Optakt: Shakhtar Donetsk - Real Madrid, Champions League, 5. spillerunde

2 måneder 3 uger siden #61 af Bismo

Henke skrev: Er der virkelig stadig nogen, som mener, at Zidane er den rette træner?

@Kratmus og co.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 3 uger siden #62 af Fondo_Sur
Der er så mange spillere, der bliver udstillet for det de er. Ganske middelmådige.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Bismo, Cristiano7, DeLaRed

2 måneder 3 uger siden #63 af DeLaRed

Cristiano7 skrev:

DeLaRed skrev: Sindssyg flot kamp af Rodrygo??? Hvornår begynder folk at indse at Rodrygo pt ikke er bedre end resten af holdet, når spillet ikke kører så gør han ingen forskel...Han er en super indskifter, men har ikke spillet en eneste god kamp fra start i 2020!

Du ved godt han spillede på højrekanten? Ikke hans bedste plads og hvis du så nogle af hans første berøringer i 1.halvleg - sådan nogle laver Vini aldrig. Vini spiller næsten aldrig på højrekant fordi han ikke kan en skid derude, det er da noget at Rodrygo prøver og kæmper på højrekanten.

Jeg siges ikke at Rodrygo ikke har en plads paa holdet, men han er imo klart bedre som indskifter, i slutningen af kampe hvor Madrid enten skubber angrebet hoejt op paa banen, eller modstanderen jagter kampen og det skaber plads til at loebe paa. Men set over 70-90 minutter saa har Rodrygo bare ikke gjort en forskel i en eneste kamp i 2020...og jeg er med paa han spiller paa hoejre, men saa lad os bare sige at han ihvertfald ikke skal starte naar han spiller i hoejre, det bringer for lidt. Der er saa mange fans(ikke kun her i gruppen) der har skreget efter at han skulle starte, men faktum er at alle hans maal og assists kommer som indskifter, saa lad os da holde fast i det der fungere!!!

Jeg har ogsaa min tvilv til om Rodrygo skal spille paa kaneterne (ventre/Hoejre). De kampe hvor han kommer ind sent, ligger han ofte mere som en haengende angriber og opholder sig mest paa kanten af feltet. Jeg har sjaeldent set ham vaere god i opspillet fra egen banen halvdel og op til modstanderens felt! (det var han reelt set heller ikke idag)

Nu siger jeg ikke at Vini er bedre, men en ting vi ved fra Vini's 1. season i Real er at han paa hans helt gode dage, sagtens kan spille meget bedre end resten af holdet og dermed ogsaa loefte niveau, det har Rodrygo ikke bevist han kan endnu.

Men for mit vedkomne fint at vi ikke starter Vini, men det kan saa bare heller ikke vaere Rodrygo der skal have pladsen!!!

Donde está la biblioteca?

2 måneder 3 uger siden #64 af Bismo
Vi ligger niveaumæssigt tættere på hold som Alaves og Shakhtar end Bayern og co.. Det er på tide at indse, hvad vi er blevet.

2 måneder 3 uger siden #65 af longwind

Bismo skrev: Vi ligger niveaumæssigt tættere på hold som Alaves og Shakhtar end Bayern og co.. Det er på tide at indse, hvad vi er blevet.

Når man ser på de navne der løber rundt derinde er det ikke helt off. Og de store navne præsterer lige nu så langt under niveau at jeg aldrig har set noget lignende

2 måneder 3 uger siden #66 af PMO

Henke skrev: Er der virkelig stadig nogen, som mener, at Zidane er den rette træner?

Er der virkelig stadig nogen, som mener, at holdet er bedre?

2 måneder 3 uger siden #67 af DeLaRed

Bismo skrev:

@Kratmus og co.

Jeg siger ikke ZZ er det bedste valg, men tidligere paa dagen stillede jeg et spoergsmaal om hvem der ellers ville kunne faa mere ud af dette spiller materiale og hvordan?

Faktum er der er ingen anden traner i verden der faar Lucas Vasquez til at vaere en solid loesning paa Hoejre back!
Der er ingen anden traener der pludselig faar Mendy til at vaere bedre i pasnings spillet
Der er ingen anden traner der faar Benzema til at blive skarpere i afslutningerne(slet ikke naar han foerst lige er kommet retur fra skade)

OG der er ingen anden traener i Madrid's historie der har staaet overfor saa mange skader paa saa kort tid!

Jeg er ligesaa frustreret som alle andre, jeg kan bare ikke se hvad en anden traener skulle goere bedre pt! Faktum er man faar ikke et bedre udtryk paa banen naar holdet er fyldt med 2/3. valg paa 50% af alle pladser, og man saa kun har 4. valg tilbage at smide paa banen i 2. halvej! Ihverflad ikke med de 2/3/4 valg vi pt har at byde paa!

Donde está la biblioteca?

2 måneder 3 uger siden #68 af Steen
Det kunne være fint hvis man ryger ud i gruppespillet. Så kan Perez ikke gemme sig længere, ligesom at nutidens Real Madrid fans ikke længere kan finde på undskyldninger til at forsvare denne pivringe trup. Det er takket være de lave standarder, som dagens Real Madrid fans har, at man er havnet i denne situation. Jeg glemmer ikke, hvordan flere fans mente, at man ikke skulle købe en verdensstjerne som Neymar/Mane/Hazard, da det ville begrænse Vinicius spilletid. Eller hvordan at man ikke måtte komme med kritik af Asensio, selvom han ikke har vist noget siden 2017.
Zidane skal ud, det er der ikke nogen tvivl om. Der er dog heller ikke nogen tvivl om, at Perez er den, der har begået de største fejl. I de sidste 6 år har man kun hentet én verdensklasse spiller, og det er Hazard, som desværre har været et kæmpe flop - men det er dog ikke Perez skyld. Men udover ham, så har man ikke hentet en eneste stjernespiller. Det er fuldstændig grotesk.

Der er præsidentvalg til sommer, så en dårlig sæson kan vel ikke føre til andet end at man køber gode spillere til sommer. Mbappe eller Haaland er et must.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Macon, Zyconith, JesperThomsen

2 måneder 3 uger siden #69 af Real HWL

nono skrev: Ring til Bielsa.

Og det kan kun gå for langsomt.

2 måneder 3 uger siden #70 af Bismo
Bielsa vs. vores primadonnaer lyder som en eksplosiv cocktail. Tror ikke, det kommer til at gå desværre. Ramos m.fl. ville ikke acceptere at arbejde under en så krævende en træner. Det skal helst være en mere diplomatisk type som Poch.

2 måneder 3 uger siden #71 af Macon

Steen skrev: Det kunne være fint hvis man ryger ud i gruppespillet. Så kan Perez ikke gemme sig længere, ligesom at nutidens Real Madrid fans ikke længere kan finde på undskyldninger til at forsvare denne pivringe trup. Det er takket være de lave standarder, som dagens Real Madrid fans har, at man er havnet i denne situation. Jeg glemmer ikke, hvordan flere fans mente, at man ikke skulle købe en verdensstjerne som Neymar/Mane/Hazard, da det ville begrænse Vinicius spilletid. Eller hvordan at man ikke måtte komme med kritik af Asensio, selvom han ikke har vist noget siden 2017.
Zidane skal ud, det er der ikke nogen tvivl om. Der er dog heller ikke nogen tvivl om, at Perez er den, der har begået de største fejl. I de sidste 6 år har man kun hentet én verdensklasse spiller, og det er Hazard, som desværre har været et kæmpe flop - men det er dog ikke Perez skyld. Men udover ham, så har man ikke hentet en eneste stjernespiller. Det er fuldstændig grotesk.

Der er præsidentvalg til sommer, så en dårlig sæson kan vel ikke føre til andet end at man køber gode spillere til sommer. Mbappe eller Haaland er et must.

Det bare ikke nok, Kroos og modric de laver masse godt, men de er over the hill sry, samme er benzema, asensio, bliver han overhovedet noget nær sit før niveau.
Nogen bliver nok stødt over det.
mange flere skal væk.
Det er helt håbløst, men når man ikke har forstærket sit hold i 5-6 sæsoner, så ender det til sidste med dette.

2 måneder 3 uger siden #72 af -#7-

DeLaRed skrev:

Bismo skrev:

@Kratmus og co.

Jeg siger ikke ZZ er det bedste valg, men tidligere paa dagen stillede jeg et spoergsmaal om hvem der ellers ville kunne faa mere ud af dette spiller materiale og hvordan?

Faktum er der er ingen anden traner i verden der faar Lucas Vasquez til at vaere en solid loesning paa Hoejre back!
Der er ingen anden traener der pludselig faar Mendy til at vaere bedre i pasnings spillet
Der er ingen anden traner der faar Benzema til at blive skarpere i afslutningerne(slet ikke naar han foerst lige er kommet retur fra skade)

OG der er ingen anden traener i Madrid's historie der har staaet overfor saa mange skader paa saa kort tid!

Jeg er ligesaa frustreret som alle andre, jeg kan bare ikke se hvad en anden traener skulle goere bedre pt! Faktum er man faar ikke et bedre udtryk paa banen naar holdet er fyldt med 2/3. valg paa 50% af alle pladser, og man saa kun har 4. valg tilbage at smide paa banen i 2. halvej! Ihverflad ikke med de 2/3/4 valg vi pt har at byde paa!

Ligesom Zidane fik enormt gode kort på hånden første gang han blev ansat, med en rigtig god trup, ligeså uheldig har han været i den her anden omgang, med skader og corona osv.

Men til syvende og sidst ligger ansvaret altså hos ham, uheld eller ej. Og for første gang må jeg nok desværre erkende overfor mig selv at Zidane ligner ikke længere en mand, som gider være træner. Ikke her i hvert fald. Og uanset om spilleren hedder Lucas, Benzema eller Jens Stage, så skal man altså kunne se noget motivation hos spillerne, som det absolutte minimum, især efter en blamage som i weekenden. Så må spillet være som det er.

Den her kamp var sindssygt vigtig, og spillerne gad ikke vinde den, hverken for dem selv, eller for Zidane. Derfor må man nu for alvor kigge på alternativer.

En sjov og vittig signaturtekst
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.