Bedømmelse af truppen mod Shakhtar Donetsk

3 måneder 5 dage siden #1 af Administrationen
{karakter 458}...

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (32 brugere)

2.9 Courtois
1.3 Éder Militão
2.1 Ferland Mendy
1.5 Marcelo
1.5 Varane
1.8 Casemiro
2.1 Federico Valverde
2.3 Modrić
2.3 Toni Kroos
1.8 Asensio
2.1 Benzema
1.0 Luka Jović
1.3 Rodrygo
3.5 Vinícius Junior
1.4 Zinedine Zidane
Hele holdet 1.9
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 5 dage siden #2 af Salix7
Sædet må snart være rigtig rigtig varmt under ZZ!! Er du gal, hvor er han elendig til at sætte spillerne op til vores kamp! Det er virkelig virkelig pinligt at se på!!
Jeg siger det gerne igen: vi kommer aldrig til at spille seværdig eller god fodbold under Zidanes ledelse
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, JesperThomsen

3 måneder 5 dage siden #3 af Lars1991
Man savner NÆSTEN Mourinho, bare for at få det totalt modsatte af Zidanes alt for rolige ageren.

3 måneder 5 dage siden #4 af 9eren
Man savner spillere i høj klasse og en træner som har en spillestil. Jeg savner i den grad et projekt der ikke bare er baseret på rotation og talenter der lejes ud eller ikke får regelmæssig spilletid blandet med en gammel garde der er ikke er på niveau mere.

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

3 måneder 5 dage siden #5 af DeLaRed

Salix7 skrev: Sædet må snart være rigtig rigtig varmt under ZZ!! Er du gal, hvor er han elendig til at sætte spillerne op til vores kamp! Det er virkelig virkelig pinligt at se på!!
Jeg siger det gerne igen: vi kommer aldrig til at spille seværdig eller god fodbold under Zidanes ledelse

Men hvis saedet er varmt under Zidane (som jeg ikke er uenig i) hvilken temperatur har Jovic' stoevler saa??? Han SKAL saelges til Januar, det er uacceptabelt at vi betaler en serie 6. spiller penge!!!

Donde está la biblioteca?

3 måneder 5 dage siden #6 af Ramos4
Det er vildt at vi har fået to så ringe spillere som Jovic og Militao. Men de gjorde det jo godt i deres respektive klubber, så hvad er der gået galt?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

3 måneder 5 dage siden #7 af PMO
Heldigvis har klubben MASSERE af penge til indkøb næste sommer, eller det er i hvert fald hvad der påstås - lad os nu se.

Ris til egen røv at forsøge at fedte resultater hjem med samme kedelig trup.

EDIT: I hvert fald godt at klubben ikke ønskede at forlænge med CR/honore den aftale der var lavet...
Sidste redigering: 3 måneder 5 dage siden ved PMO.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

3 måneder 5 dage siden #8 af Salix7
Sædet må snart være rigtig rigtig varmt under ZZ!! Er du gal, hvor er han elendig til at sætte spillerne op til vores kamp! Det er virkelig virkelig pinligt at se på!!

3 måneder 5 dage siden #9 af Bismo
Det er skræmmende, at den eneste leder i truppen er Ramos. Hvad gør vi, når han er væk? Hvem tager over?
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, JesperThomsen, DeLaRed

3 måneder 5 dage siden #10 af Dybbøl
Utrolig ærgelig kamp idag drenge. Og selvom det kan lyde helt tosset at sige, så kan et nederlag til først Cadiz og nu “B-holdet” fra Shaktar, være noget at der sundeste der kan ske for vores klub lige nu. Som mange har været inde på, så må vi bare indrømme at vi har kørt på lånt tid rigtig længe nu.

I nævner det alle, klubben, spillerne og vi fans mangler noget struktur, filosofi eller en ide, kald det hvad I vil.

Men hvilken træner tænker I at kan bidrag vores elskede klub med det?

Og hvilke spillere tænker I skal tilføres holdet ved næste store transfer vindue?

Kom frisk

3 måneder 5 dage siden #11 af Salix7

DeLaRed skrev:

Salix7 skrev: Sædet må snart være rigtig rigtig varmt under ZZ!! Er du gal, hvor er han elendig til at sætte spillerne op til vores kamp! Det er virkelig virkelig pinligt at se på!!

Men hvis saedet er varmt under Zidane (som jeg ikke er uenig i) hvilken temperatur har Jovic' stoevler saa??? Han SKAL saelges til Januar, det er uacceptabelt at vi betaler en serie 6. spiller penge!!!

Zidane står for skabelsen af spillestil, motivation af spillerne og udvikling af holdet, som jeg ser det, spiller han totalt fallit på alle tre punkter! Derfor er han vores helt store problem, da han ikke har CR7 til at redde ham, samtidig med at han lader plejehjemmet fortsætte på banen - en levende katastrofe!
Angående Jovic har jeg aldrig forstået købet - vi skulle have gemt de 60mio til, når vi køber Mbappé. Når det er sagt, så tror jeg faktisk, at han kunne være blevet en gevinst for os, hvis vi havde haft en spillestil

3 måneder 5 dage siden #12 af Salix7

Dybbøl skrev: Utrolig ærgelig kamp idag drenge. Og selvom det kan lyde helt tosset at sige, så kan et nederlag til først Cadiz og nu “B-holdet” fra Shaktar, være noget at der sundeste der kan ske for vores klub lige nu. Som mange har været inde på, så må vi bare indrømme at vi har kørt på lånt tid rigtig længe nu.

I nævner det alle, klubben, spillerne og vi fans mangler noget struktur, filosofi eller en ide, kald det hvad I vil.

Men hvilken træner tænker I at kan bidrag vores elskede klub med det?

Og hvilke spillere tænker I skal tilføres holdet ved næste store transfer vindue?

Kom frisk

Jeg tror på, at Michael Laudrup ville blive en kæmpe succes i klubben .... hvis han får lov til at bestemme over køb og salg af spillere. Det skal ses i lyset af hans spillestil og resultater i alle de klubber, han har trænet. Derudover har han allerede en kæmpe stjerne i klubben, og jeg er sikker på, at spillere vil se op til og respektere ham også!

Angående køb af spillere, skal vi have forstærket os i det centrale forsvar (så vi er klar til den dag Ramos stopper), defensiv midtbane (ingen back-up pt) og angrebet (her er jeg faktisk lidt i tvivl, da en ny træner, som har en spillestil vil kunne skabe et ret godt angreb med de mange offensive spillere, vi har i truppen/udlånt allerede). Dog vil en spiller som Mbappé naturligvis altid pynte på et hold ;)

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.