Carvajal ude i to måneder

3 uger 6 dage siden #13 af BBB
Besvaret af BBB på emne Carvajal ude i to måneder

DeLaRed skrev:

BBB skrev:

DeLaRed skrev:

BBB skrev:

DeLaRed skrev: I seasonen 16/17 var den af de ovenstående med mindst spilletid Benzema, som alligevel formåede at komme på banen 48 kampe og spille 3.239 minutter, de resterende 9 spillere fik mere spilletid en Benz.

I 16/17 skiftede Zidane størstedelen af holdet i hveranden kamp i 2. halvdel af sæsonen. Han har selv hvilet spillerne. Ronaldo spillede hjemmekampene og fik pause i flere af udekampene. Det har ikke været en speciel magiker, der har stået for den fysiske træning.

Måske var det ikke Gandalf der var fysisk træner i de 2 seasoner, men i den season spillede de 10 spillere i gennemsnit 73% af alle kampene, sidst jeg tjekkede var det betydeligt mere end Halvdelen. Cristiano var på banen i 77% af kampene, så med mindre vi har spillet utrolig mange hjemme kampe så er der noget galt i i det statement ;-)

Hvis du spiller 100% af kampe i første halvdel af sæsonen, så har du spillet 50% af kampene (for sæsonen). Hvis du derudover spiller 50% af kampene i anden halvdel af sæsonen, så har du i alt spillet ca. 75% af kampene (for sæsonen). 75 ligger faktisk lige mellem 73 og 77.

Helt fair, jeg gen-læste lige din tidligere post, og havde misset at du kun nævnte 2. halvdel af seasonen, så den tager jeg på min kappe.

EDIT: Det ændre dog ikke på at det er et anderledes gennemsnit end vi har set fra de seneste 2 seasoner...

Når det så er sagt, kunne man måske gisne i at den fysiske afdeling har haft en lille finger med i spiller ifht hvem ZZ skulle spare og ikke spare i de kampe?

Sagtens. Vi kan også gisne om spillerne selv har ønsket belastningen, Florentino har dikteret det og Zidane's nabo har givet ham et hint. :-D Givet der er større chance for, at den fysiske stab har været inde over, men hvis Zidane ikke havde haft to gode hold i perioden, så havde han sandsynligvis ikke sparet spillerne. Han har ikke to gode hold i øjeblikket.
Jovic kan måske blive et supplement i år, men indtil videre har han ikke været det. Hazard har været skadet, så han har heller ikke været inde over. Militao, Marcelo, Asensio har haft perioder ude det sidste år. Carvajal har været eneste mand på højre back det sidste halve år. Ramos og Varane har stort set spillet samtlige kampe. Casemiro har ikke fået hvile. Der har bare været en mangel på alternativer. Ift. Casemiro så tales der jo seriøst om, at en Castilla spiller er det bedste alternativ til ham. Valverde oplevede også et pres efter corona (muligvis pga. frekvensen af kampe).

Der har bare manglet et godt skygge-hold til at tage over for de bærende spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 6 dage siden #14 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Carvajal ude i to måneder
Odriozola er nu også skadet....Ja det bliver sku ikke nemt det her lort.

3 uger 6 dage siden #15 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Carvajal ude i to måneder
Lucaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas!
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 uger 6 dage siden #16 af Steen
Besvaret af Steen på emne Carvajal ude i to måneder

DeLaRed skrev:

Salix7 skrev: Bør Real Madrid lejren kigge lidt indad med alle de skader vi hele tiden bliver ramt af? Det virker mig vanvittigt at det fortsætter sæson efter sæson - noget må være galt og kunne forbedres.

Du har helt ret, som jeg nævnte efter nyheden om hazards skade. Dette startede da Julen Lopetegui ankom til klubben og bad vores daværende chef for den fysiske afdeling om at pakke tasken, selvom man under ham havde haft en trup der vandt CHL 3 år i træk, hvilken er noget der unægteligt også kræver kvalitet på den fysiske afdeling!

Så vidt jeg forstår kan vi takke den nuværende Sevilla træner for vires skadesproblemer.

(Nu ved jeg godt det ovenstående er lidt sort på hvidt, men faktum er Julen er langt fra uskyldig)

Det passer ikke - Pintus valgte at blive, efter Zidane stoppede. Det var faktisk på grund af Zidanes genansættelse, at Pintus stoppede. Zidane blev angiveligt fornærmet over, at Pintus ikke forlod klubben sammen med Zidane og resten af hans crew. Derfor ville Zidane ikke have, at han skulle være en del af hans trænerteam.

3 uger 6 dage siden #17 af Thomaskjensen
Kan det være sådan at holdet er blevet "dårligere", eller at modstanderne er blevet bedre? Når ZZ kom til klubben snakkede han meget om intensitet, eller mangel på samme.
Vi spiller vel også lidt anderledes fodbolt efter Ronaldo forsvandt, et spil hvor vi får løbe rigtig meget mere. Er vi blevet dårligere som hold kræver det at vi løber endnu mere, kæmper endnu hårdere til træning, og alt andet end lige kan det give flere skader.

Jeg har ingen susning hvordan og hvor mange skader andre klubber har, så er det så ekstremt overhovedet?

3 uger 6 dage siden #18 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Carvajal ude i to måneder

Steen skrev:

DeLaRed skrev:

Salix7 skrev: Bør Real Madrid lejren kigge lidt indad med alle de skader vi hele tiden bliver ramt af? Det virker mig vanvittigt at det fortsætter sæson efter sæson - noget må være galt og kunne forbedres.

Du har helt ret, som jeg nævnte efter nyheden om hazards skade. Dette startede da Julen Lopetegui ankom til klubben og bad vores daværende chef for den fysiske afdeling om at pakke tasken, selvom man under ham havde haft en trup der vandt CHL 3 år i træk, hvilken er noget der unægteligt også kræver kvalitet på den fysiske afdeling!

Så vidt jeg forstår kan vi takke den nuværende Sevilla træner for vires skadesproblemer.

(Nu ved jeg godt det ovenstående er lidt sort på hvidt, men faktum er Julen er langt fra uskyldig)

Det passer ikke - Pintus valgte at blive, efter Zidane stoppede. Det var faktisk på grund af Zidanes genansættelse, at Pintus stoppede. Zidane blev angiveligt fornærmet over, at Pintus ikke forlod klubben sammen med Zidane og resten af hans crew. Derfor ville Zidane ikke have, at han skulle være en del af hans trænerteam.

Det er korrekt, som jeg også ændrede i den efterfølgende kommentar, men han blev skubbet ud på sidelinjen, uden ansvar i klubben da Oscar blev ansat af Julen. Og du har ret i at der rygter om at ZZ var pigesur, men realiteten kan ligeså godt have været at Pintus blev pigesur over at blive i klubben men blive nedgraderet til en assistent rolle...Uanset hvad mistede han ansvaret da Julen blev ansat.

Donde está la biblioteca?

3 uger 6 dage siden #19 af DeLaRed

BBB skrev:

DeLaRed skrev:

BBB skrev:

DeLaRed skrev:

BBB skrev:

DeLaRed skrev: I seasonen 16/17 var den af de ovenstående med mindst spilletid Benzema, som alligevel formåede at komme på banen 48 kampe og spille 3.239 minutter, de resterende 9 spillere fik mere spilletid en Benz.

I 16/17 skiftede Zidane størstedelen af holdet i hveranden kamp i 2. halvdel af sæsonen. Han har selv hvilet spillerne. Ronaldo spillede hjemmekampene og fik pause i flere af udekampene. Det har ikke været en speciel magiker, der har stået for den fysiske træning.

Måske var det ikke Gandalf der var fysisk træner i de 2 seasoner, men i den season spillede de 10 spillere i gennemsnit 73% af alle kampene, sidst jeg tjekkede var det betydeligt mere end Halvdelen. Cristiano var på banen i 77% af kampene, så med mindre vi har spillet utrolig mange hjemme kampe så er der noget galt i i det statement ;-)

Hvis du spiller 100% af kampe i første halvdel af sæsonen, så har du spillet 50% af kampene (for sæsonen). Hvis du derudover spiller 50% af kampene i anden halvdel af sæsonen, så har du i alt spillet ca. 75% af kampene (for sæsonen). 75 ligger faktisk lige mellem 73 og 77.

Helt fair, jeg gen-læste lige din tidligere post, og havde misset at du kun nævnte 2. halvdel af seasonen, så den tager jeg på min kappe.

EDIT: Det ændre dog ikke på at det er et anderledes gennemsnit end vi har set fra de seneste 2 seasoner...

Når det så er sagt, kunne man måske gisne i at den fysiske afdeling har haft en lille finger med i spiller ifht hvem ZZ skulle spare og ikke spare i de kampe?

Sagtens. Vi kan også gisne om spillerne selv har ønsket belastningen, Florentino har dikteret det og Zidane's nabo har givet ham et hint. :-D Givet der er større chance for, at den fysiske stab har været inde over, men hvis Zidane ikke havde haft to gode hold i perioden, så havde han sandsynligvis ikke sparet spillerne. Han har ikke to gode hold i øjeblikket.
Jovic kan måske blive et supplement i år, men indtil videre har han ikke været det. Hazard har været skadet, så han har heller ikke været inde over. Militao, Marcelo, Asensio har haft perioder ude det sidste år. Carvajal har været eneste mand på højre back det sidste halve år. Ramos og Varane har stort set spillet samtlige kampe. Casemiro har ikke fået hvile. Der har bare været en mangel på alternativer. Ift. Casemiro så tales der jo seriøst om, at en Castilla spiller er det bedste alternativ til ham. Valverde oplevede også et pres efter corona (muligvis pga. frekvensen af kampe).

Der har bare manglet et godt skygge-hold til at tage over for de bærende spillere.

Nu når du nu nævner det, føler jeg mig ret overbevist om at Zidanes Nabo har haft en større rolle at spille i minimum 2 ud af de 3 CHL titler ;D

Jo jo, du har jo helt ret i at ZZ ikke har kunne rotere pga skader, det var jo det hele debatten startede med, men hvor kommer alle de skader fra?

Her var min pointe at den fysiske afdeling overset af Antonio Pintus’s Nabo formåede at minimere skaderne i perioden 16-18, hvor vi siden hen har set en stigning i både antal af skader og skadernes omfang.

Er det så pga uheld, er det Corona’en eller det måske spillernes alder der trykker mere end for 2 år siden, måske, men debatten startede med at en anden bruger spurgte om klubben skulle kigge ind af, og det mener jeg godt man kan argumentere for når man i en periode på 2 år formår at vinde em håndfuld titler, for derefter at lave store fundamentale ændringer i både træning filosofi og taktik og derefter har vi nu har de seneste 26 måneder med noget “jeg gætter på” nærmer sig rekord mange skader.

Men du har da helt ret, jeg ved det naturligvis ikke, ligeså vel som alle andre der deltager i denne debat, for man skal have et dybt indblik i klubben for virkelig at kunne give et reelt svar. Men jeg holder nu på at der er en stor sandsynlighed for st de ændringer man lavede under Oscar har haft en vis effekt i de skader spillerne har skulle kæmpe med.

At ZZ så ikke har fået styr på det til denne season det må ligge på hans bord, her vil jeg nu igen mene at den direkte skyld ligger hos de folk ZZ har ansat til at varetage spillernes helbred, sp skal man kigge ind af, så er det dem jeg ville starte med, hvis det nu var mig der var Kejseren af Real Madrid!

...det lugter jo lidt af at alle spillerne får for lidt nutella og Hazard får for meget ;-)

3 uger 6 dage siden #20 af doven
Besvaret af doven på emne Carvajal ude i to måneder
Nu har jeg regnet lidt på skaderne hos de spillere, som har spillet her siden 2016 (dog pånær Asensio). I de to år mellem Pintus' og Lopeteguis ansættelse har de sammenlagt siddet ude med skader i 1060 dage, sammenlignet med 1066 dage efter Lopetegui kom til. Altså tyder det ikke på at Lopeteguis knap 4 måneder i klubben har haft nogen indflydelse overhovedet (og ellers vil jeg nu godt tilgive ham for de ekstra 6 dage ;))

Men selv hvis han har haft en indflydelse på mængden af skader i truppen, ser den faktisk ud til at være positiv hvis man kigger på de spillere, som har været faste startere i perioden (Carvajal, Ramos, Varane, Casemiro, Kroos, Modric og Benzema). de har nemlig været væsentligt mindre skadede mellem 2018-2020 (391 dage) end de var mellem 2016-2018 (670 dage). Af de spillere er netop Carvajal faktisk den eneste, der var mindre skadet før 2018.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, Thomaskjensen, Evden

3 uger 6 dage siden #21 af DeLaRed

doven skrev: Nu har jeg regnet lidt på skaderne hos de spillere, som har spillet her siden 2016 (dog pånær Asensio). I de to år mellem Pintus' og Lopeteguis ansættelse har de sammenlagt siddet ude med skader i 1060 dage, sammenlignet med 1066 dage efter Lopetegui kom til. Altså tyder det ikke på at Lopeteguis knap 4 måneder i klubben har haft nogen indflydelse overhovedet (og ellers vil jeg nu godt tilgive ham for de ekstra 6 dage ;))

Men selv hvis han har haft en indflydelse på mængden af skader i truppen, ser den faktisk ud til at være positiv hvis man kigger på de spillere, som har været faste startere i perioden (Carvajal, Ramos, Varane, Casemiro, Kroos, Modric og Benzema). de har nemlig været væsentligt mindre skadede mellem 2018-2020 (391 dage) end de var mellem 2016-2018 (670 dage). Af de spillere er netop Carvajal faktisk den eneste, der var mindre skadet før 2018.

Stærkt arbejde!

Omend der er et par spillere der bliver udeladt, så acceptere Jeg naturligvis din udregning og må trække min konspirations-teori imod Julen tilbage!

Fed response!

Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Thomaskjensen

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.