Optakt: Barcelona - Real Madrid, LaLiga, 7. spillerunde

5 år 9 måneder siden #121 af Bismo

Kiwes skrev: Var der i øvrigt nogen der så hvad der skete med Valverde. Måske det bare er mig, men for mig ligner det at han fik noget i øjet der gjorde at han ikke kunne fortsætte?

Han fik et slag i hovedet. Tænker måske, at det er en mild hjernerystelse. Det tager man ingen chancer med nu om dage.
Sidste redigering: 5 år 9 måneder siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #122 af Fondo_Sur
iSOLOS, UNIDOS Y CONTRA TODOS, HALA MADRID!

5 år 9 måneder siden #123 af Ramos4
Meget sigende at vores mål blev scoret på straffe og af to midtbanespillere.

Vi kan jo sagtens spille fodbold! Når Ramos er med og Marcelo ikke er det, så kan vi jo faktisk godt. Men igen i dag ser vi, at vi mangler fløje med kvalitet. Det er efterhånden blevet lidt trættende at snakke om, men sådan er det. Vi skal have en bedre backup end Militao, Reguilon tilbage for Marcelo og så 1-2 verdensklasse fløje.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Bismo, Cristiano7

5 år 9 måneder siden #124 af Cristiano7

Ramos4 skrev: Meget sigende at vores mål blev scoret på straffe og af to midtbanespillere.

Vi kan jo sagtens spille fodbold! Når Ramos er med og Marcelo ikke er det, så kan vi jo faktisk godt. Men igen i dag ser vi, at vi mangler fløje med kvalitet. Det er efterhånden blevet lidt trættende at snakke om, men sådan er det. Vi skal have en bedre backup end Militao, Reguilon tilbage for Marcelo og så 1-2 verdensklasse fløje.

Og en rigtig god angriber som KAN SCORE.

5 år 9 måneder siden #125 af Ramos4
Jeg tror Benzemas chance var sværere end den så ud, vil jeg så sige.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

5 år 9 måneder siden #126 af Chamartin

Ramos4 skrev: Meget sigende at vores mål blev scoret på straffe og af to midtbanespillere.

Gutierrez kommer op i 2021 eller 2022. Ikke utænkeligt han bliver den nye Carvajal på venstre backen.

5 år 9 måneder siden #127 af DeLaRed

Bismo skrev:

Kiwes skrev: Var der i øvrigt nogen der så hvad der skete med Valverde. Måske det bare er mig, men for mig ligner det at han fik noget i øjet der gjorde at han ikke kunne fortsætte?

Han fik et slag i hovedet. Tænker måske, at det er en mild hjernerystelse. Det tager man ingen chancer med nu om dage.

Et shot sprinkler-væske og et pandebånd, så er han klar igen ;-)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

5 år 9 måneder siden #128 af Ramos4

Chamartin skrev:

Gutierrez kommer op i 2021 eller 2022. Ikke utænkeligt han bliver den nye Carvajal på venstre backen.

Det skal da gerne være 21 så, for Marcelo er helt færdig per omgående.

Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, DeLaRed

5 år 9 måneder siden #129 af Zyconith
Dejligt med en sejr, hvor ville det have været frydefuldt med tilskuere:

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

5 år 9 måneder siden #130 af BBB
I podcasten fortæller Daniel efter 21 minutter, hvordan Vinicius deler ham.

@Administrationen
Kan én af jer ikke lige stikke en finger i jorden og gerne grave lidt dybt? Jeg bliver simpelthen nødt til at få afslutningen på den historie ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Zyconith

5 år 9 måneder siden #131 af Daniel

BBB skrev: I podcasten fortæller Daniel efter 21 minutter, hvordan Vinicius deler ham.

@Administrationen
Kan én af jer ikke lige stikke en finger i jorden og gerne grave lidt dybt? Jeg bliver simpelthen nødt til at få afslutningen på den historie ;-)

Vi laver en 18+ kanal til den slags på et tidspunkt.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

5 år 9 måneder siden #132 af Kiwes
Man kan se Kubo kl. 16 med TV2 Play Sport, som starter for Villarreal idag mod Cadiz, hvis man keder sig som jeg.
Sidste redigering: 5 år 9 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed, Estadio Santiago Bernabéu

Leveret af Kunena Forum