Bedømmelse af truppen mod Shakhtar Donetsk
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (32 brugere)
Hele holdet 1.9
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg siger det gerne igen: vi kommer aldrig til at spille seværdig eller god fodbold under Zidanes ledelse
Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Salix7 skrev: Sædet må snart være rigtig rigtig varmt under ZZ!! Er du gal, hvor er han elendig til at sætte spillerne op til vores kamp! Det er virkelig virkelig pinligt at se på!!
Jeg siger det gerne igen: vi kommer aldrig til at spille seværdig eller god fodbold under Zidanes ledelse
Men hvis saedet er varmt under Zidane (som jeg ikke er uenig i) hvilken temperatur har Jovic' stoevler saa??? Han SKAL saelges til Januar, det er uacceptabelt at vi betaler en serie 6. spiller penge!!!
Donde está la biblioteca?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.
Ris til egen røv at forsøge at fedte resultater hjem med samme kedelig trup.
EDIT: I hvert fald godt at klubben ikke ønskede at forlænge med CR/honore den aftale der var lavet...
I nævner det alle, klubben, spillerne og vi fans mangler noget struktur, filosofi eller en ide, kald det hvad I vil.
Men hvilken træner tænker I at kan bidrag vores elskede klub med det?
Og hvilke spillere tænker I skal tilføres holdet ved næste store transfer vindue?
Kom frisk
DeLaRed skrev:
Salix7 skrev: Sædet må snart være rigtig rigtig varmt under ZZ!! Er du gal, hvor er han elendig til at sætte spillerne op til vores kamp! Det er virkelig virkelig pinligt at se på!!
Men hvis saedet er varmt under Zidane (som jeg ikke er uenig i) hvilken temperatur har Jovic' stoevler saa??? Han SKAL saelges til Januar, det er uacceptabelt at vi betaler en serie 6. spiller penge!!!
Zidane står for skabelsen af spillestil, motivation af spillerne og udvikling af holdet, som jeg ser det, spiller han totalt fallit på alle tre punkter! Derfor er han vores helt store problem, da han ikke har CR7 til at redde ham, samtidig med at han lader plejehjemmet fortsætte på banen - en levende katastrofe!
Angående Jovic har jeg aldrig forstået købet - vi skulle have gemt de 60mio til, når vi køber Mbappé. Når det er sagt, så tror jeg faktisk, at han kunne være blevet en gevinst for os, hvis vi havde haft en spillestil
Dybbøl skrev: Utrolig ærgelig kamp idag drenge. Og selvom det kan lyde helt tosset at sige, så kan et nederlag til først Cadiz og nu “B-holdet” fra Shaktar, være noget at der sundeste der kan ske for vores klub lige nu. Som mange har været inde på, så må vi bare indrømme at vi har kørt på lånt tid rigtig længe nu.
I nævner det alle, klubben, spillerne og vi fans mangler noget struktur, filosofi eller en ide, kald det hvad I vil.
Men hvilken træner tænker I at kan bidrag vores elskede klub med det?
Og hvilke spillere tænker I skal tilføres holdet ved næste store transfer vindue?
Kom frisk
Jeg tror på, at Michael Laudrup ville blive en kæmpe succes i klubben .... hvis han får lov til at bestemme over køb og salg af spillere. Det skal ses i lyset af hans spillestil og resultater i alle de klubber, han har trænet. Derudover har han allerede en kæmpe stjerne i klubben, og jeg er sikker på, at spillere vil se op til og respektere ham også!
Angående køb af spillere, skal vi have forstærket os i det centrale forsvar (så vi er klar til den dag Ramos stopper), defensiv midtbane (ingen back-up pt) og angrebet (her er jeg faktisk lidt i tvivl, da en ny træner, som har en spillestil vil kunne skabe et ret godt angreb med de mange offensive spillere, vi har i truppen/udlånt allerede). Dog vil en spiller som Mbappé naturligvis altid pynte på et hold ;)