Bedømmelse af truppen mod Shakhtar Donetsk

1 måned 1 uge siden #13 af DeLaRed

Salix7 skrev:

DeLaRed skrev:

Salix7 skrev: Sædet må snart være rigtig rigtig varmt under ZZ!! Er du gal, hvor er han elendig til at sætte spillerne op til vores kamp! Det er virkelig virkelig pinligt at se på!!
Jeg siger det gerne igen: vi kommer aldrig til at spille seværdig eller god fodbold under Zidanes ledelse

Men hvis saedet er varmt under Zidane (som jeg ikke er uenig i) hvilken temperatur har Jovic' stoevler saa??? Han SKAL saelges til Januar, det er uacceptabelt at vi betaler en serie 6. spiller penge!!!

Zidane står for skabelsen af spillestil, motivation af spillerne og udvikling af holdet, som jeg ser det, spiller han totalt fallit på alle tre punkter! Derfor er han vores helt store problem, da han ikke har CR7 til at redde ham, samtidig med at han lader plejehjemmet fortsætte på banen - en levende katastrofe!
Angående Jovic har jeg aldrig forstået købet - vi skulle have gemt de 60mio til, når vi køber Mbappé. Når det er sagt, så tror jeg faktisk, at han kunne være blevet en gevinst for os, hvis vi havde haft en spillestil

Ang Jovic er jeg uenig, medmindre vi kigger tilbage til Mourinho tiden, for Jovic er en omstillingspiller, der kræver utrolig meget plads samt en masse bevægelighed fra sine offensive medspillere, problemet er bare at i 70-80% af Real kampe møder vi hold som gerne overlader bolden til Real så de selv kan satse på omstillingerne, g derfor er Jovic helt fejl castet, da det jo netop er de kampe en Back-up angriber skal kunne præstere i. Ud over det har han jo aldrig haft viljen til at slå til i Real, den attitude vi har set fra ham idag er præcis den samme vi har set i de andre 30 kampe han har spillet komplet ugidelig og et kæmpe fremmedlegeme på holdet, om man skulle have set den komme inden man købte han er jeg i tvivl om, men nu er der ingen undskyldning mere, han skal bare ud af klubben hurtigst muligt, Mariano kan sagtens bidrage med mere end hvad vi ser fra Jovic resten af denne season...

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #14 af Matamoro
Jeg gider ikke se mere på Marcelo, Militao, Varane, Nacho, Isco, Kroos, Vázquez, Asensio, Rodrygo og Jovic Sælg dem hurtigst muligt
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Matamoro.

1 måned 1 uge siden #15 af BBB
Jeg er der, hvor jeg ikke engang blev sur, da jeg så kampen. Jeg blev bare ked af det. Militao skal ikke være den bagerste af vores CBs. De to CBs skal holde en linje. Vores centrale forsvar manglede i flere perioder af kampen, og du vinder ikke kampe, hvis du spiller med en HB, en VB og tre defensive midtbanespillere.

Af det positive skal Vinicius have ros for sit mål. Hvis det hjælper ham at bolden på jorden, når han sparker, så skal han endelig fortsætte det. Der er lidt Michael Laudrup over aldrig at sparke op i målet. Vinicius skal dog også have et spark i skridtet for at snorksove i en offside position. Kæft hvor er det dumt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL

1 måned 1 uge siden #16 af El Siete

Dybbøl skrev: Utrolig ærgelig kamp idag drenge. Og selvom det kan lyde helt tosset at sige, så kan et nederlag til først Cadiz og nu “B-holdet” fra Shaktar, være noget at der sundeste der kan ske for vores klub lige nu. Som mange har været inde på, så må vi bare indrømme at vi har kørt på lånt tid rigtig længe nu.

I nævner det alle, klubben, spillerne og vi fans mangler noget struktur, filosofi eller en ide, kald det hvad I vil.

Men hvilken træner tænker I at kan bidrag vores elskede klub med det?

Og hvilke spillere tænker I skal tilføres holdet ved næste store transfer vindue?

Kom frisk

Pochettino
Upamecano
Camavinga
Mbappe
Haaland

Nyt blod hele vejen igennem.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

1 måned 1 uge siden #17 af Kimbo
Kunne være sygt fedt med Laudrup ved roret. Jeg er usikker på matchet men det kan alligevel ikke blive værre.

1 måned 1 uge siden #18 af Kiwes
Jeg er sådan set skide ligeglad om vi vinder noget i år eller ej - Zidane skal væk. Jeg gider ikke at se på det lorte fodbold længere..

1 måned 1 uge siden #19 af PMO

Kiwes skrev: Jeg er sådan set skide ligeglad om vi vinder noget i år eller ej - Zidane skal væk. Jeg gider ikke at se på det lorte fodbold længere..

Altså det er jo nu engang spillerne som er dem der leverer det Gudsforladte spil. Zidane har sit ansvar, men at tro at et trænerskifte ville give smuk angrebsfodbold med højt genpres, er utopi. Det vil stadig være Modric og Kross på midtbanen, hvilket ikke ligefrem emmer af fart. Stadig være Benzema som skal forsøge at ramme målet. Man kan tvinge hesten til truget, men man kan ikke tvinge den til at drikke. Desuden er der ikke tålmodighed til en træner, så som Loppen. Det tager tid at implementere en ny og defineret spillestil og de sidste maaaange trænere har alligevel været ret defensivt funderet, hvorfor det også må sidde i spillerne, fordi det netop er den samme *^#^^%^*# stamme.

1 måned 1 uge siden #20 af Brylle

PMO skrev:

Kiwes skrev: Jeg er sådan set skide ligeglad om vi vinder noget i år eller ej - Zidane skal væk. Jeg gider ikke at se på det lorte fodbold længere..

Altså det er jo nu engang spillerne som er dem der leverer det Gudsforladte spil. Zidane har sit ansvar, men at tro at et trænerskifte ville give smuk angrebsfodbold med højt genpres, er utopi. Det vil stadig være Modric og Kross på midtbanen, hvilket ikke ligefrem emmer af fart. Stadig være Benzema som skal forsøge at ramme målet. Man kan tvinge hesten til truget, men man kan ikke tvinge den til at drikke. Desuden er der ikke tålmodighed til en træner, så som Loppen. Det tager tid at implementere en ny og defineret spillestil og de sidste maaaange trænere har alligevel været ret defensivt funderet, hvorfor det også må sidde i spillerne, fordi det netop er den samme *^#^^%^*# stamme.

Men helt ærligt: Hvis ikke spillerne ønsker eller ikke evner at spille på den måde som træneren vil, så har jeg en ide om at der er rigtig mange spillere i verden der har lyst til at spille i Real Madrid. Godt nok er spillerne de samme, men det er jo tydeligt, at Zidane ikke har en offensiv plan.

Jeg synes i hvert fald at det er hamrende uambitiøst at afvise en ide om at spille bedre fodbold og presse mere pga spillerne og den kultur der er, for lur mig ikke om den så bare gå videre til den næste generation. Vi står i en spændende tid pt, hvor mange af de gamle spillere snart skal udskiftes, og der er nok med lovende spillere enten på lege eller i truppen.

Ødegaard skal spille på et dominerende hold + han løber rigtig meget i en kamp. En dygtig presspiller. Vinicius kommer med fart og udfordrer hele tiden + han deltager gerne i et pres. Mendy har intet problem med at spille stå højt, for han moser alt og alle der kommer i nærheden af ham og tilmed er han virkelig dygtig til at komme til baglinjen hvilket sikrer os bredde og konstant tryk på ydersiden.

Det var bare et par eksempler, og det er bare for at sige, at vi altså allerede HAR nogle af de spillere som kan bygge et bedre og mere tiltalende hold. Det er klart at det er så svært at vinde fodboldkampe når spillerne ikke aner hvad de skal gøre. Har alle en plan at spille efter, så tror jeg på at man kan få rigtig meget ud af dette hold med de rette investeringer. Det irriterer mig i hvert fald at se den måde man går til kampene på pt, og jeg synes ikke det er en valid undskyldning at "træneren hjælper ingenting, for det er stadig de samme spillere". Hvis det er problemet, så er der spillere nok som vil kæmpe for det i stedet for den forkælede del.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.