Budgettet sænkes med 300 millioner €

1 måned 1 uge siden #13 af BBB

Matamoro skrev: Måske er det muligt at forstå , hvis man mobiliserer al fin fatteevne, at dette indlæg var et forsøg på at beskrive at klubben stadig har en del råderum på trods af krisen. Det kræver bare at man frigør sig fra ideen om at klubben skal fyre hele molevitten af på to stjerner og så ellers køre videre med den gamle udbrændte garde

Vi kan da sagtens diskutere det realistiske i, at City vil slippe Jesus for 80 mio. euro, men det bliver nok en kort diskussion.

Det ændrer bare ikke på, at du ikke kan skifte 2/3 af et hold i et vindue.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #14 af Matamoro
Pointen er at jeg hellere vil have at klubben køber spillere som Dani Olmo, Pau Torres, Fabian Ruiz i stedet for en enkelt verdensstjerne. Hvis man skal købe en verdenstjerne så hellere en billigere end den absolut dyreste.
Jeg så gerne vi skiftede store dele af holdet selvom det betyder at vi sælger de næste par sæsoner. Det skyldes at jeg ikke ser det nuværende hold som værende konkurrencedygtigt alligevel. Vi vinder intet med det nuværende hold, så lad os få generationsskiftet med det samme, samt en træner der kan udvikle nye spillere.
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Matamoro.

1 måned 1 uge siden #15 af Thomaskjensen
Helt uenig, det kan aldrig blive en succes om man bytter for mange stamspillere ud på en gang. Max 2-3 per seassong.

Vi kan nok blive enige om at Marcelo er en af de spillere der er blevet fset ud i år, og så tror jeg at vi lidt kan sige det samme om Asssensio og en af dem på midtbanen, Modric er mit bud på en der ikke får ny kontrakt.

Så der skal ind en backup for Mendy og Modric, her har vi allerede Ødegaard/Valverde. Da Isco slutter med Disco skal vi nok også have ind en backup på midten, gerne en der kan avlaste Cassimiro.

Ud skal Marcelo, Modric, Isco, Assensio, Benz, Jovic og så skal en af brazzerne udlejes.

Så skal vi hente 3 spillere på 4 positioner... Den første og vigtigstige er Alba, han dækker for Mendy og Cassimiro.
Prio 2 er Mbappe, ja han bliver dyr, lad og bare regne med 250 mille.
Sidste nye mand er Hazard, ej :) vi skal have en angriber, om Haaland er rigtige mand er jeg ikke sikker på, men det skal være en fra aller øverste skuffe. Så lad os regne med 150 mille.

Jeg håber at dem jeg vil af med kan indbringe 120 mille, så er der bare minus 280 millioner i kassen. (Alba kommer jo gratis og hans løn bliver vel ikke ret meget højere end Modric og Marcelo tilsammen) .

Min overbevisning er at når man begynder at vaccinere i hele verden, så kommer det at gå hurtigt at vi får tilskuere tilbage på stadions. Til at begynde med bliver det nok bare dem der er vaccineret, så jeg tror/håber at have et fyldt stadium allerede i april/maj måned (6000 personer), og når vi kommer hen over sommeren genåbner Bernabéu der kan man vel håbe på 1/3 kapacitet, og så er det jo ikke utænkeligt at man laver et nyt budget om man forventer at have normal kapicitet rundt jul.
Då den baggrund kan budgettet forhøjes med mindst 150 millioner og så tror jeg de sidste 130 millioner bliver et mindre problem, det er trods præsidentvalg...

1 måned 1 uge siden #16 af BBB

Thomaskjensen skrev: Ud skal Marcelo, Modric, Isco, Assensio, Benz, Jovic og så skal en af brazzerne udlejes.

Uheldig formulering alligevel :-D

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.