Hazard skadet igen

1 måned 3 uger siden #1 af Administrationen
Det ligner efterhånden...

HAZARD 380x501Thumb

Det ligner efterhånden en farce, men Eden Hazard må igen holde pause.

Real Madrid melder på sin officielle hjemmeside, at belgieren er ude af spillet med en muskelskade i højre ben og han skal nu undersøges nærmere.

Dermed bliver det ikke til sæson-debut for belgieren i aftenens kamp mod Valladolid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #2 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Hazard skadet igen
Skal vi bare sige at Hazard er fuldstændig ude af Real Madrid ligningen og vi bu må satse på Vinicius og Rodrygo på den side... måskwben Benzema på venstre og så Cavani som rigtig 9er.

Farvel og tak for ingenting Hazard. Det eneste reelle aftryk han fik sat må have været han ekstra kilo..

1 måned 3 uger siden #3 af Steen
Besvaret af Steen på emne Hazard skadet igen
Allerede det største flop i klubbens historie. Sikke en fiasko. Han bør sælges senest til sommer, men jeg kan næsten ikke se, hvem der skulle være naive nok til at købe ham.

1 måned 3 uger siden #4 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Hazard skadet igen
Sæææææææææææælg

Kæmpe flop og jeg sagde det jo før hans transfer. En “tyk” spiller har ingen diciplin og bliver nemt skadet.

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

1 måned 3 uger siden #5 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Hazard skadet igen

Steen skrev: Allerede det største flop i klubbens historie. Sikke en fiasko. Han bør sælges senest til sommer, men jeg kan næsten ikke se, hvem der skulle være naive nok til at købe ham.

"måske ude 3-4 uger"

Det er vel excl flg.:

Affedtning (f.eks. Belgisk vafler og chokolade, samt Vlamse Fritjes) = 3 uger
Komme i form og træne med holdet = 2 uger

Så vel og mærke 2½ måneders tid.

Og så skal man også tænke høj risiko for endnu en skade!

Hvis jeg var Zidane havde jeg forlængst mistet tålmodigheden med ham

1 måned 3 uger siden #6 af Henke
Besvaret af Henke på emne Hazard skadet igen

Steen skrev: Allerede det største flop i klubbens historie. Sikke en fiasko. Han bør sælges senest til sommer, men jeg kan næsten ikke se, hvem der skulle være naive nok til at købe ham.

Jeg forstår ikke helt begrundelsen for at kalde Hazard for en fiasko og et flop? Jeg er med på, at det ikke er det smarteste at møde op til sæsonstarterne med et par overflødige kilo, men det er han ikke den første spiller i historien, som gør (gamle-Ronaldo anyone?).

Hazard har jo ikke på noget tidspunkt fået kampe nok i træk til at komme 100% i form. Det er jo ikke hans egen skyld, at han har haft de skader, som han har haft. Efter min mening, kan man bedømmes, som en fiasko/flop, hvis man har fået et hav af kampe og ikke har været i nærheden af at præstere noget godt i de kampe, men det kan ikke siges om Hazard.

Lad os derfor vente til, at han har fået 15-20 som starter, inden vi begynder at kalde ham dit og dat.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Bismo

1 måned 3 uger siden #7 af Steen

mohbar skrev:

"måske ude 3-4 uger"

Det er vel excl flg.:

Affedtning (f.eks. Belgisk vafler og chokolade, samt Vlamse Fritjes) = 3 uger
Komme i form og træne med holdet = 2 uger

Så vel og mærke 2½ måneders tid.

Og så skal man også tænke høj risiko for endnu en skade!

Hvis jeg var Zidane havde jeg forlængst mistet tålmodigheden med ham

Apropos Zidane - så er Hazard hans transfer. Hazard var et af hans krav for at komme tilbage. Lidt spøjst, at Zidane har fulgt Hazard fast siden hans tid i Lille, og er hans største fan, for så ikke at kunne finde ud af at bruge ham korrekt.

1 måned 3 uger siden #8 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Hazard skadet igen
Are you kidding me! Okay fuck it - jeg har prøvet at være positiv, men nu jeg sku også done. Det bliver sku aldrig til noget..
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

1 måned 3 uger siden #9 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Hazard skadet igen
Til grin. Så snart der blev skruet op for tempoet, så han kunne komme i form, kunne hans muskler selvfølgeligt ikke klare det.

Bale spillede golf i sin fritid, men hvad laver Hazard?

Så må vi sætte vores lid til Asensio.

Edit: *skrevet i frustration*
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Fondo_Sur.

1 måned 3 uger siden #10 af Steen

Henke skrev:

Jeg forstår ikke helt begrundelsen for at kalde Hazard for en fiasko og et flop? Jeg er med på, at det ikke er det smarteste at møde op til sæsonstarterne med et par overflødige kilo, men det er han ikke den første spiller i historien, som gør (gamle-Ronaldo anyone?).

Hazard har jo ikke på noget tidspunkt fået kampe nok i træk til at komme 100% i form. Det er jo ikke hans egen skyld, at han har haft de skader, som han har haft. Efter min mening, kan man bedømmes, som en fiasko/flop, hvis man har fået et hav af kampe og ikke har været i nærheden af at præstere noget godt i de kampe, men det kan ikke siges om Hazard.

Lad os derfor vente til, at han har fået 15-20 som starter, inden vi begynder at kalde ham dit og dat.

Du glemmer vidst, hvor gammel Hazard er. Han fylder 30 til januar. Han blev købt for 100M euro. Dyreste køb i klubbens historie, som skulle forestille sig at være vores næste stjerne efter Ronaldo. Han blev købt som en verdensklasse spiller, som skulle være afgørende fra dag ét. Men hvordan var Hazard 's første dag i klubben? Han mødte op meget overvægtig, og var den spiller i truppen, der var i dårligst form. Vi alle valgte at ignorere det, da det vigtigste var, hvordan han præsterede på banen. Så begynder han at spille, og hvad sker der så? Absolut ingenting. Den ene dårlige præstation efter den anden. Og det fortsætter hele vejen indtil han bliver skadet og er ude i flere måneder. Så kommer han tilbage, og er angiveligt klar til at spille, men de dårlige præstationer fortsætter. Sæsonen slutter med 1(!) mål i 22 kampe. Så er der sommer pause, og IGEN møder han op i dårlig form. Han spiller ikke nogen kampe, men rejser med glæde afsted med det belgiske landshold. Så kommer han tilbage, og efter kort tid bliver han skadet igen og misser endnu en måned - som minimum.

Indtil videre er Hazard et kæmpe flop selv hvis vi udelukkende kigger på hans præstationer på banen. Han fik adskillige kampe i streg mellem September - slut November, og han var lige ringe i alle kampe.
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano Ronaldo

1 måned 3 uger siden #11 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Hazard skadet igen
Kæmpe nedtur...

Har alle dage bedt til at han kom til klubben da jeg elsker ham som spiller, og synes han virker som en fed person.
Vil stadig ikke kalde ham et flop for det har han slet ikke spillet nok til, men altså for fanden hvor er det træls og ærgerligt. Både for ham og for klubben :(

1 måned 3 uger siden #12 af Cristiano Ronaldo
Besvaret af Cristiano Ronaldo på emne Hazard skadet igen
Bale: 2020 can't get any worse...
Hazard: Hold my beer!

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.