Efter lydklip-ballade: Benzema har kontaktet Vinícius

1 måned 6 dage siden #1 af Administrationen
Karim Benzema er...

BENZEMA 380x502

Karim Benzema er vågnet op til stor polemik i spansk og international presse, efter at det er kommet frem, at han angiveligt kritiserede Vinícius Junior voldsomt i pausen af gårsdagens kamp.

Her siger han ifølge et meget støjende lydklip følgende til Ferland Mendy:
- Han spiller sit eget spil. Min ven, du skal ikke give ham bolden……..for pokker. Han spiller mod os.

Det er Telefoot, som er kommet i besiddelse af lydklippet og det har givet en del uro, men Karim Benzema afviser at han har sagt sådan til Vinícius og han kontaktede straks brasilianeren her til morgen for at få en snak med ham og undskylde misforståelser.

De to spillere plejer at komme godt ud af det i Ciudad Real Madrid, hvor Benzema har påtaget sig en mentor-rolle for de unge angribere og støtter dem i svære tider.

I kan høre lydklippet her og selv vurdere, om man reelt kan høre hvad Benzema siger:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 6 dage siden #2 af Steen
Benzema siger blot det, som enhver der bare har lidt forstand på fodbold, tænker. Forhåbentligt formår Hazard at holde sig skadesfri, så vi kan undgå at se Vinicius starte inde. Han er OK når han kommer ind som supersub i de sidste 10-20 minutter og modstanderne er trætte, men så heller ikke mere.
Fatter stadig ikke, hvorfor han kostede 300-400 millioner kroner, når han blev købt før han overhovedet var en pro-spiller. Ødegaard kostede 30-40 millioner, og der var en endnu større hype omkring ham dengang.
Frygter lidt, at Vinicius bliver den næste Bale. Perez vil garanteret tvinge træneren til at spille ham, selvom han slet ikke er god nok. Vinicius, Rodrygo og Reiner for én milliard. Puha.

1 måned 6 dage siden #3 af Zyconith
Hvilke andre muligheder havde Zidane på venstrefløjen? Han er jo tvunget til at spille Vinicius, selvom han ved at Vinicius endnu ikke har kvaliteten, og på nuværende bedst egner sig som en super-sub.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

¡Puta Barca!

1 måned 6 dage siden #4 af Raul7-2880

Steen skrev: Benzema siger blot det, som enhver der bare har lidt forstand på fodbold, tænker. Forhåbentligt formår Hazard at holde sig skadesfri, så vi kan undgå at se Vinicius starte inde. Han er OK når han kommer ind som supersub i de sidste 10-20 minutter og modstanderne er trætte, men så heller ikke mere.
Fatter stadig ikke, hvorfor han kostede 300-400 millioner kroner, når han blev købt før han overhovedet var en pro-spiller. Ødegaard kostede 30-40 millioner, og der var en endnu større hype omkring ham dengang.
Frygter lidt, at Vinicius bliver den næste Bale. Perez vil garanteret tvinge træneren til at spille ham, selvom han slet ikke er god nok. Vinicius, Rodrygo og Reiner for én milliard. Puha.

Han kommer aldrig i nærheden af en spiller der har scoret over 100 mål for klubben, afgjort flere finaler. Bar Wales til EM semifinalen i 2016.
I øvrigt tvivler jeg, at Perez vil tvinge træneren til at benytte Vinicius. Selv Perez kan forhåbentlig se hvor skræmmende lavt bundniveau han har.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle

1 måned 6 dage siden #5 af Steen

Raul7-2880 skrev:

Steen skrev: Benzema siger blot det, som enhver der bare har lidt forstand på fodbold, tænker. Forhåbentligt formår Hazard at holde sig skadesfri, så vi kan undgå at se Vinicius starte inde. Han er OK når han kommer ind som supersub i de sidste 10-20 minutter og modstanderne er trætte, men så heller ikke mere.

Han kommer aldrig i nærheden af en spiller der har scoret over 100 mål for klubben, afgjort flere finaler. Bar Wales til EM semifinalen i 2016.
I øvrigt tvivler jeg, at Perez vil tvinge træneren til at benytte Vinicius. Selv Perez kan forhåbentlig se hvor skræmmende lavt bundniveau han har.

Med ''den næste Bale'' mener jeg selvfølgelig udelukkende, at han er Perez' darling, og at han derfor vil beskytte ham mere end nogen anden spiller. Vi slipper desværre ikke fri for knægten før Perez er færdig.
Sidste redigering: 1 måned 6 dage siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

1 måned 6 dage siden #6 af Sahinovic
Var det ikke Benzema der for nyligt havde udtalt i et interview, at han havde det svært og følte sig alene i starten af hans Real Madrid karriere - mon ikke Vinicius står i nogenlunde samme situation, og nu også føler sig mere alene efter så ulækker en kommentar?

Det hjælper jo hverken Real Madrid eller Vinicius at komme med sådan en udtalelse, hvorfor ikke tage ham til siden og fortælle ham at han fremover burde forsøge sig med den nemme løsning, måske havde det blevet til en bedre anden halvleg af brasilianeren. Nu har han sagt undskyld, og så er det videre, men for mit vedkommende er jeg langt mere skuffet over udtalelsen fra Benzema end at vi lignede en flok halvhjerne igår samt resultatet, og det er alligevel vildt at kommentaren kom fra en spiller der selv var en gennemført elendighed.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, madrid2000, doven, Kialpe, DeLaRed

1 måned 6 dage siden #7 af BBB
Jeg er ikke sur på Benzema. Jeg er dog urolig over, at Zidane har skabt en stamme af spillere (Varane, Mendy, Hazard, Benzema), der alle taler fransk. Hvis rygterne om flere franske spillere er sande, så kan vi godt risikere, at gruppen bliver fragmenteret. Forestil jer Camavinga og Pogba centralt.
Det vil ikke være godt for nye spillere, specielt ikke hvis to af deres nærmeste spillere vælger at holde dem ude. Denne gang gik det ud over Vinicius. Jeg ville hade, hvis det gik ud over Ødegaard eller en anden ung spiller.

Hvis der er et sprog, som skal være dominerende i Real Madrids stamme, så lad det være spansk.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

1 måned 6 dage siden #8 af Elto92
Uanset hvor elendig Vini var igår, og jeg ved vi alle bandede ham langt væk, så havde jeg ønsket at benzema havde håndteret det, netop som den mentor han skal være for de unge.

Jeg glemmer ikke kampen på bernabeu hvor der var gigantisk pibekoncert hver gang benzema gik bolden, men Ronaldo fægtede og opfordrede tilskuerne til at stoppe, senere den aften forære han et straffespark til Benz. DÉT var en leder der kunne noget..
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Bismo, ElMadrid, DeLaRed

1 måned 6 dage siden #9 af DeLaRed

BBB skrev: Jeg er ikke sur på Benzema. Jeg er dog urolig over, at Zidane har skabt en stamme af spillere (Varane, Mendy, Hazard, Benzema), der alle taler fransk. Hvis rygterne om flere franske spillere er sande, så kan vi godt risikere, at gruppen bliver fragmenteret. Forestil jer Camavinga og Pogba centralt.
Det vil ikke være godt for nye spillere, specielt ikke hvis to af deres nærmeste spillere vælger at holde dem ude. Denne gang gik det ud over Vinicius. Jeg ville hade, hvis det gik ud over Ødegaard eller en anden ung spiller.

Hvis der er et sprog, som skal være dominerende i Real Madrids stamme, så lad det være spansk.

Måske er lige brasilianerne ikke i farer-zonen her, Vini, Rodrygo, Casemiro, Marcelo, Militao (og en Reinier på udlejning), de har deres egen lejer, og mener ikke man har set bevis for at det nødvendigvis har skadet holdet...det er ikke grupperingerne på holdet der skaber problemer, det er individer der ikke agere professionelt inde i de grupperinger...I den her sag er det “potentielt” Benz der er problemet, ikke det faktum at ham og Mendy kommunikere på Fransk.

Og Pogba i Real giver kun problemer, på et utal af fronter, så lad os håbe vi aldrig ender i den situation ;-)

Donde está la biblioteca?

1 måned 6 dage siden #10 af madrid2000
Så dårlig som vi er offensivt, så gøre det ekstra ondt når man har en spiller som Finisious, der er meget dårlig foran mål og til at ligge den afgørende aflevering.

Han er trods alt bedre end Asensio, da jeg ikke anser Finisious som direkte egoistisk. Asensio er tilgengæld ego. Han vil hellere selv score end at gøre chancen større. Mod Mönchengladbach havde han mulighed for at spille Benzema på tværs, men valgte selv at afslutte. Vi har også tidligere set eksempler på det.

1 måned 5 dage siden #11 af DeLaRed

madrid2000 skrev: Så dårlig som vi er offensivt, så gøre det ekstra ondt når man har en spiller som Finisious, der er meget dårlig foran mål og til at ligge den afgørende aflevering.

Han er trods alt bedre end Asensio, da jeg ikke anser Finisious som direkte egoistisk. Asensio er tilgengæld ego. Han vil hellere selv score end at gøre chancen større. Mod Mönchengladbach havde han mulighed for at spille Benzema på tværs, men valgte selv at afslutte. Vi har også tidligere set eksempler på det.

Du skal naturligvis mene hvad du vil om Asensio, imo var han dog klart den bedste i vores front trio indtil hans udskiftning, med 3 afslutninger indenfor rammen, 3 kontra-angreb var startet af ham, og så skulle han igen lave et stort defensivt arbejde som support for LV.

Men det er fair nok hvis du ikke mener det var nok, jeg er dog dybt uenig i den situation du hentyder til, når man ser den i langsom gengivelse, er det tydeligt at Gladbach får lukket helt ned for tvær-afleveringen med 4 spillere imellem Asensio og Benz, havde Asensio formået at finde Benz i den situation havde det været årets assist. Asensio har 2 muligheder i den situation, at skyde på kassen eller prøve at ligge bolden over mod bagstolpen (hvor jeg mener Vini ligger), og han vælger så skyde på mål, og endda inden for målrammen fra en spids vinkel, noget vi så absolut har savnet fra vores angreb i denne season. (Og her er både Benz og Vini de store syndere, for spillere som Jovic og Rodrygo er jo stort set ikke kommet frem til nogen chancer)

Vi har i alt 22 afslutninger, men kun 6 inden for målrammen, hvoraf Asensio står for 3 af dem, dermed ikke sagt han spiller en pragt kamp, men at pege fingre af ham fremfor Benz og Vini, kan jeg kun være uenig i!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

1 måned 5 dage siden #12 af SeQueda

Elto92 skrev: Jeg glemmer ikke kampen på bernabeu hvor der var gigantisk pibekoncert hver gang benzema gik bolden, men Ronaldo fægtede og opfordrede tilskuerne til at stoppe, senere den aften forære han et straffespark til Benz. DÉT var en leder der kunne noget..

Det var et stort øjeblik. Hvis man må få lov til at knibe en tåre bare to gange i livet, kunne dette meget vel være den ene af gangene.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.