du så høre?

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #9 af Storken

Daniel skrev:

M_linding skrev: 2.bp.blogspot.com/_OCjP6rGW5Qw/TNfiZw1G1...Madrid+2004-2005.jpg

Hvad vil du så høre?

Jeg tror, at M_linding ønsker, at man køber spillere til gavn for holdet i stedet for deres kommercielle potentiale i Asien.

Det er trods alt en fodboldklub og ikke et modelbureau :)

13 år 4 måneder siden #10 af asp3200

Storken skrev:

Hvorfor ikke også hente Luis Suarez, så I har 4 spillere der kategorisk nægter at aflevere bolden, hvis de kan drible selv :)

aldrig Suarez. Tja sålænge de kan tage fusen på Barca spillere så er det vel fint. Bale og aguero har trods alt udviklet sig meget over de sidste to år mht samspil.

13 år 4 måneder siden #11 af rezamadridista

asp3200 skrev:

Storken skrev:

aldrig Suarez. Tja sålænge de kan tage fusen på Barca spillere så er det vel fint. Bale og aguero har trods alt udviklet sig meget over de sidste to år mht samspil.

At vinde over Barca er ikke lig med succes. Barca er ikke vores eneste modstander. Vi har har været bedre i El Clasicos i år, men vi kan faktisk i værste fald ende med at have super cuppen som eneste trofæ i slutningen af sæsonen.
Vi har brug for spillere der fungere sammen som et hold mere end vi har brug for spillere der har succes som egoister.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #12 af Storken

asp3200 skrev: Bale og aguero har trods alt udviklet sig meget over de sidste to år mht samspil.

De har tilsammen 4 assists i deres respektive ligaer i denne sæson. De gør uden tvivl deres medspillere bedre, men de er ikke holdspillere.

Leveret af Kunena Forum