Madridista.dk Podcast lukker og slukker
- 9eren
- Gæst
-
Er Madridista DK så bare en nyhedsside igen eller har man nye projekter på vej ?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg håber ikke der er nogen slem tragedie, dødsfald, alvorlig sygdom eller andre forfærdelige ting bag denne beslutning der fremstår meget pludselig.
Det har været en fornøjelse at følge den måde jeres dynamik og interne jokes har udviklet sig på.
2 personlige favoritter er begge omhandlende Jesper.
1) den gang hvor han joker med at hjemmeplejen kommer for at lægge ham i seng men det gidder han fandme ikke da real havde vundet over Barca tror jeg.
2) snakken om den defensive 6'er, hvor Jesper også dræber den og siger at hans 3. 2. Og 1. Valg er Redondo, Redondo og Redondo.
Jeg håber det igen vil komme op og køre på et tidspunkt, der har ikke været meget positivt at snakke om den sidste tid.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Min kones og mine tanker går udelukkende på vedkommende, som ikke længere kan deltage i podcasten. Vi håber inderligt at det ikke skyldes noget alvorligt <3
Dernæst en stor tak til Jer alle 4! Podcasten har været et friskt pust. Jeres indbyrdes kemi gør den ekstremt fed at lytte til. Det er fede diskussioner, det er underholdende, det er seriøst, det er varieret og med en fantastisk kontinuitet!
Især nedtaktspodcasterne har været en fast rutine for mig at lytte til efter hver kamp. Om det er en Clasico sejr eller et nederlag hjemme mod Cadiz..
Tak for det drenge og jeg håber, at podcasten på et tidspunkt returnerer!
Henke skrev: Er det en hemmelighed, hvorfor I har været nødt til at træffe denne meget triste beslutning, om at lukke podcasten ned for evig tid?
Jeg læser nyheden som bitter. Jeg gætter på et af to scenarier:Der har nok ikke været interesse for at fortsætte/skiftes med at tage en tørn. Alternativt er, at Daniel har sagt stop til at klippe programmerne, og de andre hoveder ikke er tekniske nok ;-) Jeg tror dog mere på nummer 1 end nummer 2.
Der havde sgu nok været en "Animo Christian" i nyheden, hvis Christian var væltet på cykel og havde mistet stemmen. ;-)
- 9eren
- Gæst
-
Vi er 4 personer i DK, medlem af den spanske peña pt, som ligger i dvale til coronaen er overstået.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Jeg læser det også som et meget bittert slut. Den aller sidste PoD var jo også ramt af sidste minut afbud, og de hev ind en anden.
Jeg kunne faktisk godt forestille mig at dem der har skulle lave podden var så skuffet over spillerne at de blev enige om at det var spild af tid, og jeg forstår at det er svært at være skydeskive for os alle, og fortsætte fosvare klubben, ZZ og Kroos i hver nedtakt. Jeg er jo selv en af dem der har været efter dem hvad angår Kroos.
Så jeg håber da at de tager en freds-snøffel, et kram og kommer videre, måske tager ind flere "gæster" i nedtakten, og her mener jeg nogen som DeLaReed og ikke mig selv.
Savner disse PoDs når jeg går med hunden :( da jeg ofte lyttede på dem når de kom ud og dagen efter på min runde med hunden.
Jeg har de seneste dage haft fat i mine Real Madrid kontakter, og kan derfor nu berette om den faktiske grund til Madridista.dk Pod-Carsten ikke laengere kunne fortsaette, historien kommer her;
Da der for 2 uger siden blev snakket hoejt i pressen (og internt i Real Madrid) om en potentiel fyring af Zidane, grundet de vaklende resultater, sendte Florentino Perez 2 beskeder paa Arto.dk, det ene var til Daniel og den anden var til Jesper. De har nu sidenhen ligget i en aaben krig omkring hvem der skal staa foerst i koeen til at overtage traener saedet i Madrid, hvis Zidane ikke fortsaetter.
Daniel har i tankerne at opbygge sit nye projekt omkring Jovic, og har efter sigende fortalt Perez, at han bare lige skal give Jovic 18.000 spille-minutter mere, for at goere ham til top-scorer i Europa! Hans fortrukne formation er en 9-1 opstilling, hvor Jovic ligger i front, og resten af holdet sikre defensiven, og her vil stoerste delen af forsvaret bestaa af Castilla spillere, da der med Jovic i front bliver bombet saa meget at der ikke rigtig er brug for andre kvalitets spillere paa banen.
Jesper derimod, har planer om at opbygge hele holdet, baade defensivt og offensivt, omkring Militao, som han ser som en fremtidig Ballon d'Or vinder. Jesper's vil for saa vidt muligt gerne koere videre med en 4-3-3 formation, men med Militao i alle kaederne og Lunin som sweeper, han har ogsaa i sinde at give kontrakt forlaengelser Marcelo, Vasquez, Isco og vil hente Ceballos, Vallejo og Bale hjem fra deres laan ophold, og give dem alle en loen-forhoejelse.
Begge muligheder skulle tiltale Perez lige meget, og der er derfor lige nu tvivl omkring, hvem af dem der ville faa jobbet, hvis muligheden aabner sig.
Som en lille side bemaerkning, kan jeg ogsaa berette at baade Daniel og Jesper har @Matamoro med i deres projekt som Indkoebs-chef.
Daniel og Jesper er derfor ikke paa talefod laengere, og alt kontakt imellem dem formidles igennem Oscar.
Det er naturligvis aergerligt for os Danske Madridista's men det er dog ogsaa en spaendene mulighed for maaske at se en af vores egne i Madrid inden alt for laenge!
(Det ovenstaaende skal naturligvis tages med 99% gran salt og 1% sikkerhed, og jeg skal igen understrege at jeg inderligt haaber at pod-carsten ikke sluttede pga at noget negativt er haendt for nogen af de medvirkende. Dette indslag er ikke tiltaenkt at skulle traede nogen over taerene, haaber alle har det det godt)
Men da vi nu har opklaret mysteriet, kan det vaere vi skal vende snakken til hvem af de 3 nedenstaaende i synes der skal staa i spidsen for fremtidens Madrid?
1. Daniel, med hans Projekt JOVIC
eller
2. Jesper, med hans Project MILITAO
eller The Dark Horse
3. IVAN HELGUERA
I maa gerne byde ind, det kan vaere vi kan hjaelpe Perez med at traeffe den rigtige beslutning ;-)
Og saa ioevrigt rigtig god kamp iaften drenge :-)
Donde está la biblioteca?
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Jeg kan lide begge forslag men vil gerne have lidt min egen filosofi ind på holdet, så vi går med en 9-0-1-0-0-0-0-1 formation med Militao på alle pladserne i vores 8 mands mur (ingen målmand, vi har jo Militao), Kroos på midten of Jovic som skal stå på mållinien bag ved målmanden for at undgå off-side.
Spilfilosofien bliver let at forstå for alle på banen, spill Kroos.
Ja det var spilestilen, den kan selv jeg fatte...
(der er jo 11 spillere på banen morfar)
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Por favor bonito por favor, (google translate)