Madridista.dk Podcast lukker og slukker
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Det er med blødende hjerte, at vi må meddele, at vi desværre må lukke og slukke for Madridista.dk Podcast.
Et pludseligt og uventet mandefald på projektet i går, har desværre umuliggjort, at vi kan fortsætte Podcasten med de ambitioner, som vi altid har for de skibe, vi søsætter og derfor blev weekendens nedtakt efter Alavés-kampen den sidste podcast fra Madridista.dk´s side.
Vi takker for den enorme opbakning, som vi har fået fra jer brugere undervejs og beklager, at vi ikke kan fortsætte et af de mest populære tiltag i Madridista.dk´s historie.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Men jeg kan satme godt forstå det er svært at motivere sig efter den seneste tids præstationer. Ja for ikke at snakke alle de kampe der ligger konstant.
Håber i tænker efter og kommer på bedre tanker, jeg har ventet på denne nedtakt, spm det eneste positive efter kampen i går.
Hvad med en lidt længere hver 14 dag?
For det foerste haaber jeg ikke at mandefaldet kommer paa bagrund af noget alvorligt, men derimod "bare" grunder i en personlig beslutning.
For det andet, skulle i i fremtiden vaelge at genoptage projektet, kunne jeg maaske forstille mig at der var brugere her i grupper der gerne ville byde ind med en hjaelpene haand, uden at jeg ved hvilket arbejde der ligger bag et saadanne projekt. Men altsaa i skal da altid vaere velkommen til at sende mig en Zoom invitation, hvis i har brug for en sludder om hvor forfaerdelig ringe Jovic er ;-)
For det tredje, mange tak for rigtig god underholdning til hele banden!!!
Donde está la biblioteca?
Syntes i har gjort et fantastisk arbejde med podcasten!
Kan sagtens forstå at det kan være svært at sætte sig op til at snakke om kampene, når det ikke kører.
Håber i vender tilbage på et tidspunkt.
- 9eren
- Gæst
-
Men det er selvfølgelig et stort arbejde.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- 9eren
- Gæst
-
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Det burde vi kunne finde en løsning på :-)
Den bliver savnet!
RAUL!!!!
- Brylle
- Gæst
-
Først og fremmest, så håber jeg at alt er okay med den person, der er faldet fra.
Madridista.dk var SÅ god at høre med på. Jeg hører en del podcasts og det endte med at være den podcast som jeg søgte efter først i håbet om at der var et nyt afsnit uanset om jeg var nede og handle, på vej op og træne, på en lang køretur eller hvad det end måtte være. I er blevet bedre og bedre afsnit for afsnit og I er endt ud med at være virkelig grinern at høre på. Fagligt synes jeg også at niveauet er højt uanset om man er enig eller ej.
Jesper er decideret vanvittig har jeg nu fået en forestilling om og Daniels konstante brok over at være i undertal eller blive snydt i quizzer bliver man hellere aldrig træt af :D
Tusind tak for at forsøde den pt bitre tilværelse som fan og tusind tak for helt fantastisk content!