Real Madrid har hentet informationer om Bale

13 år 4 måneder siden #13 af Raul7-2880
Hvem i alverden skal Bale erstatte...?! Di maria... NEJ! Øzil... NEJ!
Medmindre Ronaldo smutter her til sommer, ser jeg absolut INGEN grund til at man vælger at bruge 400-500 mil. kr på en spiller som har et niveau der bestemt ikke er meget højere end Di maria eller Øzil.
Som sagt: Ser ingen rationel forklaring på at bruge 400-500 kr. på ham (medmindre Ronaldo smutter).
Hellere fordele nogle af pengene på en stærk offensiv Højre back (f.eks. Caudrado, Carvajal,Abate), evt. en ny målmand (f.eks De Gea) og en spiller der kan give Khedira konkurrence (f.eks. daniel de rosse, Yaya toure, Ramirez, Vidal,pogba) og give Alsono en pause ved køb af f.eks Gündogan, Anderson, Veratti.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #14 af Daniel
Storken

Verdensklassespillere gavner enhver fodboldklub; Real Madrid er ingen undtagelse! Det er endvidere op til de respektive trænere at skabe et harmonerende homogent mandskab.

M_lindings reference til Galácticos-æraen er en smule malplaceret i denne henseeende, da trænerne efter Vicente del Bosques - fejlvurderede - afgang absolut ikke havde den fornødne kvalitet til at kontrollere de respektive stjerner, der spillede i klubben på daværende tidspunkt.

Carlos Queiroz , José Antonio Camacho, Mariano García Remón, Vanderlei Luxemburgo og Juan Ramón López Caro - mere behøver jeg vel ikke at sige?

• kari12
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #15 af kari12
Besvaret af kari12 på emne Real Madrid har hentet informationer om Bale
Bale er verdens klasse intet andet! :-)

Shamballa armbånde
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved kari12.

13 år 4 måneder siden #16 af M_linding

Daniel skrev: Storken

Verdensklassespillere gavner enhver fodboldklub; Real Madrid er ingen undtagelse! Det er endvidere op til de respektive trænere at skabe et harmonerende homogent mandskab.

M_lindings reference til Galácticos-æraen er en smule malplaceret i denne henseeende, da trænerne efter Vicente del Bosques - fejlvurderede - afgang absolut ikke havde den fornødne kvalitet til at kontrollere de respektive stjerner, der spillede i klubben på daværende tidspunkt.

Carlos Queiroz , José Antonio Camacho, Mariano García Remón, Vanderlei Luxemburgo og Juan Ramón López Caro - mere behøver jeg vel ikke at sige?

Helt enkelt...:

Mener du at Cristiano Ronaldo-jam er den spiller vi har brug for?

Ham som han forbedre holdet, og styrke de dele af vores spil, hvor vi har været for dårlige....(?)

Jeg tror at Isco eller Ozil vil kunne gøre det dobbelt så godt som HK, i forhold til Bale.... Han er absolut ikke den type vi savner.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 4 måneder siden #17 af Daniel

M_linding skrev:

Daniel skrev: Storken

Helt enkelt...:

Mener du at Cristiano Ronaldo-jam er den spiller vi har brug for?

Ham som han forbedre holdet, og styrke de dele af vores spil, hvor vi har været for dårlige....(?)

Jeg tror at Isco eller Ozil vil kunne gøre det dobbelt så godt som HK, i forhold til Bale.... Han er absolut ikke den type vi savner.

Helt enkelt.....

Nej, og det har jeg heller ikke skrevet nogen steder, men Ronaldo udelukker ikke Bale. Det er OK at have dygtigere alternativer end eksempelvis spanske Callejón, som udelukkende formår at levere fornuftig fodbold imod hold som Dinamo Zagreb og Ajax.

Det er romantisk, at Perez i sin tid havde en drøm om - nej, et valgløfte der lød, at Real Madrid skulle gøres mere spansk. Faktum er bare, at sandheden er en anden, forstået på den måde, at samtlige spanske spillere der har niveau til Real Madrid enten allerede er i klubben i forvejen eller spiller for dennes katalanske ærkerivaler, Barcelona.

Isco kan måske præge Real Madrid i fremtiden, men ikke som højrekant, som du postulerer - det er immervæk ikke spanierens stærkeste position.

Jeg forestiller mig lidt, at du drømmer om følgende: Jesé, Carvajal og Isco. Finito! Igen, sandheden er en anden af én årsag: Der er præsidentvalg til sommer og selvom, at Perez ikke skulle få en modkandidat, vil der blive hentet en stor ikke-spansk spiller til klubben.

13 år 4 måneder siden #18 af Dios
Daniel skrev:

Det er romantisk, at Perez i sin tid havde en drøm om - nej, et valgløfte der lød, at Real Madrid skulle gøres mere spansk. Faktum er bare, at sandheden er en anden, forstået på den måde, at samtlige spanske spillere der har niveau til Real Madrid enten allerede er i klubben i forvejen eller spiller for dennes katalanske ærkerivaler, Barcelona.

Mata, Silva, Navas, Isco og Cazorla ville alle være en bedre løsning end Bale, og de er ikke hos ærkerivalerne Barcelona. Bale har heller ikke sin favorit position på højrekanten. Bliver Bale købt, er det kun på grund af navnet og intet andet. Han er nok en fantastisk fodboldspiller, men en direkte plan er der ikke med ham. Går vi udfra rygtet om Mourinho er sandt, så er Bale transferen helt identisk med de andre indkøb i Galacticos perioden.

Nu skrev du, at du ikke selv mener han er løsningen, men du skriver derimod der er bedre alternativer på bænken end Callejon. Uden og lægge ordene i munden på dig, vil det så sige, at du f.eks. vil erstatte Callejon med Bale?. Altså en spiller til plus 400 millioner kr.?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Dios.

13 år 4 måneder siden #19 af Daniel

Dios skrev: Daniel skrev:

Mata, Silva, Navas, Isco og Cazorla ville alle være en bedre løsning end Bale, og de er ikke hos ærkerivalerne Barcelona. Bale har heller ikke sin favorit position på højrekanten. Bliver Bale købt, er det kun på grund af navnet og intet andet. Han er nok en fantastisk fodboldspiller, men en direkte plan er der ikke med ham. Går vi udfra rygtet om Mourinho er sandt, så er Bale transferen helt identisk med de andre indkøb i Galacticos perioden.

Nu skrev du, at du ikke selv mener han er løsningen, men du skriver derimod der er bedre alternativer på bænken end Callejon. Uden og lægge ordene i munden på dig, vil det så sige, at du f.eks. vil erstatte Callejon med Bale?. Altså en spiller til plus 400 millioner kr.?

Mata, Silva, Isco og Carzola vil ikke være bedre løsninger end Bale.... eller, det kommer naturligvis an på om den næste træner ynder at praktisere boldflytteri eller direkte kontrafodbold som nu. Det skal ikke lyde som, at jeg er fortaler for Bale, men førnævnte spanske spillere er demitrale modsætninger af Bale - disse er ikke spillere vi akut står og mangler, foruden Isco som i givetfald ville styrke bredden.

Callejón er ikke god nok til Real Madrid, ligesom Granero heller ikke var det, så må du selv dvæle ved, om jeg mener, at han spiller der formentlig ville koste Real Madrid i omegnen af 400 millioner kr. skal erstatte Callejóns plads derude - du kender forhåbentlig svaret!

Bredde er vigtigt, kvaliteten af denne endnu vigtigere!

13 år 4 måneder siden #20 af Dios
Daniel skrev:

Mata, Silva, Isco og Carzola vil ikke være bedre løsninger end Bale.... eller, det kommer naturligvis an på om den næste træner ynder at praktisere boldflytteri eller direkte kontrafodbold som nu. Det skal ikke lyde som, at jeg er fortaler for Bale, men førnævnte spanske spillere er demitrale modsætninger af Bale - disse er ikke spillere vi akut står og mangler, foruden Isco som i givetfald ville styrke bredden.

Callejón er ikke god nok til Real Madrid, ligesom Granero heller ikke var det, så må du selv dvæle ved, om jeg mener, at han spiller der formentlig ville koste Real Madrid i omegnen af 400 millioner kr. skal erstatte Callejóns plads derude - du kender forhåbentlig svaret!

Bredde er vigtigt, kvaliteten af denne endnu vigtigere!

Hvorfor blive endnu bedre til noget vi i forvejen er verdens bedste til? Når vi har så mange mangler i ball possesion spillet? Vi så det senest imod United, hvor vi mildest talt ikke var eksisterende, og et heldigt/klodset rødt kort, skulle være vores vej videre.
Vi mangler en type som Di María, og ikke en ny Ronaldo.

Enig. Callejon er langtfra god nok, men han burde også have en rolle som Albiol har, og dem skal der også være plads til i truppen.
Jeg er faktisk meget i tvivl, hvis jeg skal være helt ærlig. Jeg ved ikke om du mener Bale skal erstatte Di María, eller hvordan?.

Kvalitet er rigtig vigtig, men en homogen trup er endnu vigtigere.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Dios.

13 år 4 måneder siden #21 af M_linding
Hvori ligger kvaliteten ved at købe en spiller, som ikke passer ind på holdet? Han kan jo ikke engang spille sin "rigtige" position...

Så skulle Perez hellere lægge 500 kr. på disken, og hente Mata tilbage... Det ville i det mindste flytte holdet i den rigtige retning.

Vi skal ikke til at lege boldflyttere - men det er den del af spillet, som skal forbedres. Kontraspillet mestrer vi allerede til perfektion, uden Bale på holdet.

13 år 4 måneder siden #22 af asp3200
Bale er self en dyr herre, men han kan altså godt spille på højre kanten eller rykke rundt sammen med ronaldo.

Lad os nu sige at aguero kommer - higuain forlader os. Det vil jeg mene kun forstærker os på den lange bane.
Las os nu sige at bale kommer - di maria forlader os. Det vil merkant forstærker os da Bale bundniveau er MEGET højere en di maria og sådan en dygtig fodbold spiller kan sagtens spille derude + han spiller og kombinere altså bedre og bedre for tottenham.

Jeg ved godt han er MEGA dyr, men han er det værd!

I må også indse der skal ryddes op i truppen efter denne sæson, der er en del som skal finde nye klubber og ikke får fornyet deres kontrakter, så der skal noget nyt ind på holdet. Jeg ser gerne isco, aguero, carvajal som de 3 vigtigste. Men hvis pengene tillader det og med vores speciel aftale med tottenham så hent dog bale, jeg tror ikke den rammer 500 mil som der siges.

Casillas

Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo

Khedira - Modric
Bale - Ozil - Ronaldo
Benzema

Den opstilling så jeg meget gerne. Isco og aguero kan være standby for ozil/benzema. Jeg ser ingen fremtid for Kaka,Callejon,Higuain,Di Maria, Albiol,Carvalho,Alonso,Adan i klubben. Essien og Coentrao har overbevist mig de kan noget, selvom jeg havde meldt dem ude. Pepe håber jeg skrider langt væk, alene pga han skader klubben konstant.

Ved godt jeg er ekstremt radikal med mine krav mht Madrid, men sådan er jeg.
Vi skal have unge, sultne spillere. 28+ er no go.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved asp3200.

13 år 4 måneder siden #23 af Real Madrid 7
Bale er self en dyr herre, men han kan altså godt spille på højre kanten eller rykke rundt sammen med ronaldo.

Lad os nu sige at aguero kommer - higuain forlader os. Det vil jeg mene kun forstærker os på den lange bane.
Las os nu sige at bale kommer - di maria forlader os. Det vil merkant forstærker os da Bale bundniveau er MEGET højere en di maria og sådan en dygtig fodbold spiller kan sagtens spille derude + han spiller og kombinere altså bedre og bedre for tottenham.

Jeg ved godt han er MEGA dyr, men han er det værd!

I må også indse der skal ryddes op i truppen efter denne sæson, der er en del som skal finde nye klubber og ikke får fornyet deres kontrakter, så der skal noget nyt ind på holdet. Jeg ser gerne isco, aguero, carvajal som de 3 vigtigste. Men hvis pengene tillader det og med vores speciel aftale med tottenham så hent dog bale, jeg tror ikke den rammer 500 mil som der siges.

Casillas

Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo

Khedira - Modric
Bale - Ozil - Ronaldo
Benzema

Den opstilling så jeg meget gerne. Isco og aguero kan være standby for ozil/benzema. Jeg ser ingen fremtid for Kaka,Callejon,Higuain,Di Maria, Albiol,Carvalho,Alonso,Adan i klubben. Essien og Coentrao har overbevist mig de kan noget, selvom jeg havde meldt dem ude. Pepe håber jeg skrider langt væk, alene pga han skader klubben konstant.

hold op det har vi ikke bruge for jeg tror bale kommer men di maria er god nok til real madrid og det mener du ikke han er calljoner en ung fyr han har fremitid i real så bar stop det han bliver i real
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Real Madrid 7.

13 år 4 måneder siden #24 af Realmadrid94
Underligt folk vil have Bale. Hvor skal han spille henne? Venstreback er pakket ind, det samme gælder kanten. Har han overhovedet spillet 5-10 kampe i træk, på et 500 mil kr niveau? Det mener jeg ikke :-) . Jeg forholdet mig kritisk til dette. Manden lever udelukkende på fart og sparketeknik. Han besidder intet andet. :-) (overdriver en LILLE smule. Men han lever dog på dette). Kampe hvor der er en rigtig god back, falder han som regel ud af kampene.

Leveret af Kunena Forum