Hazard skadet igen

5 år 10 måneder siden #13 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Hazard skadet igen
Tja hvad skal man efterhånden sige ?
Er han uheldig ? Er han uduelig? Eller har hans (måske dårlige) fitness noget med det !t gøre ?

Jeg synes mere det er mærkeligt at Hazard egentlig aldrig rigtig var skadet før madrid, og nu kommer han og har været mere skaddet på 1 år end resten af hans karriere ..

Madrid har længe haft problemer med mange skader, især muskelskader.

Jeg tænker mest om der er noget ved madrids sundhedssystem, deres træning eller deres træningsbaner som disponerer spillerne for disse skader ?

Dog kan der ingen tvivl være om at Hazard har været en kæmpe skuffelse, mon han kan komme efter det ? Eller har denne skade reel dræbt hans karriere ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #14 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Hazard skadet igen
Jeg kan ikke helt forstå den tankegang, hvor folk ikke mener man endnu kan kalde Hazard et gigantisk flop “fordi vi jo ikke har set ham spille nok kampe”. Nej, men sgu da lige præcis det faktum gør at han er et flop, at påstå andet er simpelthen for mærkeligt. Manden er gammel i fodboldforstand, og et af de dyreste køb i klubbens historie, og har vel lidt hårdt sagt kun leveret én virkelig god halvleg mod PSG, indtil hans landsmand hakkede hans ankel i stykker.

Det er jo ikke fordi vi siger at han for evigt og altid vil være et flop, han kan jo godt komme tilbage og levere den sæson som er 100 mio. € værd, men det bliver bare sværere og sværere at se, jo flere gange sådan noget her sker, og jo ældre han bliver. Presset er jo også absurd stort på både Hazard og klubben, senest personificeret ved Ronceros bredside forleden, og det bliver nok ikke just mindre, jo længere tid belgieren er væk fra banen.

DC19

5 år 10 måneder siden #15 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Hazard skadet igen

Kimbo skrev: Kæmpe nedtur...

Har alle dage bedt til at han kom til klubben da jeg elsker ham som spiller, og synes han virker som en fed person.
Vil stadig ikke kalde ham et flop for det har han slet ikke spillet nok til, men altså for fanden hvor er det træls og ærgerligt. Både for ham og for klubben :(

Haha, det er fandme en god subtil sviner hvis det var meningen :-D

DC19

5 år 10 måneder siden #16 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Hazard skadet igen
Han var aldrig skadet i Chelsea og var Premier Leagues bedste spiller (ikke kåret af mig) i flere sæsoner.

Så enten har han valgt at slække gevaldigt på sin professionalisme efter han er skiftet til Madrid - eller også har han bare været uheldig.

Men det er en katastrofe lige meget hvad. Vi har sgu heller ikke heldet med os.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

5 år 10 måneder siden #17 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Hazard skadet igen

Doc.juego skrev: Tja hvad skal man efterhånden sige ?
Er han uheldig ? Er han uduelig? Eller har hans (måske dårlige) fitness noget med det !t gøre ?

Jeg synes mere det er mærkeligt at Hazard egentlig aldrig rigtig var skadet før madrid, og nu kommer han og har været mere skaddet på 1 år end resten af hans karriere ..

Madrid har længe haft problemer med mange skader, især muskelskader.

Jeg tænker mest om der er noget ved madrids sundhedssystem, deres træning eller deres træningsbaner som disponerer spillerne for disse skader ?

Dog kan der ingen tvivl være om at Hazard har været en kæmpe skuffelse, mon han kan komme efter det ? Eller har denne skade reel dræbt hans karriere ?

Det kan godt være jeg tager fejl her, men så vidt jeg husker så tror jeg vist vi kan skrue tiden 2 år tilbage og takke en vis hr Julen Lopetegui for det faktum at vi har haft er væld af skader de seneste 24 måneder.

For du har helt ret, selvom vores trup er en smule oppe i alderen er det vel noget nær rekord mange skader vi har set de sidste 2 seasoner, og det kan ikke kun have noget med deres fødselsdato at gøre.

Så vidt jeg Husker kom Julen til klubben med sin helt egen fysiske stab, som derigennem tvang vores daværende fysiske leder (ka sku ikke huske hvad han hedder) ud af klubben. En mand som havde fået det absolut optimale ud af alle vores spillere under ZZ’s første 3 år i klubben. Det var helt hovedløst at sende en så vigtig mand ud af klubben og sidenhen har der ikke været styr på hverken formen eller fysikken hos største delen af vores spillere!

Hvis jeg tager fejl i ovenstående så rettes jeg gerne men ellers vil jeg gerne være den første der sender en pegefinger i retning af Sevilla, for tror sku den ligger sku på Lopetegui’s kappe!!!

Donde está la biblioteca?

5 år 10 måneder siden #18 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Hazard skadet igen
Vi bør sagsøge Thomas Meunier for den tackling, der satte Hazards skadesproblemer i gang..
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

5 år 10 måneder siden #19 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Hazard skadet igen
I er godt nok hårde ved Hazard i dag, ja det er pisse irriterende at han møder op fed, jeg tror det har påvirket benene ret meget. Det er også muligt at han er ved at blive "gammel", og ja jeg frygter også at han ender som en ny Bale...

Det positive er at Vin får spilletid, for er han manden for fremtiden skal han også have mange kampe for at kunne blomstre.

5 år 10 måneder siden #20 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Hazard skadet igen
I det mindste er det muskelskadet, og altså IKKE anklen. Det er gode nyheder trods alt.

På den anden side: Jeg spekulerer, at klubben bevidst siger, at det er muskelskadet, så opmærksomheden bliver afledt fra hans forpulede ankel. Måske er det en konspirationsteori jeg utilsigtet har opstillet, men jeg føler altså at Real Madrid og Zidane hele tiden holder Hazards omfang af skade hemmeligt for os.

Er det sandsynligt, at Real Madrid prøver at spinne det så vi ikke tænker, at det er anklen, den er galt med?

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

5 år 10 måneder siden #21 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Hazard skadet igen

Ramos4 skrev: Han var aldrig skadet i Chelsea og var Premier Leagues bedste spiller (ikke kåret af mig) i flere sæsoner.

Så enten har han valgt at slække gevaldigt på sin professionalisme efter han er skiftet til Madrid - eller også har han bare været uheldig.

Han vandt den kun i 2014/2015, hvor Chelsea var suveræne som hold.

Hazard var deres bedste spiller på holdet, så derfor fik han den. Hans individuelle præstation i sæsonen var efter min mening slet ikke på højde med Van Dijk i 18/19 eller De Bruyne i 19/20. Chelsea var bare et virkeligt godt kollektiv med Hazard som den store profil. Han lavede 14 mål og 9 assist. Set i lyset af at han sparkede straffespark er det jo ikke langt fra Sergio Ramos' mål stats. Spørgsmålet er om de overhovedet kunne fungere uden Diego Costa på holdet, der dominerede i den sæson.

5 år 10 måneder siden #22 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Hazard skadet igen
Ikke en dårlig nyhed da han nu endeligt får lov til at komme sig over sin ankelskade.

Det er alligevel de samme brugere der alle dage har været efter Benzema som også er efter Hazard. Man forsøger bevidst at tale disse spillere ned ved at lyve og finde på alt muligt med absolut ingen sammenhæng. Ordet flop indgik allerede inden han overhovedet havde fået sin første officielle kamp for Real Madrid.

Men mon ikke den tid kommer hvor belgieren lukker røven hårdt på disse brugere, lidt ligesom franskmanden gjorde - der er alligevel tale om fodboldeksperter der engang synes, at Morata skulle have spilletid fremfor Benzema, og så kan man jo spørge sig selv hvor seriøst man skal tage disse brugere (-:

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

5 år 10 måneder siden #23 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Hazard skadet igen

Fondo_Sur skrev:

Ramos4 skrev: Han var aldrig skadet i Chelsea og var Premier Leagues bedste spiller (ikke kåret af mig) i flere sæsoner.

Han vandt den kun i 2014/2015, hvor Chelsea var suveræne som hold.

Hazard var deres bedste spiller på holdet, så derfor fik han den. Hans individuelle præstation i sæsonen var efter min mening slet ikke på højde med Van Dijk i 18/19 eller De Bruyne i 19/20. Chelsea var bare et virkeligt godt kollektiv med Hazard som den store profil. Han lavede 14 mål og 9 assist. Set i lyset af at han sparkede straffespark er det jo ikke langt fra Sergio Ramos' mål stats. Spørgsmålet er om de overhovedet kunne fungere uden Diego Costa på holdet, der dominerede i den sæson.

Og vandt Europa League player of the season 18-19 og fansenes årets spiller samme år i ligaen.

Men når man kigger på det er 14 mål og 9 assists jo selvfølgelig ikke meget.

Måske man er blevet forblændet af Hazards gode kampe og fordi man ikke følger Chelsea (who does?) så har man ikke set alle de kampe, han er faldet ud.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

5 år 10 måneder siden #24 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Hazard skadet igen

Fondo_Sur skrev: Hans individuelle præstation i sæsonen var efter min mening slet ikke på højde med Van Dijk i 18/19 eller De Bruyne i 19/20.

Hazards stats i Premier League inden han skiftede til Real Madrid. Men ja, Van Dijk og De Bruyne var langt bedre, hehe.

Florentino Pérez

Leveret af Kunena Forum