Real Madrid har hentet informationer om Bale

13 år 4 måneder siden #25 af rezamadridista

asp3200 skrev: Ved godt jeg er ekstremt radikal med mine krav mht Madrid, men sådan er jeg.
Vi skal have unge, sultne spillere. 28+ er no go.

Ronaldo og Casillas er begge 28+

- Ingen svæver på banen som Zizou!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #26 af asp3200

rezamadridista skrev:

asp3200 skrev: Ved godt jeg er ekstremt radikal med mine krav mht Madrid, men sådan er jeg.
Vi skal have unge, sultne spillere. 28+ er no go.

Ronaldo og Casillas er begge 28+

Ja?, hvis du gad læse min tekst så bør det vise at tilgang af spillere fremover skal være under 28, helst 27 i min optik.

13 år 4 måneder siden #27 af Daniel
Dios skrev:

Hvorfor blive endnu bedre til noget vi i forvejen er verdens bedste til? Når vi har så mange mangler i ball possesion spillet? Vi så det senest imod United, hvor vi mildest talt ikke var eksisterende, og et heldigt/klodset rødt kort, skulle være vores vej videre.
Vi mangler en type som Di María, og ikke en ny Ronaldo.

Du har en god pointe med din inddragelse af Manchester United-kampen. Dit kompromisspørgsmål får mig dog til at tænke: Er der nogen grund til, at Real Madrid ikke skal forblive verdens bedste kontrahold?

Enig. Callejon er langtfra god nok, men han burde også have en rolle som Albiol har, og dem skal der også være plads til i truppen. Jeg er faktisk meget i tvivl, hvis jeg skal være helt ærlig. Jeg ved ikke om du mener Bale skal erstatte Di María, eller hvordan?.

di María er ikke en spiller til bænken, så nej, Bale skal ikke erstatte argentineren. Han er på sine bedste dage en bedre spiller end waliseren. Jeg siger, at Perez henter minimun én stor ikke-spansk spiller til sommer. Jeg ved ikke om det bliver Bale (jo, Bale er en stor spiller, om man vil det eller ej), Cavani, Falcao, Götze eller en helt femte spiller.

Kvalitet er rigtig vigtig, men en homogen trup er endnu vigtigere.

"Det er endvidere op til de respektive trænere at skabe et harmonerende homogent mandskab." Jeg skrev det citerede i et tidligere indlæg. En homogen trup er vigtig, men det er trænerens allervigtigste opgave ;)

13 år 4 måneder siden #28 af Dios
Daniel skrev:

Du har en god pointe med din inddragelse af Manchester United-kampen. Dit kompromisspørgsmål får mig dog til at tænke: Er der nogen grund til, at Real Madrid ikke skal forblive verdens bedste kontrahold?

Overhovedet ikke. Bale vil bare ikke løse problemerne, da vores problem er positionsspillet, og på nuværende tidspunkt, kan jeg ikke se hvordan vores omstillingsspil skulle kunne forbedres. Andet end det snart er på tide, modstanderne ikke scorer på alle deres dødbolde.

di María er ikke en spiller til bænken, så nej, Bale skal ikke erstatte argentineren. Han er på sine bedste dage en bedre spiller end waliseren. Jeg siger, at Perez henter minimun én stor ikke-spansk spiller til sommer. Jeg ved ikke om det bliver Bale (jo, Bale er en stor spiller, om man vil det eller ej), Cavani, Falcao, Götze eller en helt femte spiller.

Enig. Di María er på sine bedste dage en af verdens bedste, men de tider skal han snart vise igen, for ellers kan han da vinke sin plads langt væk.
Jeg tror også Perez går amok, og faktisk frygter jeg, at Bale og Agüero eller Falcao er og finde i Real Madrid til sommer.

"Det er endvidere op til de respektive trænere at skabe et harmonerende homogent mandskab." Jeg skrev det citerede i et tidligere indlæg. En homogen trup er vigtig, men det er trænerens allervigtigste opgave ;)

Er det ikke unfair overfor træneren, når det er præsidenten der køber spillerne? :). Det er trænerens, sportsdirektøren og præsidentens opgave, og få en så homogen trup som overhovedet muligt, og faktisk ligger det meste ansvar hos præsidenten.
Det er trods alt ham, som træffer hvem der skal ansættes som træner, og specielt når vi indtil videre "kender" de mulige træner emner til sommer.
Der er immervæk kæmpe forskel på Benitez, Ancelotti, Löw og Klopp. Hvor Löw ville passe vores nuværende trup bedst, og faktisk så godt, at han klart er min foretrukne til sommer. Om end det ikke bliver til noget, da han nok først forlader Tyskland efter Vm 2014.

Set udefra, så har dette Perez projekt kæmpe ligheder med hans første projekt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Dios.

13 år 4 måneder siden #29 af Daniel
Dios skrev:

Overhovedet ikke. Bale vil bare ikke løse problemerne, da vores problem er positionsspillet, og på nuværende tidspunkt, kan jeg ikke se hvordan vores omstillingsspil skulle kunne forbedres. Andet end det snart er på tide, modstanderne ikke scorer på alle deres dødbolde.

Real Madrids omstillingsspil kan umiddelbart heller ikke forbedres. De er knivskarpe og har scoret rigtig mange mål på denne måde, men min pointe er, at der ligeledes ikke er nogen grund til at blive dårligere, og det er der farer for, såfremt det rigtige materiale ikke er til rådighed.

Jeg tror forresten ikke et indkøb af eksempelvis Isco ville hæmme omstillingsspillet, tværtimod. Endvidere er Morata og Jesé også dygtige omstillingsspillere, hvilket de har vist adskillige gange hos Castilla.

Dødboldssnakken er noget helt andet, som vi kan snakke om en anden god gang - vi er dog enige. Real Madrids manglende og uforståelige formåen på defensive stanardsituationer er krampetrækkende dårlig!

Enig. Di María er på sine bedste dage en af verdens bedste, men de tider skal han snart vise igen, for ellers kan han da vinke sin plads langt væk.
Jeg tror også Perez går amok, og faktisk frygter jeg, at Bale og Agüero eller Falcao er og finde i Real Madrid til sommer.

Det er rigtig nok. Der har været lidt for langt mellem de bedre præstationer i denne sæson, men holdet i al almindelighed, har leveret en underlig sæson, hvor man kun kan gisne om, hvad der er gået galt :)

Perez handler og det er muligvis ikke pga., at han har en plan om en harmonerende trup, som vi begge er inde på er vigtigt. Nej, det er snarere et udtryk for den forretningsmand han er. De bedste spillere, skaber den bedste økonomi og det er Perez' primære filosofi. I denne sammenhæng er trupsammensætningen sekundær.

Er det ikke unfair overfor træneren, når det er præsidenten der køber spillerne? :)

Det er skide uretfærdigt. Jeg sætter min lid til, at Perez har lært, at træneren immervæk også skal have en smule at sige i forhold til trupsammensætningen fremadrettet. Det vil uden tvivl være med til at skabe en bedre atmosfære i omklædningsrummet, med den rette træner :)
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Daniel.

13 år 4 måneder siden #30 af asp3200
Di maria en af verdens bedste. Nu må i satme stoppe, det eneste han er top5 i, er hollywood skuespil. Han er slet ikke i nærheden af Bale eller andre. Ribery slår ham med flere længder og der er mange andre, desuden er mandens bund niveau som en spiller fra serie 5.

I har alt for høje tanker om di maria.

13 år 4 måneder siden #31 af Daniel

asp3200 skrev: Di maria en af verdens bedste. Nu må i satme stoppe, det eneste han er top5 i, er hollywood skuespil. Han er slet ikke i nærheden af Bale eller andre. Ribery slår ham med flere længder og der er mange andre, desuden er mandens bund niveau som en spiller fra serie 5.

Egentlig ikke. Dine tanker er til gengæld alt for lave og unuanceret omkring ham.

13 år 4 måneder siden #32 af Dios
Daniel skrev:

Jeg tror forresten ikke et indkøb af eksempelvis Isco ville hæmme omstillingsspillet, tværtimod. Endvidere er Morata og Jesé også dygtige omstillingsspillere, hvilket de har vist adskillige gange hos Castilla.

Dødboldssnakken er noget helt andet, som vi kan snakke om en anden god gang - vi er dog enige. Real Madrids manglende og uforståelige formåen på defensive stanardsituationer er krampetrækkende dårlig!

Nej jeg tror heller ikke Isco vil hæmme vores omstillingsspil, men tilgengæld vil han forbedre vores positionsspil markant. Og det er faktisk hele min pointe. Vi skal have spillere som både mestre det hurtige omstillingsspil, samtidig med vi skal have spillere som mestre positionsspillet.
Og her kommet det svære. Nemlig og få det hele til og gå op i en højere enhed, så vi har en god blanding af begge dele :).

Det jeg mente med modstandernes dødbolde, var faktisk bare, at det var en af vores stærkeste våben sidste år. Vi var fandens dygtige til, og forvandle en truende dødbold imod os, til få sekunder efter, og sætte et hurtigt angreb igang, og scorer 10-12 sekunder senere.
Det er primært det eneste som kan forbedres, og var hvad jeg mente :).

Perez handler og det er muligvis ikke pga., at han har en plan om en harmonerende trup, som vi begge er inde på er vigtigt. Nej, det er snarere et udtryk for den forretningsmand han er. De bedste spillere, skaber den bedste økonomi og det er Perez' primære filosofi. I denne sammenhæng er trupsammensætningen sekundær.

Det er skide uretfærdigt. Jeg sætter min lid til, at Perez har lært, at træneren immervæk også skal have en smule at sige i forhold til trupsammensætningen fremadrettet. Det vil uden tvivl være med til at skabe en bedre atmosfære i omklædningsrummet, med den rette træner :)

Præcis. Og det minder os al for meget om Galacticos perioden. Jeg har desværre ikke den største tiltro til Perez længere.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 4 måneder siden #33 af asp3200

Daniel skrev:

asp3200 skrev: Di maria en af verdens bedste. Nu må i satme stoppe, det eneste han er top5 i, er hollywood skuespil. Han er slet ikke i nærheden af Bale eller andre. Ribery slår ham med flere længder og der er mange andre, desuden er mandens bund niveau som en spiller fra serie 5.

Egentlig ikke. Dine tanker er til gengæld alt for lave og unuanceret omkring ham.

lad os se når han ender på bænken og går i glemme bogen.

13 år 4 måneder siden #34 af interfigo

asp3200 skrev:

Daniel skrev:

lad os se når han ender på bænken og går i glemme bogen.

Det der bliver sagt er jo blot at når Di Maria spiller op til sit bedste så er han en af verdens bedste, altså måske i top 10. Det er vel ikke helt forkert, for Di Maria bidrager med frække snævre driblinger, flotte afleveringer og ikke mindst et kæmpe løbepensum. Når alt virker for ham så er han en af verdens bedste, han er dog alt for ustabil og kan derfor ikke defineres som en af de bedste p.t.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved interfigo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Henrik--

Leveret af Kunena Forum