Efter lydklip-ballade: Benzema har kontaktet Vinícius

2 måneder 3 uger siden #13 af Elto92
Haha ja!
Ej nu gik jeg sku lige ind og fandt kampen på yt

Det er ikke tilfældigt at vi havde så høj morale og vilje med ham. Se lige videoen, sådan en spiller måtte jo betyde alverdens i omklædningen og for at alle spillere holdte så højt et niveau flere år efter hinanden. Det er hans fortjeneste.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 3 uger siden #14 af BBB

DeLaRed skrev:

BBB skrev: Jeg er ikke sur på Benzema. Jeg er dog urolig over, at Zidane har skabt en stamme af spillere (Varane, Mendy, Hazard, Benzema), der alle taler fransk. Hvis rygterne om flere franske spillere er sande, så kan vi godt risikere, at gruppen bliver fragmenteret. Forestil jer Camavinga og Pogba centralt.
Det vil ikke være godt for nye spillere, specielt ikke hvis to af deres nærmeste spillere vælger at holde dem ude. Denne gang gik det ud over Vinicius. Jeg ville hade, hvis det gik ud over Ødegaard eller en anden ung spiller.

Hvis der er et sprog, som skal være dominerende i Real Madrids stamme, så lad det være spansk.

Måske er lige brasilianerne ikke i farer-zonen her, Vini, Rodrygo, Casemiro, Marcelo, Militao (og en Reinier på udlejning), de har deres egen lejer, og mener ikke man har set bevis for at det nødvendigvis har skadet holdet...det er ikke grupperingerne på holdet der skaber problemer, det er individer der ikke agere professionelt inde i de grupperinger...I den her sag er det “potentielt” Benz der er problemet, ikke det faktum at ham og Mendy kommunikere på Fransk.

Og Pogba i Real giver kun problemer, på et utal af fronter, så lad os håbe vi aldrig ender i den situation ;-)

Der er 1-2 brasilianere, der spiller fast. Det vil slet ikke være samme problem som fire (eventuelt 6) spillere, der primært taler fransk ;-) Det kan blive et problem, når de to du primært spiller med, taler om dig på et andet sprog. Det bliver værre, når de forsøger at holde dig ude af spillet.

2 måneder 3 uger siden #15 af DeLaRed

BBB skrev:

DeLaRed skrev:

BBB skrev: Jeg er ikke sur på Benzema. Jeg er dog urolig over, at Zidane har skabt en stamme af spillere (Varane, Mendy, Hazard, Benzema), der alle taler fransk. Hvis rygterne om flere franske spillere er sande, så kan vi godt risikere, at gruppen bliver fragmenteret. Forestil jer Camavinga og Pogba centralt.
Det vil ikke være godt for nye spillere, specielt ikke hvis to af deres nærmeste spillere vælger at holde dem ude. Denne gang gik det ud over Vinicius. Jeg ville hade, hvis det gik ud over Ødegaard eller en anden ung spiller.

Hvis der er et sprog, som skal være dominerende i Real Madrids stamme, så lad det være spansk.

Måske er lige brasilianerne ikke i farer-zonen her, Vini, Rodrygo, Casemiro, Marcelo, Militao (og en Reinier på udlejning), de har deres egen lejer, og mener ikke man har set bevis for at det nødvendigvis har skadet holdet...det er ikke grupperingerne på holdet der skaber problemer, det er individer der ikke agere professionelt inde i de grupperinger...I den her sag er det “potentielt” Benz der er problemet, ikke det faktum at ham og Mendy kommunikere på Fransk.

Og Pogba i Real giver kun problemer, på et utal af fronter, så lad os håbe vi aldrig ender i den situation ;-)

Der er 1-2 brasilianere, der spiller fast. Det vil slet ikke være samme problem som fire (eventuelt 6) spillere, der primært taler fransk ;-) Det kan blive et problem, når de to du primært spiller med, taler om dig på et andet sprog. Det bliver værre, når de forsøger at holde dig ude af spillet.

Jeg skal da naturligvis ikke kunne afvise at den situation potentielt kunne opstå, jeg mener dog det er usansynligt (hermed mener jeg chancen for at 6 franske spillere i start elleveren ikke forsøger at fryse en af deres medspillere ud, er langt større end at de faktisk kategorisk går ind og forsøger at skade spilleren og holdet).

Det kan være jeg tager fejl, men før denne historie har jeg ikke hørt noget om at Mendy og Benz (og for den sags skyld Varane) har forsøgt at gøre noget ondt ved Vini (eller nogen andre ikke fransk talende spiller), derimod har der været masser af rygter omkring at netop Benz gør hvad han kan for at hjælpe sine yngre medspillere både på og uden for banen. Så selvom denne situation ikke er optimal, mener jeg der bliver malet for meget fanden på vægen hvis man nu mener at vi ikke skal have flere franske spillere i truppen.

Som jeg nævnte tidligere, det faktum at en spiller taler fransk gør ham jo ikke automatisk til en dårlig/ond medspiller, der skal meget til før en nationalitet i gruppen kategorisk går ud og forsøger at gøre livet svært for en medspiller, det har intet med deres sprog at gøre. Og så tror jeg også det er usansynligt at en træner som Zidane ville tillade det, han er om noget kendt for at ville beskytte sine spillere (så længe de arbejder hårdt i holdets tjeneste).

Vi kunne jo evt kigge mod Shakhtar, og så se hvor mange af de ukrainske spillere der føler sig forfulgt af den kæmpe delegation af Brasilianske spillere de har i truppen, jeg kender ikke svaret, men generelt tror jeg ikke sproget/nationaliteten er problemet, det ville være de individuelle spillere der har den forkerte attitude, hvis de rotter sig sammen mod en medspiller.

Og skulle det ske i Real på nuværende tidspunkt, så sætter jeg personligt min lid til at hvis ikke Zidane tager hånd om problemet, så vil ledere som Ramos, Kroos, Casemiro og Modric meget hurtigt få sat en stopper for det!

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.