Modernisering står ikke i vejen for transfers

3 år 5 måneder siden #13 af Daniel

DeLaRed skrev:

-#7- skrev: @DeLaRed

Hvorfor skriver du det ikke bare som det er? Vi ved sgu da godt, at den eneste grund til at du ikke kan lide Calderon, er fordi Helguera blev solgt i hans præsidentperiode :-D


Shit, havde sku håbet på der ikke var nogen der læste imellem linjerne;-)

Folk taler meget om at vi ikke rigtig har kunne erstatte Ronaldo, men faktum er jo at ALLE vores problemer bunder i at vi aldrig har erstattet Helguera (hvilket jo i og for sig også har været komplet umuligt indtil videre)


Man kan skrive rigtig mange ord om Helgueras Real Madrid-karriere, men det skal man lade være med, for end ikke de flotteste superlativer kan gøre spanierens legendariske 8 år i klubben, 346 kampe og 34 scoringer ordentlig ære; han fortjener sin helt egen 'Grande-kampagne'.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #14 af BBB

DeLaRed skrev: Hele denne snak om profit osv er jo i sidste irrelevant, da den eneste grund til at et sådanne projekt ikke kommer til at lave profit er pga Covid, men beslutningerne omkring projektet blevet lavet langtids før Covid fandtes.


Du har misforstået noget helt grundlæggende i mit indlæg, hvis du tror, at det på nogen måde relaterer sig til corona :-D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #15 af DeLaRed

BBB skrev:

DeLaRed skrev: Hele denne snak om profit osv er jo i sidste irrelevant, da den eneste grund til at et sådanne projekt ikke kommer til at lave profit er pga Covid, men beslutningerne omkring projektet blevet lavet langtids før Covid fandtes.


Du har misforstået noget helt grundlæggende i mit indlæg, hvis du tror, at det på nogen måde relaterer sig til corona :-D


Det tror jeg ikke jeg har, din kritik var vel lidt mere omkring hvordan tallene på dette projekt bliver brugt i denne (og andre) artikler, og du understreger at omsætning ikke er lige med overskud, den er jeg helt med på, og mit indlæg var heller ikke direkte mynter på dit, men derimod mere på de utrolig mange indlæg jeg i løbet af sommeren og hidtil denne season har kunne læse omkring hvordan Perez er vores helt store problem. Der er mange Madridistas der har ønsket Perez ud af klubben på det seneste, og her prøver jeg bare at highlighte at græsset ikke nødvendigvis er grønnere på den anden side.

Og den kommentar du hentyder til er bare min 100% tiltro til at Real har lavet den helt rigtige økonomiske beslutning her, som næste udelukkende kam blive end succes (hvis altså ikke Covid og lovkodeks forsætter de næste 10 år) men med en anden præsident i spidsen (Bartomeu-sagaen) så kan vi også sagtens få røde tal på bundlinjen hvis dette stadions økonomiske pote risle ikke udnyttes til det fulde og her har jeg pt en blind tro på at Perez er manden der får en flot resultat ud af de nye indtægts kilder.

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce